eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TwardogóraDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowana w ramach Konkursów Grantowych "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" i "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowana w ramach Konkursów Grantowych „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” i „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TWARDOGÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 399 22 00

1.5.8.) Numer faksu: 71 31 58 142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@twardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://twardogora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowana w ramach Konkursów Grantowych „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” i „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a1a41b-0299-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020638/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowana w ramach Konkursów Grantowych „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” i „Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Konkursy grantowe pn.: „Cyfrowa Gmina” oraz „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253774/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.3.2022.WU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 805000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 32 szt. urządzeń typu zestaw komputerowy stacjonarny (komputer stacjonarny z monitorem ekranowym) z oprogramowaniem systemowym.

Zamówienie dotyczy realizacji Konkursu Grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 102000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 5 szt. urządzeń typu zestaw komputerowy stacjonarny (komputer stacjonarny z monitorem ekranowym) z oprogramowaniem systemowym i pakietem oprogramowania biurowego.

Zamówienie dotyczy realizacji Konkursu Grantowego pn.: "Cyfrowa Gmina".

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 1 szt. urządzeń typu serwer plików NAS z oprogramowaniem do kopii zapasowych

Zamówienie dotyczy realizacji Konkursu Grantowego pn.: "Cyfrowa Gmina".

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 1 szt. urządzeń typu serwer domeny z oprogramowaniem systemowym dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Twardogórze

Zamówienie dotyczy realizacji Konkursu Grantowego pn.: "Cyfrowa Gmina".

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 29000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85922,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94936,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85922,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXTDATA spółka akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272742014

7.3.3) Ulica: ul. Modlińska 199A/21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-122

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85922,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania dla części II:
Jedyna oferta złożona dla części II przez Wykonawcę – CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka
Sp. z o.o. została odrzucona przez Zamawiającego. Wykonawca zaoferował zestawy
komputerowe zawierające licencje edukacyjne pakietu oprogramowania biurowego
Microsoft Office LTSC Standard 2021. Licencja edukacyjna jest dedykowana przez firmę
Microsoft dla jednostek edukacyjnych (m.in. szkół, przedszkoli, uczelni). Zamawiający –
Gmina Twardogóra nie jest instytucją edukacyjną. Ponadto Zamawiający nie zawarł
w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Opisie Przedmiotu Zamówienia) żadnego zapisu,
który wskazywałby, że zestawy komputerowe będą użytkowane w jednostkach
edukacyjnych. Wobec powyższego zaoferowana licencja dla pakietu oprogramowania
biurowego nie spełnia wymagań Zamawiającego. Treść oferty nie spełnia wymogów
Zamawiającego określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Opisie Przedmiotu
Zamówienia). Jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia została
odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z 11 września 2019 roku – Prawo
zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Dla części II jedyna złożona oferta została odrzucona przez Zamawiającego.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania dla części II:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych – „Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty
podlegały odrzuceniu;”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38947,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42485,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38947,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102

7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 3/8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38947,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania dla części IV:
Dla części IV nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania dla części IV:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych – „Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej
oferty;”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.