eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaWymiana dachu w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Przysusze



Og³oszenie z dnia 2024-05-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Wymiana dachu w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Przysusze

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3d801ce-edbb-11ee-9d6d-ce35ff56444c

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


administracja samorz±dowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dachu w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Przysusze

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3d801ce-edbb-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00322432

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00069181/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wymianna dachu w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00266463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.31.2024.MP

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 703183,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa czê¶ci dachu na budynku Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Przysusze z dachu p³askiego stropodachu na dach o wiêkszym nachyleniu o konstrukcji drewnianej z pokryciem blach± trapezow± oraz dodatkowym ociepleniem z we³ny mineralnej. Powierzchnia dachu podlegaj±ca przebudowie ok. 1000m2.
1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniej±cy: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowo¶ci Przysucha, nr ewid. dz.: 726/3 obrêb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza siê do przedsiêwziêæ mog±cych potencjalnie znacz±co lub mog±cych znacz±co oddzia³ywaæ na ¶rodowisko. Obszar inwestycji nie znajduje siê na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje siê w strefie konserwatorskiej.
2) Roboty budowlane obejmuj± w szczególno¶ci:
- roboty rozbiórkowe i demonta¿owe;
- wykonanie wieñców i trzpieni;
- wykonanie wiê¼by dachowej;
- wykonanie prac murowanych i tynkarskich;
- wykonanie pokrycia dachowego;
- wykonanie odwodnienia dachu;
- stolarka okienna;
- wykonanie elewacji, attyki i kominów;
- monta¿ instalacji odgromowej;
- roboty porz±dkowe.
4) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwi±zania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiaj±cego dotycz±ce parametrów technicznych, technologicznych, rozwi±zañ materia³owych, wymagañ dotycz±cych wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. okre¶laj± poni¿sze dokumenty:
a) Dokumentacja techniczna: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Przysusze;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje równie¿ roboty towarzysz±ce oraz tymczasowe nie objête dokumentacj± projektow± oraz wymaganiami zamawiaj±cego a konieczne do uwzglêdnienia ze wzglêdu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawid³owego ukoñczenia. Roboty te obejmuj± w szczególno¶ci:
1) Organizacjê, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
3) Likwidacjê placu budowy i jego uporz±dkowanie.
7) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: w miejscowo¶ci Przysucha, nr ewid. dz.: 726/3 obrêb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto.
8) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w terminie do 4 miesi±ce od dnia zawarcia umowy.
b) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje siê dzieñ pisemnego zg³oszenia Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê robót budowlanych gotowo¶ci do odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pe³nej dokumentacji odbiorowej. Gotowo¶æ do odbioru potwierdza inspektor nadzoru inwestorskiego stwierdzaj±c ostateczne zakoñczenie wszystkich robót, kompletno¶æ dokumentacji, jej sprawdzenie i zatwierdzenie. Procedury odbiorowe okre¶lone zosta³y w za³±czniku do niniejszej SWZ pod nazw± wzór umowy.
9) Gwarancja jako¶ci.
a) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji jako¶ci na okres minimum 36 miesiêcy.
b) Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jako¶ci stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
10) Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci nie bêd±ce samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2023 poz. 1465 z p. zm.) na podstawie umowy o pracê, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia.
b) Rodzaj czynno¶ci, których dotyczy obowi±zek zatrudnienia na umowê o pracê: roboty przygotowawcze, konstrukcja dachu, pokrycie dachu, odwodnienie dachu.
c) Obowi±zki wykonawcy oraz uprawnienia kontrolne zamawiaj±cego w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy okre¶lone zosta³y w za³±czniku do niniejszej SWZ projekt umowy.
11) Uwagi i uzupe³nienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Przedmiar robót za³±czony do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, nale¿y go traktowaæ jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazowaæ ich skalê i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
b) Materia³y, urz±dzenia i wyposa¿enie dostarczone przez Wykonawcê powinny odpowiadaæ wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadaæ odpowiednie atesty i certyfikaty okre¶lone odrêbnymi przepisami i spe³niaæ warunki okre¶lone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
c) Ewentualne u¿ycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych, technologicznych Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazania jako przyk³adowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materia³y konkretnych producentów Zamawiaj±cy traktuje jako okre¶lenie parametrów przedmiotów za pomoc± podanego standardu, dopuszczaj±c do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrze¿eniem, ¿e bêd± spe³niaæ ten sam poziom technologiczny i jako¶ciowy oraz bêd± posiadaæ wymagane odrêbnymi przepisami atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa bezpieczeñstwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiaj±cy anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. je¿eli wystêpuj± w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie s± one obowi±zuj±ce dla Wykonawcy.
Uwaga: Roboty budowalne nale¿y prowadziæ w czasie wolnym od zajêæ dodaktyczno – wychowawczych tj. w przerwie wakacyjnej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 798000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1198346,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.U.H. „Remko” Dorota Agnieszka Kopeæ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672957105

7.3.3) Ulica: ul. St. ¯EROMSKIEGO 12A/14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 798000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.