eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO NA POTRZEBY KCK- II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO NA POTRZEBY KCK- II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KIELECKIE CENTRUM KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290021833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-334

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@kck.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kck.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO NA POTRZEBY KCK- II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bdeadb3-0760-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039561/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu nagłośnieniowo - oświetleniowego na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej Kieleckiego Centrum Kultury

1.2.2 Zakup mikrofonów bezprzewodowych i mikroportów estradowych ze wzmacniaczami i oprzyrządowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCK/5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 463454,21 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 376792,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ruchome głowice typu spot szt. 12, szczegółowa specyfikacja urządzeń zawarta została w załączniku do SWZ, m.in.:
Pobór mocy Min. 400W
Napięcie zasilania 100 - 240V
Częstotliwość napięcia 50/60Hz
Typ diody Standard LED (jednokolorowa)
Ilość diod 1
Moc diody Min. 330W
Wyświetlacz LCD Matrycowy
Barwa 3 tarcze kolorów - płynne miksowanie kolorów CMY +otwarty
ZOOM Płynny zoom
Kąt świecenia (min) 5°
Kąt świecenia (max) 50°
Ściemnianie Płynne: 0 - 100%
Pryzma 3-ścienny z rotacją
Regulacja ostrości (FOCUS) Elektroniczna
Tarcza GOBO Stała: min 7wzorów + otwarty; Obrotowa: min 5 wzorów + otwarty
Zakres ruchu - PAN 540°
Zakres ruchu - TILT 270°
Standard DMX DMX 512/ArtNet
Funkcje Płynna regulacja barwy przy pomocy filtrów CMY
Iris 5-100%

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 152045 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nagłośnienie- mikrofony stacjonarny, poczwórny odbiornik diversity z wbudowanym skanowaniem częstotliwości - 2szt
mikrofon/nadajnik do ręki (Handheld) z przetwornikiem dynamicznym - 8 szt.
nadajnik osobisty (bodypack) - 4 szt.
ładowarka do systemowych akumulatorów Li-ion - 6 szt
ładowarka do systemowych akumulatorów Li-ion - 2 szt
akumulator Li-ion - 16 szt
szerokopasmowy dystrybutor antenowy - 1 szt
kapsuła do mikrofonu Typ I - 3 szt
kapsuła do mikrofonu Typ II - 1 szt
skrzynia transportowa Rack Typ II - 2 szt
kapsuła do mikrofonu bezprzewodowego kopułka z adapterem na system bezprzewodowy Shure/Sony - 1 szt
mikrofon nagłowny- 4 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 134115,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 3:
system liniowy, w tym:
moduł pasywny- 2 szt,
kabel głośnikowy o długości 20 m- 4 szt.,
kabel głośnikowy o długości 40 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 26306,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 4:
aktywny Di Box stereo - 5 szt
Aktywny Di Box mono - 4 szt
Kabel mikrofonowy XLRf-XLRm - 20 szt
Kabel mikrofonowy XLRf-XLRm- 22 szt
statyw do mikrofonu niski - 4 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 10387 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 5
stacjonarny, poczwóny odbiornik diversity z wbudowanym skanowaniem częstotliwości - 2szt
mikrofon/nadajnik do ręki (Handheld) z przetwornikiem dynamicznym - 8 szt.
nadajnik osobisty (bodypack) - 4 szt.
antena pasywna typu "płetwa" - 2 szt.
skrzynia transportowa Rack Typ I - 1 szt
mikrofon nagłowny- 4 szt
mikrofon dynamiczny Typ I - 1 szt
mikrofon pojemnościowy Typ I - 2 szt
mikrofon dynamiczny Typ III- 2 szt
mikrofon dynamiczny typ II - 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 140600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25596,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25596,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25596,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAW TRADE JAN KAMIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532459233

7.3.3) Ulica: MYŚLIWSKA 16

7.3.4) Miejscowość: JELEŚNISA

7.3.5) Kod pocztowy: 34-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25596,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128781 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128781 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128781 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSOUND SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260307175

7.3.3) Ulica: BRUKOWA 29

7.3.4) Miejscowość: ŁOMIANKI

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128781 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.