Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199880/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska treningowego o wymiarach 115,00 x 69,00 m z trawy naturalnej z rolki wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO USTKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8 154 300
1.5.8.) Numer faksu: 59 8 152 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klitwin@um.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ustka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska treningowego o wymiarach 115,00 x 69,00 m z trawy naturalnej z rolki wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ba5c8bf-2045-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003764/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa boiska treningowego na terenie OSiR w Ustce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2021.KL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3472006,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1439690,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska treningowego o wymiarach 115,00 x 69,00 m z trawy naturalnej z rolki wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na terenie nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. wykonanie następujących robót i czynności:
2.1. roboty pomiarowe,
2.2. roboty ziemne,
2.3. budowę drenażu (odwodnienie boiska),
2.4. budowę systemowego nawodnienia boiska wraz z przyłączem wodociągowym i zbiornikiem retencyjnym, szafką sterującą zraszaczami, doprowadzeniem wody do systemu nawadniania boiska i kortów tenisowych,
2.5. budowę ogrodzenia i piłkochwytu,
2.6. wykonanie warstwy odsączającej i warstwy wegetacyjnej,
2.7. ułożenie nawierzchni trawiastej (trawy z rolki),
2.8. wykonanie opaski z kamieni okrąglaków wraz z budową obrzeży ( od strony południowej boiska),
2.9. wyposażenie boiska (bramki, chorągiewki),
2.10. wykonanie i zamontowanie najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych, tablicy informacyjnej o wymiarach 120 x 180 cm – 1 szt., zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, wzór tablicy podany jest w załączniku do w/w rozporządzenia (dane dotyczące informacji, które należy umieścić na tablicy Zamawiający przekaże najpóźniej w dniu podpisania umowy z Wykonawcą),
2.11. przedstawianie szczegółowych informacji dotyczących zamawiania lub wbudowywania materiałów oraz przedkładanie do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego przed wbudowaniem,
2.12. wykonanie wykazu ilościowego i wartościowego elementów oraz zamontowanych urządzeń i użytych materiałów i przekazania Zamawiającemu w terminie najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót – 3 egz. w formie papierowej oraz zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w pliku pdf,
2.13. sporządzenie dokumentacji powykonawczej - powykonawczego operatu kolaudycyjnego, w tym powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej – 3 egz. w formie papierowej oraz zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w pliku pdf,
2.14. opracowanie i przekazanie ogólnej i szczegółowej instrukcji użytkowania nawierzchni z trawy naturalnej z rolki – po 3 egz. w formie papierowej oraz
zarchiwizowane na płytach CD lub DVD w pliku pdf,
2.15. pielęgnację nawierzchni trawiastej płyty boiska przez okres minimum trzech miesięcy licząc od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę wykonania ułożenia nawierzchni trawiastej (trawy z rolki) i potwierdzeniu wykonania przez inspektora nadzoru, w zakresie opisanym w instrukcji użytkowania nawierzchni płyty boiska z trawy naturalnej z rolki, o której mowa w pkt. 2.14 .
3. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie roboty, dostawy i usługi towarzyszące, niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustaleniami zawartymi w:
3.1. dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, na którą składa się:
3.1. 1. projekt budowlany obejmujący:
1) projekt zagospodarowania terenu,
2) projekt architektoniczno-budowlany,
3.1.2. projekt wykonawczy
3.1.3. opinia geotechniczna
3.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ,
3.3. przedmiarze robót – pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ,
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy z wyłączeniem gwarancji jakości na trawę z rolki (nawierzchnia płyty boiska) i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Okres gwarancji jakości na trawę z rolki (nawierzchnia płyty boiska) wynosi 24 miesiące i okres ten nie będzie podlegał ocenie w ramach kryterium oceny ofert.
Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy, z wyłączeniem okresu rękojmi na trawę z rolki (nawierzchnia płyty boiska, który wynosi 24 miesiące .
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1. roboty ziemne,
6.2. roboty konstrukcyjno-budowlane,
6.3. roboty elektryczne,
6.4. roboty sanitarne,
6.5. roboty w zakresie zieleni (układanie nawierzchni z trawy naturalnej i pielęgnacja zieleni),
6.6. montaż elementów małej architektury (bramki, chorągiewki).
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1509210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687509,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1509210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Sport Invest Leszek Zdybel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731360294
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 50
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kacper Sport Invest Leszek Zdybel
jakie przetargi wygrała firma
Kacper Sport Invest Leszek Zdybel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1509210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych
- Modernizacja hydroforni na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie - V postępowanie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.