eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług ochrony osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług ochrony osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 34300

1.5.8.) Numer faksu: 22 44 34203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług ochrony osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3363ad71-2ffb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Ochrona ratusza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239147/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TPBN 30/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284791,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego
usług ochrony osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej
257 w Warszawie.
1) Zamawiający przewiduje maksymalną ilość 11.822 roboczogodzin w trakcie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa osób wewnątrz obiektu oraz w jego najbliższym otoczeniu;
b) ochrony obiektów i ich pomieszczeń oraz mienia znajdującego się w obiekcie;
c) zapobiegania zakłóceniom porządku oraz do powiadamiania właściwego pracownika
Zamawiającego i osoby odpowiedzialnej za administrowanie obiektem o przypadkach
naruszenia porządku;
d) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych i zabezpieczenia
miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania;
e) całodobowej kontroli ruchu materiałowego w obiekcie;
f) kontroli ruchu osobowego poza godzinami pracy Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
(prowadzenie ewidencji wejść i wyjść z obiektu) oraz monitorowania ruchu osobowego w
godzinach pracy Urzędu;
g) prowadzenia dokumentacji ochrony przewidzianej w tabeli służby ochrony, a zwłaszcza
dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie
personalnej zmiany oraz o przydzieleniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie
wykonywania przez nich zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego
wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby;
h) stałego dozoru i obsługi zainstalowanych elektronicznych systemów zabezpieczeń i
systemów alarmowych w sposób zgodny z obowiązującymi zasadami użytkowania tych
urządzeń;
i) informowanie pracownika Zamawiającego o stwierdzonych awariach i nieprawidłowościach,
j) utrzymania stanowiska ochrony w należytym reżimie sanitarnym, w tym wyposażenie
pracowników w środki ochrony osobistej, tj. maseczki lub przyłbice oraz rękawice ochronne oraz
płyn do odkażania powierzchni;
k) wyposażenia stanowiska ochrony w sprzęt umożliwiający komunikację z Zamawiającym za
pomocą poczty elektronicznej;
l) utrzymaniu w ścisłej tajemnicy wszelkich danych i informacji pozyskanych od Zamawiającego,
w szczególności tych które służą zachowaniu bezpieczeństwa (w tym bezpieczeństwa p.poż.) na
terenie obiektu. Każdorazowe stwierdzone naruszenie w tym względzie będzie traktowano jako
nienależyte wykonanie umowy.
2) Sposób wykonania i szczegółowy zakres usług określają Projektowane postanowienia umowy
wraz z załącznikami:
-Wykaz obiektów podlegających ochronie - załącznik nr 1
-Wzór oświadczenia o wypłacie wynagrodzeń - załącznik nr 2
-Imienna lista osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - załącznik nr 3
-Szczegółowe zasady kontroli posterunków ochrony - załącznik nr 4
-Standardy jakościowe pełnienia służby przez pracowników ochrony – załącznik nr 5
-Tabela służby ochrony – załącznik nr 6
3) Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany wg kodu CPV:
79710000-4 – usługi ochroniarskie
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp)
1) Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę(ów) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osób wykonujących poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia:
pracowników skierowanych do realizacji czynności związanych z ochroną osób i mienia.
2) Pozostałe zapisy związane z klauzulami społecznymi zawarte są w § 7 Projektowanych postanowień umowy.
3) Sankcje z tytułu niespełniania wymagań związanych z klauzulami społecznymi zawarte są w § 7 ust. 6 Projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający informuje, że nie wymaga złożenia Oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305953,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356315,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305953,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia ROMA Romuald Stańczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ROMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271079795

7.3.3) Ulica: ul. Estrady 70C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-932

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305953,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.