Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266324/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu i dróg wewnętrznych na terenie Zespołu Szkół Technicznych CKZ w Rusocinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 773-12-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu i dróg wewnętrznych na terenie Zespołu Szkół Technicznych CKZ w Rusocinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f5223ec-0116-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030380/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Modernizacja placu i dróg wewnętrznych na terenie Zespołu Szkół Technicznych CKP w Rusocinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2023.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1495962,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu i dróg wewnętrznych na terenie Zespołu Szkół Technicznych CKZ w Rusocinie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Rozbiórka wolnostojącego garażu dwustanowiskowego, parterowego, bez kanału, wykonanego w technologii tradycyjnej o wymiarach zewnętrznych: 9,66 m x 6,33 m;
- Rozbiórka wolnostojącego komina (komin nieczynny) murowanego o wymiarach zewnętrznych w podstawie 2,26 m x 1,73 m i wysokości około 16 m;
- Naprawa elewacji budynku kotłowni w miejscu rozbiórki podstawy komina przylegającej do ściany zewnętrznej budynku kotłowni;
- Wykonanie prac porządkowych wokół rozebranych obiektów;
- Wykonanie prac rozbiórkowych w tym rozbiórka m.in.: nawierzchni z betonowej kostki brukowej z przeznaczeniem do ponownego wbudowania, nawierzchni bitumicznych, nawierzchni betonowych, nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych typu trylinka, nawierzchni z płytek chodnikowych, obramowania z betonowych krawężników, oporników i obrzeży, istniejących wpustów deszczowych i odwodnienia liniowego, betonowych schodów terenowych i stopni do budynku, klombów kwiatowych z kamienia, ogrodzenia, słupków wygrodzeniowych, elementów małej architektury;
- Wycinka drzew kolidujących z pracami remontowymi z usunięciem karpin;
- Korytowanie pod budowę nowych konstrukcji drogowych;
Wykonanie kanalizacji deszczowej;
- Montaż studni rewizyjnych, wpustów deszczowych i odwodnienia liniowego,
- Włączenie projektowanej kanalizacji deszczowej do istniejących studni rewizyjnych;
- Wykonanie konstrukcji pod nawierzchnie drogowe;
- Wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych, placów, parkingów, chodników i utwardzeń częściowo z nowej betonowej kostki brukowej, częściowo z betonowej kostki brukowej rozbiórkowej typu „fala”;
- Wykonanie obramowania nawierzchni z betonowych krawężników, oporników i obrzeże na ławie betonowej z oporem;
- Wykonanie schodów terenowych z betonowej kostki brukowej w obramowaniu z betonowego obrzeża wraz z obustronną balustradą z rur stalowych;
- Wykonanie nowych stopni wejściowych do budynków - betonowych lub z betonowej kostki brukowej w obramowaniu z betonowego obrzeża wraz z obsadzeniem stalowej wycieraczki zewnętrznej w podeście;
- Montaż czterech systemowych masztów flagowych z systemem podnoszenia flagi na korbkę o wysokości H=8 m każdy, wraz z wykonaniem betonowych fundamentów pod maszty;
- Wykonanie oznakowania poziomego miejsc parkingowych w postaci białych linii ciągłych oraz oznakowanie parkingów dla osób niepełnosprawnych;
- Montaż oznakowania pionowego miejsc parkingowych i drogi pożarowej;
- Montaż balustrad U-12a wygradzających ruch pieszych;
- Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń: studni włazowych, studni teletechnicznych, hydrantów, wpustów deszczowych, zaworów wodociągowych i gazowych - wraz z wymianą elementów nie nadających się do ponownego wbudowania na nowe;
- Oczyszczenie osadników istniejących i budowanych studni w obszarze realizacji robót - po wykonaniu wszystkich prac;
- Zabezpieczenie odkrytych istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych rurami osłonowymi dwudzielnymi;
- Profilowanie nowych i istniejących skarp;
- Humusowanie terenów zielonych z obsianiem nasionami traw
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1819217,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2321612,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1819217,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drazkowski.eu Maciej Drążkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892004670
7.3.3) Ulica: Kartuska 12
7.3.4) Miejscowość: Pomieczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-305
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ułożenie nawierzchni
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
drazkowski.eu Maciej Drążkowski
jakie przetargi wygrała firma
drazkowski.eu Maciej Drążkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1819217,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa terenu rekreacyjnego przy ul. Kasprowicza i Herberta w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja klasopracowni w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących dla branży Spedycyjno-logistycznej i Ogrodniczej
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C, DMC >= 3,8t z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.