eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Muzyczny im.Danuty Baduszkowej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-372

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzyczny.org/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8d2878d-6170-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001466/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna osób, mienia oraz monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej eZamawiajacy.pl (dalej jako
„Platforma”), której operatorem jest Marketplanet (Otwarty Rynek Elektroniczny), pod adresem:
https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/ na stronie prowadzonego postępowania.2. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy oraz poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl. Link do postępowania dostępny jest na
stronie internetowej zamawiającego: http://bip.tmgdynia.nv.pl/m,53,przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w instrukcjach korzystania z Platformy, pod
linkiem https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/ na stronie głównej w zakładce „Regulacje i procedury
procesu zakupowego”.2. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie, tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa
JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.3.
Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty i dokumentów na platformie, kwalifikowany podpis
elektroniczny, lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na
dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Zamawiający zaleca umieszczenie podpisu na
każdym załączonym pliku osobno.4. Formaty plików:1) rozszerzenia plików wykorzystywanych przez
wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych” (t.j.Dz.U. z 2017 r. poz. 2247), zwanego dalej Rozporządzeniem KRI;2) zamawiający rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;3) w
celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
.zip, .7Z;4) Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie;5) zamawiający zwraca uwagę
na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,
oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania
podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.6) Maksymalny rozmiar załączanego na
Platformie pliku to 400Mb. Przy załączaniu dużych plików należy uwzględnić czas, jaki jest potrzebny
na przesłanie pliku.5. Ofertę należy umieścić na Platformie pod adresem:
https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/ na stronie prowadzonego postępowania.6. Składanie oświadczeń,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji, innych niż oferta i oświadczenie wskazane w par. 6 ust. 1,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pocztą elektroniczną na adres:
biuro@bozp.com.pl lub na Platformie za pośrednictwem sekcji: „Pytania i odpowiedzi”. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.7. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej. Informacje dotyczące odpowiedzi
na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informacje z otwarcia ofert,
zamawiający będzie zamieszczał na platformie w odpowiedniej sekcji. Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016), Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych przekazywanych w ramach tego postępowania jest Teatr
Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni;
2) inspektorem danych osobowych w Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni jest pan
Mateusz Gigiewicz, kontakt e-mail: iod@muzyczny.org, tel.: 58 785 58 44, kom.: 519 156 165;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1/PN/TE/2021 w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba której dane osobowe Zamawiający pozyska ma prawo :
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje wykonawcy:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający może żądać od osoby, której dane osobowe dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowania żądania dostępu do danych, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
Żądanie ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia danego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/PN/TE/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 995456,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, mienia oraz
monitoring obiektów Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni przy Placu
Grunwaldzkim 1.
2. Usługa obejmuje ochronę obiektów Teatru Muzycznego w Gdyni przed kradzieżą i
niszczeniem mienia, poprzez zabezpieczenie ich przez pracowników ochrony, jednolicie
umundurowanych i noszących plakietki identyfikacyjne z nazwą firmy oraz danymi personalnymi
pracownika, wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności.
3. Wykonawca zainstaluje na koszt własny system kontroli pracowników poprzez bezpośrednią
rejestrację obchodów i transmisję sygnału w czasie rzeczywistym do własnego Centrum
Dowodzenia;
4. Wykonawca będzie świadczyć usługi ochrony w obsadzie składającej się z pracowników
pełniących dyżur na recepcji służbowej, w systemie dwóch pracowników Ochrony, w tym jeden
wykwalifikowany, przez 24 godziny na dobę w budynku Teatru Muzycznego w Gdyni.
5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w zakresie ochrony w obsadzie jednego lub dwóch ( jeśli będą grane w tym samym czasie spektakle na dwóch scenach) pracowników wykwalifikowanych w dziale Obsługi Widzów w dniach, w których wystawiane będą spektakle teatralne, rozpoczynając usługę godzinę przed spektaklem i kończąc 30 minut po zakończeniu spektaklu

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Ochrona spektakli - Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w zakresie ochrony w obsadzie jednego lub dwóch ( jeśli będą grane w tym samym czasie spektakle na dwóch scenach) pracowników kwalifikowanych w Dziale Obsługi Widzów w dniach, w których wystawiane będą spektakle teatralne, rozpoczynając usługę godzinę przed spektaklem i kończąc 30 minut po zakończeniu spektaklu;
Teatr do końca każdego miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy wykaz dni następnego miesiąca, w których wystawiane będą spektakle i konieczna będzie obecność pracownika/ów ochrony w Dziale Obsługi Widzów.
Minimalny zakres opcji – 2000 godzin został wliczony do przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę liczbę w razie uzasadnionych potrzeb o maks. 50%

