eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikTermomodernizacja budynków Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cd6509c-f2e9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010948/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja Pawilonów nr: XVI, XVII, Apteki i Laboratorium nalezacych do SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ul. Gliwickiej 33

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZp.380.3.10.2022.DPr.130

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2951533,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Termomodernizacja budynków Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku”.
Zakres robót jaki należy wykonać zawarto w Przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 1 do umowy, STWiOR stanowiących Załącznik nr 1 do umowy, dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy i będzie realizowany w trzech budynkach: Pawilonu XVI, Pawilonu XVII oraz w Pawilonie Apteki należącym do kompleksu budynków SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33. Teren Szpitala Psychiatrycznego w Rybniku wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/75/02. Ponadto wszystkie dodatkowe elementy składowe, tj. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zwana dalej STWiOR) oraz projekt budowlano-wykonawczy stanowią komplet dokumentacji technicznej. Wszystkie wymienione elementy należy rozpatrywać łącznie. W przypadku nie wystąpienia danej pozycji w jakiejkolwiek części składowej dokumentacji technicznej, np. przedmiarze, którą ujęto w pozostałych częściach, fakt ten nie zwalnia Wykonawcy od realizacji całości umowy bądź ujęciu elementu w cenie oferty.
4.7. Podstawowy zakres prac przewidziany dla poszczególnych budynków to :
1) Pawilon XVI
a) Termomodernizacja :
- demontaż obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty wykończeniowe w zakresie montażu stolarki drzwiowej, okiennej i parapetów zewnętrznych, ocieplenie budynku styropianem wraz za nałożeniem tynków, ocieplenie stropodachu, wykonanie opaski wokół budynku.
b) Przebudowa instalacji c.o. :
- roboty demontażowe
- wykonanie instalacji c.o.
- regulacja instalacji
c) Instalacja c.w.u. :
- roboty demontażowe
- wykonanie nowej inst. c.w.u.
d) instalacja odgromowa
- demontaż instalacji odgromowej
- wykonanie nowej instalacji odgromowej
2) Pawilon XVII
a) Termomodernizacja :
- demontaż obróbek blacharskich, rur spustowych, parapetów zewnętrznych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz częściowego pokrycia dachowego
- roboty wykończeniowe w zakresie montażu stolarki drzwiowej, okiennej i parapetów zewnętrznych, ocieplenie budynku styropianem wraz za nałożeniem tynków, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną, wykonanie nowego zadaszenia, wykonanie nowych obróbek blacharskich, rur spustowych,
b) Przebudowa instalacji c.o. :
- roboty demontażowe
- wykonanie instalacji c.o.
- regulacja
c) Instalacja c.w.u. :
- roboty demontażowe
- wykonanie nowej inst. c.w.u.
d) instalacja odgromowa
- demontaż instalacji odgromowej
- wykonanie nowej instalacji odgromowej
3) Pawilon Apteki
a) Termomodernizacja :
- demontaż obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien, parapetów zewnętrznych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz pokrycia dachowego
- roboty wykończeniowe w zakresie montażu stolarki drzwiowej, okiennej i parapetów zewnętrznych, ocieplenie budynku styropianem wraz z nałożeniem tynków, ocieplenie stropodachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, wykonanie izolacji dachu ze styropapy oraz opaski wokół budynku
b) Przebudowa instalacji c.o. :
- roboty demontażowe
- wykonanie instalacji c.o.
- regulacja
c) instalacja odgromowa
- demontaż instalacji odgromowej
- wykonanie nowej instalacji odgromowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3429731,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7319231,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3429731,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻBUD TTsp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423206479

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2927737,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nie obejmuje prawa opcji, którego wartość oferowana przez Wykonawcę, któremu udzielono zamówienia wynosi 501993,79 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.