Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302046/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=664830931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38a56cb0-02eb-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Naprawa podziemnego zbiornika mps
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302046
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162367,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwa o poj. 25m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót na warunkach określonych projektowanych postanowieniach umowy (roboty rozbiórkowe, naprawa podziemnego zbiornika paliwowego wraz z wszystkimi robotami przy zbiornikowymi oraz podłączeniem i uruchomieniem, wywóz i utylizacja odpadów).
►Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie przed przystąpieniem do realizacji robót – „harmonogramu robót” w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru wskazanym treścią umowy. Wykonawca w harmonogramie robót określi w szczególności terminy i zakres robót będących przedmiotem odbiorów częściowych. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram w czterech jednobrzmiących egzemplarzach najpóźniej w dniu przekazania terenu robót.
►Zakres przedmiotu zamówienia:
I etap: Przygotowanie zbiornika do wojskowego dozoru technicznego składające się na:
- prace rozbiórkowe, zerwanie uszkodzonego płaszcza z maty 3D wraz z jego utylizacją;
- czyszczenie i przygotowanie zbiornika do przeprowadzenia przez WDT rewizji wewnętrznej, utylizacja odpadów ropopochodnych;
- wykonanie obliczeń wytrzymałościowych oraz pomiarów grubości ścianek;
- zgłoszenie przez Wykonawcę do WDT gotowości do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej (w tym przekazanie informacji Przedstawicielowi Zamawiającego);
- rewizja wewnętrzna oraz wykonanie prób szczelności przeprowadzona przez Wykonawcę w obecności przedstawicieli WDT;
II etap: Wykonawca przystąpi do realizacji II etapu pod warunkiem otrzymania pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego.
- przygotowanie dokumentacji technicznej remontu zbiorników niezbędnej do przeprowadzenia remontu wg wymogów Wojskowego Dozoru Technicznego, uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji przez WDT, uzyskanie pozytywnej decyzji WDT – Wykonawca prowadzi w tym zakresie uzgodnienia z WDT we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy;
- uzyskanie dokumentu WDT, który uprawniać będzie po dokonaniu wszystkich uzgodnień w etapie I do przystąpienia do realizacji robót i czynności określonych etapem II;
- demontaż oraz ponowny montaż po wykonanych robotach słupków stalowych wraz z łańcuchem;
- ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm z darnią z przerzutem – rozebranie oraz ponowne ułożenie po wykonanych robotach;
- ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5m i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na okład;
- zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat. I-II;
- wykonanie drugiego stalowego płaszcza w zbiorniku z blachy o grubości 5mm;
- rewizja wewnętrzna oraz próba szczelności zbiornika po modernizacji z WDT; próby ciśnieniowe;
- montaż automatycznego mokrego systemu monitoringu wycieku, podłączenie urządzeń monitoringu z istniejącą centralką przecieku (monitoring nadciśnieniowy typu D9 ASF Thomas), znajdującą się
w budynku w odległości 50m od zbiornika, do podłączenia należy wykorzystać istniejące okablowanie;
- uzyskanie decyzji wydawanej przez WDT po zakończeniu robót uprawniającej (dopuszczającej zbiornik do eksploatacji).
- Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich robót objętych zawartą umową:
- kosztorys powykonawczy, w tym dokumentacja powykonawcza zbiornika paliw
- atesty, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności na użyte materiały, wyniki prób itp.;
- karty przekazania do utylizacji odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych;
- protokół / decyzję dopuszczenia zbiornika do eksploatacji wydany przez Wojskowy Dozór Techniczny;
- dokumentację techniczną remontu zbiornika w języku polskim;
- protokół z pomiarów skuteczności ochrony katodowej i przeciwporażeniowej;
- instrukcje wykonania przeglądów okresowych przez administratora.
Zakres przedmiotu zamówienia określony etapem I i II jest zakresem podstawowym, gwarantowanym Wykonawcy wraz z wynagrodzeniem za jego pełne i należyte wykonanie.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Remont zbiornika uznany zostanie za zakończony i zrealizowany po uzyskaniu pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego, dopuszczającej zbiornik do eksploatacji. Wykonawca prowadzi w wszystkie uzgodnienia z WDT we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy.
Kompleks wojskowy w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny z wyłączeniem części terenu, gdzie będą wykonywane roboty. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu, i niezakłóconą możliwość użytkowania terenu.
►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.).
► Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.
►Wykonawca ma prawo do wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty (wizja lokalna nie jest bezwzględnym obowiązkiem Wykonawcy warunkującym złożenie oferty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "naprawę podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu" - sprawa numer 29/2024 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
- Usługi z zakresu medycyny pracy oraz ochrony pracy żołnierzy i pracowników 13 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji stacjonujących w m. Chełmno w latach 2024-25 - sprawa 42/2024
- Dostawa resektoskopów laserowych z morcelatorem - znak sprawy: Z/45/PN/24
- Organizacja zajęć wspierających proces edukacyjny w placówkach wsparcia dziennego w ramach projektu "Rodzina w centrum Etap I" w latach 2024-2026
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny dom pobytu Senior+ w Sosnówce
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną
- "Przebudowa części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kikole, na potrzeby realizacji programu "Maluch+" - etap II"
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Poprawa dostępności placu zabaw przy Centrum Usług Społecznych w gminie Czarnia
- Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy ul. Bartkówka w Dynowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.