Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko, Brodnica Dolna, Babi Dół oraz Niestępowo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586810715
1.5.8.) Numer faksu: 586811522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko, Brodnica Dolna, Babi Dół oraz Niestępowo.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-958f62c2-0298-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338248/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko, Brodnica Dolna, Babi Dół oraz Niestępowo.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.33.2022.SP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
RENOWACJA POWŁOK MALARSKICH BALUSTRAD NA OBIEKTACH MO-STOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH CHMIELONKO, BRODNICA DOLNA, BABI DÓŁ ORAZ NIESTĘPOWO.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na renowacji powłok malarskich
balustrad na mostach zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych powiatu kartuskiego.
W ramach zadania należy wykonać renowację:
• balustrad na moście nad rzeką Radunia w miejscowości Chmielonko gmina Chmielno w cią-gu drogi powiatowej nr 1908G. Powierzchnia elementów stalowych wynosi ok. 43,03m2.
• balustrad na moście nad rzeką Radunia w miejscowości Brodnica Dolna gmina Kartuzy w ciągu drogi powiatowej nr 1922G. Powierzchnia elementów stalowych wynosi ok. 56,23m2.
• balustrad na moście nad rzeką Radunia w miejscowości Babi Dół gmina Żukowo w ciągu drogi powiatowej nr 1926G. Powierzchnia elementów stalowych wynosi ok. 78,82m2.
• balustrad na dwóch mostach nad rzeką Radunia w miejscowości Niestępowo gmina Żukowo w ciągu drogi powiatowej nr 1930G. Powierzchnia łączna elementów stalowych wynosi ok. 67,15m2.
Przed przystąpieniem do renowacji powłok malarskich balustrad należy w sposób odpo-wiedni przygotować ich powierzchnie w co najmniej w następujący sposób:
• Oczyścić powierzchnię stalową z produktów korozji, odspojonych fragmentów starych po-włok malarskich poprzez obróbkę hydrodynamiczną z wykorzystaniem myjki ciśnieniowej w dostępnych lokalizacjach, mechaniczną z wykorzystaniem szczotek stalowych na
wiertarkach, szlifierkach kątowych oraz ręcznie za pomocą papieru ściernego, szczotek
stalowych, skrobaków ręcznych, młotków itp.
• Przeprowadzić niezbędne roboty ślusarskie polegające na spawaniu, wymianie elementów
zdegradowanych korozyjnie lub uszkodzonych wraz z ewentualnym prostowaniem uszkodzo-nych elementów nieskorodowanych nadających się do pozostawienia w konstrukcji balustra-dy.
• Przygotować powierzchnie do nanoszenia nowych gruntujących antykorozyjnych powłok malarskich poprzez usunięcie zapylenia powierzchni, zanieczyszczeń tłuszczowych i uzyskanie odpowiedniej przyczepności nowych powłok malarskich poprzez wykorzystanie
odpowiednich środków chemicznych. Warstwę z farb gruntujących antykorozyjnych należy nanieść dwukrotnie z wykorzystaniem dwóch różnych kolorów.
• Nanieść dwukrotnie nowe powłoki malarskie z wykorzystaniem farby nawierzchniowej chlo-rokauczukowej wykorzystując gotowe systemy farb. Balustrady należy pomalować farba w kolorze białym i niebieskim (naprzemiennie zgodnie z malowaniem występującym na znacznej części obiektach mostowych na drogach powiatowych powiatu kartuskiego.
W czasie wykonywania robót należy wygrodzić teren prowadzenia robót i zabezpieczyć go
przed osobami postronnymi zapewniając ciągłość ruchu pieszym. W pobliżu budowy należy
zorganizować przenośną toaletę dla pracowników wykonujących renowację. Po zakończeniu robót budowlanych należy przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (zesta-wienie powierzchni wykonanych renowacji powłok malarskich, dowód utylizacji ewentual-nych materiałów odpadowych uzyskanych w trakcie wykonywania robót budowlanych, ate-sty, certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych na wykorzystane farby do renowacji).
Wykonawca robót odpowiada za zabezpieczenie terenu budowy przed osobami postronnymi
oraz za teren przyległy do obszaru inwestycji w przypadku jego wykorzystania za zgodą
właściciela terenu. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek robót w pasie drogowym należy wykonać, zatwierdzić i wprowadzić tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia ro-bót. Istnieje możliwość wykorzystania będącej w posiadaniu ZDP w Kartuzach zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu drogowego „typowe schematy robót prowadzonych w pasie drogowym”.
Kolejność wykonywania renowacji balustrad:
1. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie jej uzgodnienia i zatwier-dzenia oraz wprowadzenie. Istnieje możliwość wykorzystania będącej w posiadaniu ZDP w Kartuzach zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu drogowego „typowe schematy robót prowadzonych w pasie drogowym”.
2. Zabezpieczenie terenu prowadzenia prac, wód rzeki Radunia przed zanieczyszczeniem i ewentualnej istniejącej zieleni.
3. Organizacja zaplecza budowy jeżeli zajdzie taka konieczność.
4. Oczyszczenie elementów stalowych z zanieczyszczeń, produktów korozji, odspojonych powłok malarskich.
5. Drobne prace ślusarskie polegające na spawaniu, prostowaniu lub na wymianie uszkodzo-nych skorodowanych elementów stalowych .
6. Przygotowanie powierzchni stalowych do nałożenia nowych powłok malarskich
7. Nałożenie nowych systemowych powłok malarskich.
8. Uporządkowanie terenu budowy.
9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Lokalizacja i zakres robót objętych zamówieniem.
Lokalizacja, zakres robót budowlanych i ich ilość przedstawiono w załączniku nr 1a do SWZ (dokumentacja techniczna) - Wykaz obiektów mostowych do malowania balustrad wraz ko-niecznymi pracami przygotowawczymi w 2022r., Przedmiar z zakresem oraz ilościami prac do wykonania.
Zamówienie zostanie rozliczone obmiarowo po wykonaniu wszystkich robót budowlanych i wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
Wszystkie materiały wykorzystywane podczas remontu muszą spełniać POLSKIE NORMY BUDOWLANE i być dopuszczone do stosowania w budownictwie.
UWAGI
1. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.
2. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpo-wiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wyko-nanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowią-zań umowy.
4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawia-jącego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie dokumen-tacji technicznej oraz przeprowadzonej wizji w terenie.
Wszystkie niezbędne materiały znajdują się w załączniku nr 1a do SWZ – dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34009,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251873,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129580,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIABET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892011546
7.3.3) Ulica: Lęborska 6a
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129580,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr 165/1 i na działce nr 165/2 w Młodocinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.