Og³oszenie z dnia 2023-07-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00407593/01 - Wynik z dnia 2023-09-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Kaszowie oraz Szko³y Podstawowej w Mnikowie w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Liszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ma³y Rynek 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Liszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.liszki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Kaszowie oraz Szko³y Podstawowej w Mnikowie w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-571fa5ef-2a0c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00322684
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043962/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Kaszowie oraz Szko³y Podstawowej w Mnikowie w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-571fa5ef-2a0c-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
2. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postêpowanie i na której bêd± dostêpne wszelkie dokumenty zwi±zane z prowadzon± procedur±: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Je¿eli Zamawiaj±cy bêdzie przetwarza³ dane osobowe osób fizycznych w celu realizacji zamówienia, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Liszki; ul. Ma³y Rynek 2, 32-060 Liszki;
2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego: e-mail: iod@spliszki.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy Pzp i aktów wykonawczych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZEAS.262-1-1/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie nr 1: ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 im. ¦w. Józefa w Kaszowie:
a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Kaszów 185, 32-060 Liszki,
b) Us³uga bêdzie realizowana dla:
- 20 uczniów oddzia³u przedszkolnego (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;
- dla 24 uczniów klas I-VIII (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,
c) Termin wykonania:
- dla uczniów oddzia³u przedszkolnego: w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.,
- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.,
d) Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach:
- dla uczniów oddzia³u przedszkolnego: ¶niadanie i II ¶niadanie – godz. 8:15, obiad i podwieczorek – godz. 12:00;
- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 12:00;
e) Zamawiaj±cy okre¶la wielko¶æ przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:
- dla uczniów oddzia³u przedszkolnego: 81 dni, tj. 1620 ¶niadañ, 1620 II ¶niadañ, 1620 obiadów dwudaniowych oraz 1620 podwieczorków,
- dla uczniów klas I-VIII: 78 dni, tj. 1872 obiadów dwudaniowych.
2.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w SWZ w rozdz.II.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku zwiêkszenia liczby dzieci, które bêd± zainteresowane posi³kiem lub ilo¶ci dni, w których bêdzie realizowana us³uga. Maksymalna warto¶æ tych zamówieñ wynosi do 100% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostarczenia posi³ku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie nr 2: ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej im. Ksiêcia Józefa Poniatowskiego w Mnikowie:
a) Adres placówki/ miejsce dostawy: Mników 13, 32-084 Morawica,
b) Us³uga bêdzie realizowana dla:
- 25 uczniów oddzia³u przedszkolnego (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w wieku przedszkolnym 3-6 lat;
- dla 33 uczniów klas I-VIII (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w wieku szkolnym 7-15 lat,
c) Termin wykonania:
- dla uczniów oddzia³u przedszkolnego: w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.,
- dla uczniów klas I-VIII: w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.,
d) Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach:
- dla uczniów oddzia³u przedszkolnego: ¶niadanie i II ¶niadanie – godz. 8:15, obiad i podwieczorek – godz. 12:00;
- dla uczniów klas I-VIII: obiad – godz. 12:00,
e) Zamawiaj±cy okre¶la wielko¶æ przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:
- dla uczniów oddzia³u przedszkolnego: 81 dni, tj. 2025 ¶niadañ, 2025 II ¶niadañ, 2025 obiadów dwudaniowych oraz 2025 podwieczorków,
- dla uczniów klas I-VIII: 78 dni, tj. 2574 obiadów dwudaniowych.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w rozdz.II.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku zwiêkszenia liczby dzieci, które bêd± zainteresowane posi³kiem lub ilo¶ci dni, w których bêdzie realizowana us³uga. Maksymalna warto¶æ tych zamówieñ wynosi do 100% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostarczenia posi³ku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±cych:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG).
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci i ¿ywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym bêdzie wykonywana us³uga.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje sprzêtem niezbêdnym do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, czyli minimum jednym samochodem odpowiadaj±cym wymaganiom sanitarno-higienicznym do transportu ¿ywno¶ci.
5) Zdolno¶æ zawodowej:
a) w zakresie do¶wiadczenia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie do¶wiadczenia, je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci:
- dla zadania nr 1: nie ni¿szej ni¿ 50 000,00 z³ (piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³) brutto polegaj±ce na przygotowaniu i dostawie wy¿ywienia dla minimum 30 dzieci lub m³odzie¿y szkolnej,
- dla zadania nr 2: nie ni¿szej ni¿ 60 000,00 z³ (sze¶ædziesi±t tysiêcy 00/100 z³) brutto polegaj±ce na przygotowaniu i dostawie wy¿ywienia dla minimum 40 dzieci lub m³odzie¿y szkolnej;
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê dietetyka. Dietetyk musi posiadaæ wykszta³cenie wy¿sze co najmniej studiów zawodowych (licencjackich) na kierunku dietetyka (lub innych równowa¿nych uprawnienia umo¿liwiaj±cych do pe³nienia tej funkcji na przedmiotowym zamówieniu, np. technologia ¿ywno¶ci i ¿ywienie cz³owieka (specjalno¶æ ¿ywienie cz³owieka) oraz zdrowie publiczne (specjalno¶æ dietetyka).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia w postêpowaniu:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej – o¶wiadczenie stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) decyzji w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci i ¿ywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym bêdzie wykonywana us³uga;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi za³. nr 4 do SWZ;
3) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, powy¿szy wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami- wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Na ofertê sk³adaj± siê wype³nione i podpisane dokumenty:1) formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ – orygina³ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 do SWZ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem - je¿eli dotyczy;
4) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 5 - je¿eli dotyczy;
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Za Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uznaje siê tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
4. Wszelka korespondencja Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia prowadzona bêdzie wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem.
5. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej uzna za spe³niony warunek zdolno¶ci technicznej i zawodowej je¿eli jego spe³nienie wyka¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia:
O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp oraz 7. O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
7. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
9. Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian w umowie na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-02 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e -Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-02 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z pó¼n. zm.):1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI LISZKI
wiêcej: przetargi LISZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szko³y Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wroc³awiu
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych
- ¦wiadczenie us³ugi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciep³ych posi³ków dla uczestników Centrum Integracji Spo³ecznej w Ko¶cierzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odziennego ¿ywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zak³adzie Opiekuñczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie ¶wiadczenia us³ug cateringowych w trakcie szkoleñ prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy spo³ecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
- ¦wiadczenie us³ugi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.