Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303987/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Muzyczny im.Danuty Baduszkowej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-372
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzyczny.org/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f936b0-578f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001466/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303987/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PN/TE/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1037120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 1.
2. Usługa obejmuje ochronę obiektów Teatru Muzycznego w Gdyni przed kradzieżą i niszczeniem mienia, poprzez zabezpieczenie ich przez pracowników ochrony, jednolicie umundurowanych i noszących plakietki identyfikacyjne z nazwą firmy oraz danymi personalnymi pracownika, wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności.
3. Wykonawca zainstaluje na koszt własny system kontroli pracowników poprzez bezpośrednią rejestrację obchodów i transmisję sygnału w czasie rzeczywistym do własnego Centrum Dowodzenia;
4. Wykonawca będzie świadczyć usługi ochrony w obsadzie składającej się z pracowników pełniących dyżur na recepcji służbowej, w systemie dwóch pracowników Ochrony, w tym jeden wykwalifikowany, przez 24 godziny na dobę w budynku Teatru Muzycznego w Gdyni.
5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w zakresie ochrony w obsadzie jednego lub dwóch ( jeśli będą grane w tym samym czasie spektakle na dwóch scenach) pracowników wykwalifikowanych w dziale Obsługi Widzów w dniach, w których wystawiane będą spektakle teatralne, rozpoczynając usługę godzinę przed spektaklem i kończąc 30 minut po zakończeniu spektaklu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Stosownie do treści art. 359 pkt. 2 ustawy Pzp, przy udzielaniu zamówień na usługi społeczne stosuje się przepisy ustawy właściwe dla zamówień klasycznych o wartości mniejszej niż progi unijne – jeżeli wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130 000 złotych. W związku z wartością niniejszego zamówienia, do jego udzielenia stosuje się przepisy ustawy właściwe dla trybu podstawowego. W postępowaniu Zamawiający wyznaczył krótszy termin składania ofert, niż wymaga tego przepis art. 283 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 283 ustawy Pzp zamawiający wyznacza termin składania ofert z uwzględnieniem złożoności zamówienia oraz czasu potrzebnego na ich przygotowanie, z tym że termin ten w przypadku usług nie może być krótszy niż 7 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Skrócenie terminu w przypadku usług społecznych, o którym mowa w art. 360 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczy zamówień na usługi społeczne o wartości równej lub przekraczającej równowartość kwoty 750 000 euro, co zostało omyłkowo zastosowane w tym postępowaniu (termin na złożenie ofert został skrócony do 5 dni).
Omyłka występuje również w zakresie sposobu obliczenia punktacji w kryterium nr 2 (brak prawidłowego stopniowania w zakresie przyznawania punktów w ostatnim przedziale punktowym).
Ponadto zamawiający w ofercie żądał wyceny jedynie w zakresie 35 040 r/g, co nie stanowi całego kosztu realizacji zamówienia, wymagana jest również ochrona w Dziale Obsługi Widza obejmująca minimum 2000 r/g. Jednocześnie zamawiający nie oceniał kosztu ochrony w kryterium oceny oferty, co spowodowało zawyżenie ceny jednostkowej ochrony w Dziale Obsługi Widza w ofercie wykonawcy. Wybór takiej oferty stanowiłby nieuzasadnione obciążenie ekonomiczne dla zamawiającego.
Ponieważ wady te stwierdzone zostały dopiero na etapie po otwarciu ofert, niemożliwe jest już skorygowanie postępowania. Wyżej wymienione wady miały wpływ na złożone oferty oraz uniemożliwiły prawidłowy wybór oferty najkorzystniejszej. Zasadne jest więc unieważnienie postępowania i wszczęcie nowego postępowania wolnego od wad.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1019296,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1150748,64 PLN
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego o nadwoziu typu osobowy van 9-cio miejscowy
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.