eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz"Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu - remont filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rabce Zdrój."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu - remont filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rabce Zdrój.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA W NOWYM SĄCZU

1.3.) Oddział zamawiającego: PBW Nowy Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000714952

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 61

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pbwnowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pbwnowysacz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu - remont filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rabce Zdrój.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3eec2a8-2a11-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054871/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń PBW w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udzielił przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (znak sprawy PBW.IIIK-271-9-23) w zakresie Części II nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0e794fc0-0647-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PBW.IIIK-271-10-23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn. Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu w zakresie remontu filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rabce Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji określają poza zaproszeniem do negocjacji i PPU następujące dokumenty: dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, projektów wykonawczych, przedmiaru robót (ma charakter pomocniczy i nie służy wyliczeniu ceny ofertowej), rysunków technicznych, projektów - stanowiących Załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
3. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
- rozebrania sufitu podwieszonego i wykonania nowego,
- uzupełnienia posadzki po rozebranej ladzie (likwidacja lady szatniowej - zostanie dokonana przez właściciela budynku, przed rozpoczęciem remontu),
- podwyższenia ścianek oddzielających pomieszczenie techniczne i gospodarcze do poziomu nowego sufitu,
- wydzielenia wiatrołapu - zabudowa aluminiowa,
- wymiany instalacji elektrycznej,
- montażu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- demontażu grzejników rurowych, montażu grzejników panelowych w strefie okiennej,
- likwidacji pomieszczenia gospodarczego,
- uzupełnienia tynków,
- malowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Uryga, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: URYŚ – FLIZ Mariusz Uryga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 335 05 71

7.3.3) Ulica: Jamnica 194

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.