Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360836/01 - Wynik z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12
(po segregacji)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH "RYPIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340327551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 24
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Miejska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzuok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzuok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12
(po segregacji)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76826bb-27a8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074032/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utylizacja pre rdf
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rzuok3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone przy użyciu Platformy
zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/rzuok, (dalej platforma). Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach
o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzącego postępowanie należy przez to rozumieć także
platformę. 2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o
udzielenie zamówienia będą dostępne na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/rzuok
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp. z o.o. z siedzibą w
Puszczy Miejskiej 24 informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp. z o.o. z
siedzibą w Puszcza Miejskiej 24, 87-500 Rypin, adres e-mail: e-mail: rzuok.rypin@wp.pl;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp. z o.o. jest Pan
Edward Skiba e-mail: edward.skiba@rzuok.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZUOK_ZP05/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania w procesie R1 i/lub R12 odpadu o kodzie 19 12 12 (pre RDF) - opakowania z tworzyw sztucznych, odpady pozostałe po segregacji odpadów na linii sortowniczej, wraz z usługą transportu odpadów z RZUOK Rypin sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej, gm. Rypin
2. Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 (pre RDF) przewidziana do odbioru, transportu
i zagospodarowania, w okresie trzech (3) miesięcy od podpisania umowy wynosi około 300 Mg. Odpad w formie sprasowanych bel / kostek.
3. Odbiór odpadów odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zagospodarowanie odebranych odpadów o kodzie 19 12 12 (pre RDF) musi odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach
(tj. Dz.U. 2020 poz. 797) w procesie R1 i/lub R12, w procesie odzysku i/lub unieszkodliwiania w instalacji komunalnej o której mowa w art. 38b ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
5. Transport odpadów winien być realizowany zgodnie z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1742).
6. Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest do wskazania procesu odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i/lub Załącznikiem Nr 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797), któremu będą poddawane odpady odbierane od Zamawiającego wraz ze wskazaniem nazwy i adresu instalacji/zakładu, do którego będą kierowane odpady, z zastrzeżeniem, że w przypadku zagospodarowania odpadu w procesie unieszkodliwiania odpad ten winien zostać przekazany do instalacji komunalnej zgodnie z art. 38b ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
7. Odpady będą ładowane w kostkach (w sytuacji awarii prasy część transportu może być przekazywana luzem). Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego i będzie odbywał się za pomocą wózka widłowego.
8. Każdorazowy odbiór odpadów będzie odbywał się poprzez ważenie odebranych odpadów na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w RZUOK Rypin sp. z o. o. w Puszczy Miejskiej 24, co zostanie potwierdzone kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowić podstawę do określenia ilości odpadów odebranych przez Wykonawcę oraz podstawę do rozliczenia.
9. Zamawiający będzie zobowiązany do wystawienia kart przekazania odpadów w elektronicznej bazie o odpadach w której zostanie wskazany podmiot transportujący odpady oraz instalacja do której te odpady będą przekazywane. Podmiot odbierający odpady będzie zobowiązany do każdorazowego potwierdzania ww. kart. Karty będą wystawiane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797).
10. Odbiór odpadów odbywał się będzie sukcesywnie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów odbioru odpadów, w tym: terminu, godziny i rodzaju pojazdów, przesłanym na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z zakładu nie później niż w terminie max do 4 dni roboczych od przesłania przedmiotowego zgłoszenia przez Zamawiającego.
11. Miejscem odbioru odpadów jest: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej 24, gm. Rypin (województwo kujawsko - pomorskie).
12. W celu zapewnienia ciągłości odbioru odpadu będącego przedmiotem zamówienia z RZUOK Rypin sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej 24 gm. Rypin, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia odbiorów odpadu maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych liczonych od daty obowiązywania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości odpadów w zakresie do ± 30% względem ilości podstawowej określonej w pkt. 2) Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości odbieranych odpadów i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości odbieranych odpadów na warunkach zawartej umowy do 30 % zamówienia podstawowego. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym, niż 70 % wolumenu określonego w pkt. 2)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
13. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości odpadów w zakresie do ± 30% względem ilości podstawowej określonej w pkt. 2) Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości odbieranych odpadów i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości odbieranych odpadów na warunkach zawartej umowy do 30 % zamówienia podstawowego. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym, niż 70 % wolumenu określonego w pkt. 2)5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z Formularzem ofertowym należy złożyć:a) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone z wykorzystaniem wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
oświadczenie składa każdy z Wykonawców; oświadczenie musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty/odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy;
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy tylko ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynikać będzie, które części
zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), sporządzone z wykorzystaniem
wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy;
e) zobowiązanie innego podmiotu o udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
(załącznik nr 8 do SWZ) oraz oświadczenie tego podmiotu składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, sporządzone z
wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SWZ - jeżeli dotyczy;
f) uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie
potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z
ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania określono w załączniknr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-01 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rzuok
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-01 07:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena oferty bruttoPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie"
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wiśniew"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.