Og³oszenie z dnia 2021-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00023009/01 - Wynik z dnia 2022-01-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyrawa Wo³oska
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TYRAWA WO£OSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440761
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 175
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyrawa Wo³oska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-535
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134656931
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tyrawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tyrawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyrawa Wo³oska
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60b6423a-6183-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00322767
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00027418/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Obiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyrawa Wo³oska
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.tyrawa.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-2843.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - urzad@tyrawa.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych wy¿ej), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email urzad@tyrawa.pl
3) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email urzad@tyrawa.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IIiGG.271.27.2021.ED
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w roku 2022, tj.:
a) odbiór, transport i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod 200301) z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych (budynkach u¿yteczno¶ci publicznej);
b) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych:
- odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych w tym odpadów wielomateria³owych oraz odpadów opakowaniowych z metali, zbieranych ³±cznie jako zmieszane odpady opakowaniowe (kod 150106),
- papieru i tektury w tym opakowania z papieru i tektury (kod 150101, 200101)
- opakowañ ze szk³a (kod 150107),
c) odbiór, transport i zagospodarowanie zbieranych selektywnie bioodpadów zawieraj±cych odpady kuchenne ulegaj±ce biodegradacji (20 01 08),
d) odbiór, transport i zagospodarowanie zbieranych selektywnie popio³ów z domowych palenisk (kod ex 20 01 99),
e) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (kod 200307), zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego (kody 200123*, 200135*, 200136),zu¿ytych opon (kod 1601030);
f) odbiór, transport i zagospodarowanie przeterminowanych leków (kod 200131, 200132),
g) zbieranie danych z kodów dwuwymiarowych QR,
h) wyposa¿enie w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w worki na odpady zmieszane i selektywnie zbierane,
i) kontrola prawid³owo¶ci prowadzonej segregacji,
j) zagospodarowanie odebranych odpadów,
k) prowadzenie akcji edukacyjnej (edukacja ekologiczna).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie pojazdów spe³niaj±cych normê emisji spalin EURO V lub wy¿sz± wyposa¿one w silniki zasilane gazem (LPG, CNG lub w silniki hybrydowe (E)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Tyrawa Wo³oska, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci,
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania odpadów lub zbieranie i przetwarzanie odpadów (w przypadku samodzielnego przetwarzania odpadów) wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm),
c) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami w zakresie transportu zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.) (rejestru BDO).
1.3. uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek dotyczy posiadania zdolno¶ci technicznej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem odbiór odpadów komunalnych o ³±cznej masie co najmniej 200 Mg w ci±gu nie wiêcej ni¿ dwunastu miesiêcy,
b) dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia, co najmniej:
- 2 pojazdami specjalistycznymi o dopuszczalnej ³adowno¶ci co najmniej 10 ton, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników i worków,
- 1 pojazdem specjalistycznym o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 ton, przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników i worków,
- 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, zabezpieczonych przed niekontrolowanym wydostawaniem siê na zewn±trz odpadów podczas ich za³adunku i transportu, w tym co najmniej jeden o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 t do odbierania odpadów z nieruchomo¶ci usytuowanych przy w±skich drogach,
- 1 pojazdem do odbierania odpadów wielkogabarytowych,
Wszystkie pojazdy powinny byæ wyposa¿one w system lokalizacji po³o¿enia, który powinien zapewniæ trwa³e zapisywanie, odczytywanie i przechowywanie danych o po³o¿eniu pojazdów i miejscach postoju.
c) baz± magazynowo - transportow± usytuowan± na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska, b±d¼ w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od jej granic, mierzonej zgodnie z odleg³o¶ci±, jak± pokona ka¿dy z wykazanych przez Wykonawcê specjalistycznych samochodów bezpylnych do odbioru odpadów komunalnych, po najkrótszym odcinku drogi publicznej pomiêdzy baz± magazynowo - transportow± a granic± Gminy Tyrawa Wo³oska. Baza magazynowo- transportowa musi spe³niaæ warunki okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122). Baza powinna byæ usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytu³ prawny.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Dziale 21 pkt. 1.2 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w Dziale 22 SWZ.
7. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. 8. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. 9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 10. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 11. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Dziale 21 pkt. 10 SWZ potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
12. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e zbada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
13. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
14. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia na wezwanie Zamawiaj±cego dokumenty wymienione w Dziale 22 pkt. 3.2. SWZ (z wy³±czeniem dokumentu, o którym mowa w Dziale 22 pkt. 3.2. ppkt. 2 SWZ] dotycz±ce tych podmiotów, potwierdzaj±ce, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
15. Zamawiaj±cy nie ¿±da wskazania przez Wykonawcê, w ofercie, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, którzy nie s± podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.
16. W przypadku zamówieñ na us³ugi, które maj± byæ wykonane w miejscu podlegaj±cym bezpo¶redniemu nadzorowi Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaanga¿owanych w us³ugi, je¿eli s± ju¿ znani.
17. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w Dziale 21. pkt. 16 SWZ, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przeka¿e wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych lub us³ug.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3 330,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce trzysta trzydzie¶ci z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy
Zamawiaj±cego - Bank Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku: 27 1130 1105 0005 2485 9520 0005 z adnotacj±: „Wadium na: IIiGG.271.27.2021.ED”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej - przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia - do dnia ",
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia si³y wy¿szej – rozumianej, jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej,
3) zmiany zakresu prac, które Wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które okre¶lone s± w z³o¿onej ofercie,
4) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia podwykonawcy pomimo, ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty,
5) gdy z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, we wskazanej przez Wykonawcê instalacji odpady nie bêd± mog³y byæ w ca³o¶ci lub w czê¶ci zagospodarowane. Zmiana instalacji nastêpuje na wniosek Wykonawcy,
6) przypadku zwiêkszenia lub zmniejszenia w uzasadnionych przypadkach czêstotliwo¶ci wywozu odpadów komunalnych,
7) gdy obowi±zuj±ce zapisy wprowadzi³by zmiany w ustawie o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach i aktach wykonawczych do tej ustawy, które mog± wprowadziæ obowi±zek innego katalogu odpadów zbieranych selektywnie jak równie¿ innego sposobu realizacji us³ug, dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie sposobu realizacji umowy, w tym tak¿e zakresu ¶wiadczenia us³ug, czêstotliwo¶ci odbierania odpadów, katalogu odpadów zbieranych selektywnie oraz sposobu zbierania odpadów,
8) zmiany przepisów prawa, wp³ywaj±cych na sposób realizacji umowy, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego (np. regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku w gminie) zastrzega siê zmianê umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w tym: sposobu zbierania odpadów, rodzaju odpadów zbieranych selektywnie, czêstotliwo¶ci odbierania odpadów (np. w³±czenie nowych grup odpadów zbieranych selektywnie i/lub wy³±czenie dotychczasowych grup odpadów zbieranych selektywnie, i/lub zmiany sposobu zbierania odpadów z systemu workowego na pojemnikowy itd., itp.),
9) przed³u¿aj±cej siê procedury przetargowej maj±cej na celu wybór nowego Wykonawcy us³ug, do momentu podpisania z nim umowy - w zakresie wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Mi³os³aw w 2025 roku
- Sukcesywne us³ugi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK po³o¿onych w miejscowo¶ci Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2025
- Przyjêcie i zagospodarowanie odpadów
- Obs³uga w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zak³adu Zieleni Miejskiej w Gnie¼nie
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali u¿ytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostoj±cych usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudzi±dzu
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.