Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271094/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00279764/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ PRZYCHODNI REJONOWYCH W ZGIERZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470871759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łęczycka 24A
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 716 41 61
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 716 41 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przychodnie.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnie.zgierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84c36664-46d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c36664-46d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271094/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/382/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 59351,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego odczynników oraz materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania w okresie obowiązywania umowy określonych w dokumentacji niniejszego postępowania badań, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ (Formularz cenowy).
2. W celu wykonywania przez Zamawiającego badań, o których mowa w pkt 1, Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu niezbędną aparaturę, na warunkach dzierżawy określonych umową wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Dostawa odczynników oraz aparatury odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach do SIWZ:
Załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy),
Załącznik nr 1 do SIWZ (istotne postanowienia umowy dostawy)
Załącznik nr 2 do SIWZ (istotne postanowienia umowy dzierżawy).
5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ formularz oferty i załącznika nr 4 formularz cenowy.
6. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do SWZ znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
38434000-6 - Analizatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59688,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59688,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59688,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sysmex Polska sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222772467
7.3.3) Ulica: al. Jerozolimskie 176,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59688,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL90 FLEX PLUS RADIOMETER R
- Dostawa narzędzi okulistycznych , ginekologicznych, kardiomonitora modułowego oraz dozowników tlenu i akcesoriów dla WSS Zgierz TP/7/2025
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Aktualizacja baz danych systemów nawigacyjnych GPS Garmin na statkach powietrznych
- DOSTAWA PARTII PROTOTYPOWEJ, WZORU PARTII PRÓBNEJ, PARTII PRÓBNEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ - KAPELUSZ DAMSKI
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/015/25 Dostawa odczynników w gotowych rozcieńczeniach do wykonywania badań immunohistochemicznych do analizatora (system modułowy BenchMark Special Stains i BenchMark ULTRA PLUS),
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOLOGII KOMÓRKOWEJ W ROKU 2025"
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
- Zakup materiałów zużywalnych dla Pracowni Zakażeń i Pracowni Hematoonkologii Laboratorium Hematologii UCK.
- Dostawa płynów infuzyjnych oraz cewników specjalistycznych.
- Dzierżawa analizatorów oraz dostawy odczynników laboratoryjnych i artykułów medycznych
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.