eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiDostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542828001

1.5.8.) Numer faksu: 542828002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e12ad3-e283-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047339/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku z podziałem na pakiety - opatrunki, rękawice, sprzęt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192120/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 631217,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 102848,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1329,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 153481,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 14630,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 9795,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 178500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141642-2 - Akcesoria do drenażu

33697100-3 - Preparaty do lewatywy

33157110-9 - Maski tlenowe

4.5.5.) Wartość części: 71658,50 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.5.5.) Wartość części: 18515,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 21810,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na następujące pakiety”:
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IA Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Środki opatrunkowe
Pakiet Nr IV Środki opatrunkowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr VI Rękawice diagnostyczne nitrylowe o przedłużonym mankiecie
Pakiet Nr VII Rękawice winylowe bezpudrowe
Pakiet Nr VIII Rękawice chirurgiczne
Pakiet Nr IX Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr X Sprzęt różny
Pakiet Nr XI Worki stomijne
Pakiet Nr XII Dezynfekcja ran
Pakiet Nr XIII Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,IA,II,III,IV – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr V,VI,VII,VIII,IX – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr X – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr XI – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr XII, XIII - 33.63.16.00-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 11050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89467,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108486,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89467,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89467,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3494,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3494,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3494,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum w składzie: CitoNet-Bydgoszcz Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540308951

7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-740

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3494,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112479,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112479,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112479,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112479,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14406,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14406,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14406,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14406,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10375,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10375,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10375,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10375,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113626,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9363,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9363,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9363,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9363,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3952,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3952,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677036424

7.3.3) Ulica: heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3952,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7344,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7344,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7344,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14968,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17663,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14968,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Heleny Morzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14968,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72466,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72466,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72466,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72466,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19492,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19492,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19492,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19492,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21724,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21724,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21724,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21724,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11272,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11272,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11272,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11272,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.