Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285577/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 0627828900
1.5.8.) Numer faksu: 0627828901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno oraz bip.powiatkepno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1644083e-fb1b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031118/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno-kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Powiatowej Biblioteki Publicznej a budynkiem Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
dofinansowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie wdrażania operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AB.272.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Powiatowej Biblioteki Publicznej a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”.
Zakres zadania obejmuje zagospodarowanie placu stanowiącego ogólnodostępną przestrzeń publiczną zlokalizowaną pomiędzy budynkami Powiatowej Biblioteki Publicznej i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ulicy Sienkiewicza w Kępnie.
W zakres zadania wchodzą:
- roboty rozbiórkowe,
- prace ziemne obejmujące wykonanie podbudowy a następnie ułożenie granitowej nawierzchni,
- odwodnienie placu,
- odnowienie ogrodzenia,
- nasadzenia roślin,
- elementy małej architektury: ławki parkowe, ławki czytelnicze solarne, drewniane pergole, ścianki wystawowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
1) Projekt remontu dziedzińca, inwentaryzacja dziedzińca, wytyczne remontu dziedzińca( załącznik Nr 10 do SWZ
2) Przedmiary robót, będące załącznikiem do SWZ stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11do SWZ),
3)Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) zawiadomienie o zakończeniu robót (zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego)
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) dokonanie odbiorów branżowych (jeżeli jest wymagane odrębnymi przepisami)
b) obecnie na terenie objętym remontem prowadzone są roboty termomodernizacyjne( widoczne za zdjęciach)informacja zawarta w wytycznych remontu dziedzińca.
c) usuniecie drzew i krzewów zgodnie z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usuniecie drzew lub krzewów
5. Do obowiązków wykonawcy należy także:
powołanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 11 do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy, przy opracowaniu kosztorysu ofertowego obejmującego przedmiot zamówienia należy uwzględnić dane wynikające z analizy projektu remontu dziedzińca, inwentaryzacja dziedzińca, wytyczne remontu dziedzińca ,przedmiaru robót oraz wnioski wynikające z analizy lokalnej w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena, jaką zaproponował Wykonawca za realizację zadania, przewyższała kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków finansowych w budżecie Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2025r.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie - II postępowanie
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.