Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00240831/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa ochrona nieruchomości znajdujących się w Wojewódzkim Zasobie Nieruchomości położonych w Legnicy i Stroniu Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa ochrona nieruchomości znajdujących się w Wojewódzkim Zasobie Nieruchomości położonych w Legnicy i Stroniu Śląskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b11dc926-e03d-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068246/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.49 Usługi ochrony mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1063955,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 – Całodobowa ochrona nieruchomości znajdujących się w Wojewódzkim Zasobie Nieruchomości położonej w Legnicy ul. Św. Piotra 12,4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 520574,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 – Całodobowa ochrona nieruchomości znajdujących się w Wojewódzkim Zasobie Nieruchomości położonej w Stroniu Śląskim ul. Sudecka 5, 5A i 5D.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 543381,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516388,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748148,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516388,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386004020
7.3.3) Ulica: ul. Norberta Barlickiego 5/6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-324
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516388,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525883,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754621,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525883,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GrupaAlfa Sp. z o.o. Sp.K. – Lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alfa Guard Security Sp. z o. o.- Konsorcjant
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381140639
7.3.3) Ulica: Rokocin 4d
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525883,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Modernizacja układu klimatyzacji wraz z naprawą sprężarki i montażem zbiornika buforowego w budynku "Z" część wysoka należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wymiana wodomierzy w lokalach objętych zarządem ZZK
- Przygotowanie projektu, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Powiatu Wrocławskiego w podziale na 6 zadań
- Remont lokali mieszkalnych w budynkach należących do zasobów TBS Wrocław Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Stała, bezpośrednia ochrona osób i mienia Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.