Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup emulsji asfaltowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.przetargi@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup emulsji asfaltowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-991a088a-021a-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) emulsji asfaltowej wraz z sukcesywnym tankowaniem w siedzibie Wykonawcy przez okres 6 miesięcy w ilości 90 ton.
Emulsja asfaltowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania oraz posiadać poniższe parametry:
1) kationowa emulsja asfaltowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana, o zawartości asfaltu 60%, wyprodukowana z asfaltu drogowego, spełniająca warunki techniczne wynikające z normy technicznej PN-EN 13808-10P - numer normy europejskiej EN 13808:2013, oznaczenie kodowe wyrobu C60 B3 ZM.
2) emulsja asfaltowa musi posiadać stosowne dokumenty potwierdzające wymagania materiałowe i jakościowe określone przez Zamawiającego, które Wykonawca będzie przekazywał wraz z każdym tankowaniem.
3) realizacja tankowań emulsji asfaltowej winna odbywać się w obrębie max. 30km od siedziby Zamawiającego tj. 42-217 Częstochowa, ul. Sobieskiego 9 (budynek Starostwa Powiatowego w Częstochowie).
1.1. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do zbiornika remontera w sposób ciągły. Z tytułu każdorazowego zakupu Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie wystawionej w dniu zakupu faktury.
1.2. Dostarczana emulsja musi spełniać normę zharmonizowaną EN 13808:2013 Asfalty i lepiszcze asfaltowe – zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych.
1.3. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość emulsji asfaltowej do nowych norm.
1.4. Ilość zakupionej emulsji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości emulsji niż 90 ton, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit. b projektu umowy.
1.6. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową warunkach
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113620-7 - Asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 Ustawy PZP: Zamawiający odrzuca wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na podstawie art. 255 pkt. 3 tj.: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Zamawiający posiada środki w wysokości /brutto/ 208.800,00 zł., natomiast najniższa oferta /brutto/ wynosi 214.868,70,00 zł.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ CIASTEK SUCHYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- Rozbiórka budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Chłopickiego 3 w Częstochowie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1050 S - ul. Przemysłowa w miejscowości Konopiska, gmina Konopiska.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania: "Przebudowa pracowni gastronomicznej w Częstochowie - remont kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół Gastronomicznych przy ul. Worcella 1".
- Wymiana okien sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 przy ul. Św. Barbary 32 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa emulsji asfaltowej na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej
- "Dostawa masy asfaltowej"
- Zakup wraz dostawą i rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej do stosowania "na zimno" na potrzeby Służb Utrzymaniowych DSDiK we Wrocławiu w roku 2024-2026.
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Góra Kalwaria w latach 2024-2025"
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.