eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015608709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kazimierza 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-248

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.wsa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/903571

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8b3003-ea90-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243265/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup usług-hotelowo restauracyjnych wraz z usługą transportową na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSA-ZP-02-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287865,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy są usługi hotelowo-gastronomiczne wraz z usługą transportową zgodnie z:
1) projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 4 do umowy.
2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone przez okres trzech dni kalendarzowych, w terminie określonym w klauzuli XI ust. 1.
3. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje:
1) przewóz 115 osób autokarami będącymi własnością Wykonawcy lub wynajętymi przez niego, na jego koszt, w nast. zakresie:
2) pierwszego dnia, w godzinach od 9.00 do 13.00, z siedziby Zamawiającego: Warszawa, ul. Jana Kazimierza 10, do miejsca zakwaterowania (obiekt hotelowy),
3) trzeciego dnia w godzinach od 11.00 do 13.00 z miejsca zakwaterowania (obiekt hotelowy) do siedziby Zamawiającego: Warszawa, ul. Jana Kazimierza 10;
4) zakwaterowanie 185 osób w obiekcie hotelowym (pokoje dostępne dla gości od godz. 1200 w pierwszym dniu, do godz. 1100 w trzecim dniu) w tym:
a) 1 apartament;
b) 70 pokoi dwuosobowych;
c) 45 pokoi jednoosobowych.
5) wyżywienie, w obiekcie hotelowym dla 185 osób podawane:
a) w pierwszym dniu:
 1 × obiad w formie bufetu;
 1 × serwis kawowy całodzienny;
 1 x oficjalna kolacja serwowana w wydzielonej sali (zamknięta dla osób postronnych);
b) w drugim dniu:
 1x śniadanie w formie bufetu;
 1 × obiad w formie bufetu;
 1 × serwis kawowy całodzienny;
 1 × kolacja w formie bufetu, w wydzielonej sali (zamknięta dla osób postronnych) lub kolacja w formie grilla;
c) w trzecim dniu:
 1x śniadanie w formie bufetu;
6) udostępnienie sal konferencyjnych:
a) w pierwszym dniu :
 sala konferencyjna dla 185 osób - od godziny 1300 do godz. 1800;
 sala konferencyjna dla 60 osób - od godziny 1300 do godz. 1800;
 sala konferencyjna dla 30 osób - od godziny 1300 do godz. 1800;
 sala konferencyjna 15- 20 osób - od godziny 1600 do godz. 2000;
b) w drugim dniu od godziny 900 do godziny 1800 :
 sali konferencyjnej dla 185 osób,
 sali konferencyjnej dla 45 osób z możliwością skorzystania z prawa opcji, o której mowa w § 2 projektowanych postanowień umowy (możliwość rezygnacji),
 sali konferencyjnej dla 30 osób z możliwością skorzystania z prawa opcji, o której mowa w § 2 projektowanych postanowień umowy (możliwość rezygnacji),
a) trzeciego dnia, w godzinach od 9.30 do 11.00 (wszystkie sale z możliwością skorzystania z prawa opcji, o której mowa w § 2 projektowanych postanowień umowy (możliwość rezygnacji)):
 sali konferencyjnej dla 100 osób,
 sali konferencyjnej dla 60 osób,
 sali konferencyjnej dla 30 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287865,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287865,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): UpHOTEL Sp. z o.o., Ul. Solna 4, 58-500 Jelenia Góra, Arche S.A., ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Kaja Jacek Przybylski, Sun&More Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574

7.3.3) Ulica: Solna

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Arche S.A., ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa (Zamek Janów Podlaski)
zakres: udostępnienie miejsc noclegowych, udostępnienie sal konferencyjnych, przygotowanie i podanie
wyżywienia oraz serwisów kawowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287865,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-30 do 2024-10-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.