Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00005618/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży wodno-kanalizacyjnej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie ZBM w Cieszynie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240404177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Liburnia 2a
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży wodno-kanalizacyjnej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie ZBM w Cieszynie Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a71ea85-616d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zbmcieszyn. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbmcieszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zbm-cieszyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,
zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, tel: (33) 852 25 60, e-mail: sekretariat@zbm.cieszyn.pl;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Panią Oliwię Sosin, z którą można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: oliwia.sosin@zbm.cieszyn.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBM/DI/4/4412/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży wodno-kanalizacyjnej i gazowej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o., oraz w lokalach znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena – ryczałt za utrzymanie gotowości do pełnienia czynności pogotowia technicznego (R)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pełnieniu czynności pogotowia technicznego (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lubfinansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie w wysokości nie mniejszej niż 40.000,00 zł
(słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub
zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) W zakresie doświadczenia zawodowego, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie (w ramach umowy lub umów), usługi - prace polegające na wykonywaniu bieżących usług remontowych w branży wodno-kanalizacyjnej i gazowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. w ciągu tych lat (w przypadku wykazania doświadczenia usługami aktualnie wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca uwzględnił w wykazie jedynie już zrealizowaną na dzień
składania ofert część takiej usługi), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający oceni
jako spełniony, warunek dysponowania przez Wykonawcę osobami, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia na podstawie wykazu osób, wykaz osób, w którym należy wyszczególnić osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie usługami - pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, wymaga się aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:
co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za prawidłową realizację prac, która ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych w zakresie przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, która ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych na stanowisku dozoru,
co najmniej 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, która ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych na stanowisku eksploatacji,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 40 000,00
zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). W przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie
wygasa po terminie związania z ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał
odnowionego ubezpieczenia w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże niepóźniej niż w dniu podpisania umowy. W przypadku zmniejszenia sumy ubezpieczenia o wysokość
wypłaconego odszkodowania Wykonawca zobowiązany będzie do jej uzupełnienia, tak aby w całym
okresie ubezpieczenia wynosiła 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) i
przedłożenia niezwłocznie stosownego dokumentu potwierdzającego ten fakt Zamawiającemu.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu , na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE – wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie (w ramach umowy lub
umów) usługi polegające na wykonywaniu bieżących usług remontowych w branży wodnokanalizacyjnej
w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej, o łącznej
wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) w ciągu tych lat (w
przypadku wykazania doświadczenia usługami aktualnie wykonywanymi zamawiający żąda, żeby
wykonawca uwzględnił w wykazie jedynie już zrealizowaną na dzień składania ofert część takiej usługi)
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 7
do SWZ
3) PERSONEL – wykaz osób/personelu, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami –
załącznik nr 8 do SWZ
4) OŚWIADCZENIE o posiadaniu przez osobę przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi
uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych,
która przynależy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa – załącznik nr 8a do SWZ
5) OŚWIADCZENIE o posiadaniu przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia świadectw
kwalifikacyjnych: a) świadectwa kwalifikacyjnego (E) uprawniającego do zajmowania się eksploatacją
urządzeń i instalacji gazowych na stanowisku eksploatacji, b) świadectwa kwalifikacyjnego (D)
uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych na stanowisku dozoru
– załącznik nr 8b
6) OŚWIADCZENIE o posiadaniu punktu pogotowia technicznego z telefonem – załącznik nr 9 do SWZ
7) OŚWIADCZENIE o odpadach – załącznik nr 10 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa w części X ust. 1 pkt 2, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w części X ust. 1 pkt 3, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w części X ust. 1 pkt 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w części X ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty należy dołączyć: Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wpostępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartejumowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy:
1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne
legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SWZ, 2) zmiana
podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego
dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i
osobowym,
3) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
o ile posłużenie się podwykonawcą 4) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi,
niezależnymi od Zamawiającego oraz
Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie (w szczególności spowodowane zmianami obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia,
interwencjami mieszkańców lub instytucji miejskich itp.).
5) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty wykonywanych usług
albo skróci czas realizacji poszczególnych zleceń, zgłoszeń).
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbm-cieszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Dostawa pieczywa w roku 2025 na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Spokojnej Starości w Cieszynie w 2025 roku
- Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.