eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceBudowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292367228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-431

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413624548

1.5.8.) Numer faksu: 413624899

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scdn@scdn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scdn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.sejmik.kielce.pl/444-zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925e45c5-1960-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033684/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302453/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa zadaszeń nad tarasami nr 2, 3 i 4 w budynku Centrum Edukacyjnego w Wólce Milanowskiej”.
Przewiduje się wykonanie trzech daszków nad istniejącymi tarasami (taras nr 2, 3 i 4)
• - nad wejściem głównym do budynku od północno – zachodniej, ( daszek ten składa się z dwóch części położonych jedna
nad drugą– od strony północnej niższej i od strony południowej wyższej ), część północna ma szerokość (w rzucie pionowym) 245 cm i długość 2528 cm, a część południowa ma szerokość (w rzucie pionowym) także 245 cm i długość 977 cm.
• - nad jadalnią od strony północno – wschodniej o długości 1566 cm i szerokości 430 cm ( w rzucie pionowym )
Zadaszenia będą wykonane z płyt poliwęglanowych, przezroczystych, o trzech ściankach z dwiema komorami i grubości łącznej 16 mm. Rozpiętość nośna płyt przyjęto na 800 mm. Konstrukcję nośną daszków będą stanowiły słupki stalowe wykonane z rur kwadratowych ( RK ) o przekroju 8 cm x 8 cm i grubości ścianki 4 mm, belki podłużne wykonane z rur prostokątnych ( RP ) o przekroju 10 cm x 8 cm i grubości ścianki 3 mm oraz belki poprzeczne wykonane z rur prostokątnych ( RP ) o przekroju 8 cm x 6 cm oraz 10 cm x 6 cm i grubości ścianki 3 mm. Daszki będą miały pochylenie o kącie równym 5º w kierunku poprzecznym do długości tarasu. Zakończenia krawędzi poliwęglanu od „czoła” daszka oraz od strony jego zakończenia przed rynną należy wykonać z elementów systemowych. (wg rys. detali). Daszki będą zakończone rynną o średnicy ø 125 mm, z których woda będzie odprowadzana na teren za pomocą rur spustowych o średnicy ø 80 mm. Rynny zostaną zamocowane do „czół” belek poprzecznych, a rury spustowe do słupków, a poniżej słupków do ściany budynku.
Zamawiający wskazuje, że zadania objęte przedmiotem zamówienia zlokalizowane są w Centrum Edukacyjnym mieszącym się w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia, numer działki: 37.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej
(zał. Nr 6 do SWZ), na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, i przedmiary robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.
UWAGA: Załączona dokumentacja techniczna dotyczy zadaszeń tarasów 1-4, przy czym zadaszenie tarasu nr 1 nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
2) Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.
3) Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.
4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.
5) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
6) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.
7) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
8) Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
9) Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.