Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292673/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja czteropłomiennych latarni gazowych w Dzielnicy Mokotów m.st Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja czteropłomiennych latarni gazowych w Dzielnicy Mokotów m.st Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c146af1b-51b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000227/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja 88 czteropłomiennych latarni gazowych na ulicach: Orężna, Jodłowa, Godebskiego, Kąkolewska, Goraszewska, A. Waszkowskiego (76 szt.) oraz na skwerze Starszych Panów przy ul. Goraszewskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292673/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.92.2021.DPE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142538,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Konserwacja polegać będzie na:
1. Codziennym sprawdzaniu zewnętrznego stanu i wyglądu latarni oraz prawidłowości działania palników gazowych w oprawach.
2. Przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych latarni gazowych,
3. Wymianie zużytych części, w tym w pierwszej kolejności części decydujących o paleniu się latarni.
4. Systematycznym czyszczeniu szyb w oprawach w celu zapewnienia pełnej sprawności świecenia opraw.
5. Malowaniu w miarę potrzeb słupów i opraw.
6. Uzupełnianiu ubytków w oszkleniu opraw.
7. Pionowaniu słupów.
8. Systematycznym usuwaniu ze słupów naklejanych anonsów, nalepek reklamowych itp.
9. Usuwaniu mechanicznych uszkodzeń konstrukcji opraw (skrzywione ramki lub pałąki opraw, uszkodzenia innych elementów) i słupów.
10. Usuwaniu uszkodzeń powodujących nie świecenie latarni gazowych i doprowadzaniu do ponownego zaświecenia tych latarni w terminie określonym w § 3 ust. 4 umowy, jednak nie dłuższym niż 6 godzin od momentu przekazania zlecenia wykonawcy (nie dotyczy to usuwania uszkodzeń lub zniszczeń elementów składowych latarni powstałych w wyniku awarii spowodowanych katastrofami komunikacyjnymi, aktami wandalizmu, klęskami żywiołowymi lub kradzieżami, które nie są objęte przedmiotowym zamówieniem.)
11. Dokonywaniu comiesięcznych odczytów wskazań gazomierza przy Skwerze Starszych Panów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175322,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175322,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175322,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COFUND Joanna Jaskulska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251500352
7.3.4) Miejscowość: Borowina
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175322,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 255 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.