eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaBudowa boiska treningowego o wymiarach 115,00 x 69,00 m z trawy naturalnej z rolki wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska treningowego o wymiarach 115,00 x 69,00 m z trawy naturalnej z rolki wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO USTKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8 154 300

1.5.8.) Numer faksu: 59 8 152 900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klitwin@um.ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ustka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska treningowego o wymiarach 115,00 x 69,00 m z trawy naturalnej z rolki wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ba5c8bf-2045-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003764/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa boiska treningowego na terenie OSiR w Ustce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2021.KL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3472006,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1439690,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska treningowego o wymiarach 115,00 x 69,00 m z trawy naturalnej z rolki wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. wykonanie następujących robót i czynności:
2.1. roboty pomiarowe,
2.2. roboty ziemne,
2.3. budowę drenażu (odwodnienie boiska),
2.4. budowę systemowego nawodnienia boiska wraz z przyłączem wodociągowym i zbiornikiem retencyjnym, szafką sterującą zraszaczami, doprowadzeniem wody do systemu nawadniania boiska i kortów tenisowych,
2.5. budowę ogrodzenia i piłkochwytu,
2.6. wykonanie warstwy odsączającej i warstwy wegetacyjnej,
2.7. ułożenie nawierzchni trawiastej (trawy z rolki),
2.8. wykonanie opaski z kamieni okrąglaków wraz z budową obrzeży ( od strony południowej boiska),
2.9. wyposażenie boiska (bramki, chorągiewki),
2.10. wykonanie i zamontowanie najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych, tablicy informacyjnej o wymiarach 120 x 180 cm – 1 szt., zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, wzór tablicy podany jest w załączniku do w/w rozporządzenia (dane dotyczące informacji, które należy umieścić na tablicy Zamawiający przekaże najpóźniej w dniu podpisania umowy z Wykonawcą),
2.11. przedstawianie szczegółowych informacji dotyczących zamawiania lub wbudowywania materiałów oraz przedkładanie do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego przed wbudowaniem,
2.12. wykonanie wykazu ilościowego i wartościowego elementów oraz zamontowanych urządzeń i użytych materiałów i przekazania Zamawiającemu w terminie najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót – 3 egz. w formie papierowej oraz zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w pliku pdf,
2.13. sporządzenie dokumentacji powykonawczej - powykonawczego operatu kolaudycyjnego, w tym powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej – 3 egz. w formie papierowej oraz zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w pliku pdf,
2.14. opracowanie i przekazanie ogólnej i szczegółowej instrukcji użytkowania nawierzchni z trawy naturalnej z rolki – po 3 egz. w formie papierowej oraz
zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w pliku pdf,
2.15. pielęgnację nawierzchni trawiastej płyty boiska przez okres minimum trzech miesięcy licząc od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę wykonania ułożenia nawierzchni trawiastej (trawy z rolki) i potwierdzeniu wykonania przez inspektora nadzoru, w zakresie opisanym w instrukcji użytkowania nawierzchni płyty boiska z trawy naturalnej z rolki, o której mowa w pkt. 2.14 .
3. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie roboty, dostawy i usługi towarzyszące, niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustaleniami zawartymi w:
3.1. dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, na którą składa się:
3.1. 1. projekt budowlany obejmujący:
1) projekt zagospodarowania terenu,
2) projekt architektoniczno-budowlany,
3.1.2. projekt wykonawczy
3.1.3. opinia geotechniczna
3.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ,
3.3. przedmiarze robót – pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ,
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy z wyłączeniem gwarancji jakości na trawę z rolki (nawierzchnia płyty boiska) i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Okres gwarancji jakości na trawę z rolki (nawierzchnia płyty boiska) wynosi 24 miesiące i okres ten nie będzie podlegał ocenie w ramach kryterium oceny ofert.
Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy, z wyłączeniem okresu rękojmi na trawę z rolki (nawierzchnia płyty boiska, który wynosi 24 miesiące .
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1. roboty ziemne,
6.2. roboty konstrukcyjno-budowlane,
6.3. roboty elektryczne,
6.4. roboty sanitarne,
6.5. roboty w zakresie zieleni (układanie nawierzchni z trawy naturalnej i pielęgnacja zieleni),
6.6. montaż elementów małej architektury (bramki, chorągiewki).
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1509210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687509,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1509210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Sport Invest Leszek Zdybel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731360294

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 50

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1509210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.