Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00256711/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy chleba oraz bułki tartej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 64
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_hrubieszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkhrubieszow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d0b1325-09c8-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy chleba oraz bułki tartej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d0b1325-09c8-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015987/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa chleba i bułki tartej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.6.2023.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 272410,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136602,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję „Dostawy chleba oraz bułki tartej” do Zakładu Karnego
w Hrubieszowie.
Chleb zwykły (krojony i pakowany w opakowanie foliowe po 150 gram,) 30 250 kg,
Bułka tarta 250 kg
Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 3 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Każda etykieta musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę żywności, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, ilość określonych składników, waga netto, waga brutto, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, specjalne warunki przechowywania lub warunki użycia, informacje o wartości odżywczej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia:
a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu,
b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie.
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszty, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie od poniedziałku do soboty do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie w godzinach 800 – 1300. Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z jednodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Koniec PIEKARNIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 919-124-70-05
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-10 do 2024-01-09INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów" do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA SPZOZ W HRUBIESZOWIE
- ,,Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie''
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Gminnym "Nasze Skarby" w Obrowcu, Obrowiec 44, 22-500 Hrubieszów
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.