Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00268706/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z nawiewnikami, wraz z jej dostawą oraz z wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych w mieszkaniach będących własnością Miasta Słupsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z nawiewnikami, wraz z jej dostawą oraz z wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych w mieszkaniach będących własnością Miasta Słupsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988106b5-f17e-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008272/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana stolarki budowlanej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/DIT/P/RB/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150030,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest „wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z nawiewnikami, wraz z jej dostawą oraz z wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych w mieszkaniach będących własnością Miasta Słupsk”
Zakres prac obejmuje:
- wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV z nawiewnikami wraz z jej dostawą oraz wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, uzupełnieniem i malowaniem tynków ościeży a także pracami pomocniczymi niezbędnymi do wykonania zamówienia w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupska w zakresie:
- demontaż zewnętrznych i wewnętrznych parapetów;
- zdjęcie skrzydeł okiennych;
- demontaż ościeżnic;
- montaż nowych okien;
- montaż nowych podokienników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys nakładczy stanowiące załączniki do niniejszej SWZ:
1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
2.Kosztorys nakładczy (załącznik nr 10).
Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności instalacyjne w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
– montażysta stolarki okiennej o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125999,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159322,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125999,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okno-Tech Z.P.U
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392196079
7.3.3) Ulica: Daszczyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125999,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych pn. "Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia"
- Ubezpieczenie Gminy Redzikowo.
- Dostawa sprzętu komputerowego - 11/TP/2025
- Dostawa pojazdów z napędem elektrycznym dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Regeneracja przestrzeni publicznej Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców - zagospodarowanie terenu i budowa ogólnodostępnej toalety publicznej w Radkowie
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Poprawa dostępności budynków: Urzędu Miejskiego, jednostki OSP w Dynowie oraz gabinetu pielęgniarki środowiskowej w Dynowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.