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) cena oferty - 60%
2) doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1995).
2. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie:
a) co najmniej 2 (dwie) usługi stałej, całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia, świadczone w budynku/budynkach przeznaczonym na potrzeby kultury (sklasyfikowanych jako klasa 1261 lub 1262 PKOB), świadczone nieprzerwanie przez co najmniej 11 miesięcy, o wartości każdej usługi co najmniej 400.000,00 zł brutto.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę na rzecz jednego podmiotu, nawet jeśli odnosiły się one do świadczenia usługi w kilku budynkach.
b) co najmniej 5 (pięć) usług polegających na fizycznej ochronie ochrony osób i mienia podczas imprez (spektakle, koncerty, happeningi, imprezy sportowe, i inne zorganizowane wydarzenia o charakterze kulturalnym lub rozrywkowym). z udziałem publiczności („publiczności” rozumianej jako zgromadzenie osób w jednym miejscu - miejscu organizacji imprezy, i czasie, uczestniczących w wydarzeniu na żywo). Za imprezę nie jest uważana wystawa, ekspozycja, z wyjątkiem jej wernisażu z udziałem publiczności. Za jedną usługę będzie uznawana ochrona jednej imprezy.
2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
co najmniej 8 (ośmiu) pracowników ochrony, którzy będą pełnili służbę na chronionym obiekcie, całkowicie sprawnych fizycznie i psychicznie,
- w tym: co najmniej 6 pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji,
- w tym: co najmniej 2 dwóch pracowników ochrony posiadających doświadczenie w wykonywaniu usług stałej, całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia, w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury – należy wykazać co najmniej dwie usługi stałej, całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia, świadczone w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury (klasa 1261 lub 1262 PKOB), w których wykonywaniu brał udział wskazany pracownik, (przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę dla jednego odbiorcy), nawet jeśli odnosiły się one do świadczenia usługi w kilku budynkach
- dodatkowo co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony będzie posiadało doświadczenie w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia podczas imprez z udziałem publiczności (rozumianej analogicznie jak w warunku doświadczenia wykonawcy) - należy wykazać co najmniej dwie usługi w których wykonywaniu brał udział wskazany pracownik,
3) Wykonawca dysponuje centrum monitoringu oraz co najmniej dwiema grupami patrolowo – interwencyjnymi, o czasie dojazdu do siedziby zamawiającego, nie dłuższym niż 5 minut w nocy oraz 10 minut w dzień,
3. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w odniesieniu do jednego zdarzenia i do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, minimum 5.000.000,00

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat (liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
3) wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia
5) aktualna koncesja wydana przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22
sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1995).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z
ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są
wymagane.
Warunek dotyczący posiadania koncesji będzie jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymaganą koncesję i
wykona usługi, do których realizacji ta koncesja jest wymagana.
W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według
wzoru na załączniku nr 2b do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) wysokości wynagrodzenia wykonawcy,
2) warunków płatności,
3) zmiany zakresu czynności Wykonawcy,
4) terminu rozpoczęcia realizacji umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SWZ lub ofercie rozwiązań;
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają
wprowadzenie zmian do umowy;
3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy
umowne, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy;
4) wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych;
5) zmiany przepisów prawa skutkujących koniecznością zaktualizowania zakresu czynności
Wykonawcy;
6) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
7) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.
3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z
2020 r. poz. 2207, z poźn. zm.), lub wysokości minimalnej stawki godzinowej zgodnie z
Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2021 r. w sprawie wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2022 r. (Dz.U. z
2021r., poz. 1960); jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę,
8) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą
miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
9) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; jeżeli
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
10) zgłoszenia zamiaru wykonania części przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców;
11) zmiany liczby osób skierowanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji pracownika ochrony
lub koordynatora, w szczególności w przypadku zlecenia przez Zamawiającego wykonania prac
budowlano-montażowych,
12) mających wpływ na wykonanie umowy okoliczności związanych z ogłoszonym stanem
zagrożenia epidemicznego lub stanem epidemii.
3. Zamawiający informuje o możliwości dokonania zmiany umowy zawartej na okres dłuższy niż
12 miesięcy w zakresie o którym mowa w art. 439 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://tmgdynia.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.