Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280591/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓWKA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 7
1.5.2.) Miejscowość: Komarówka Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-311
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komarowka@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowkapodlaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac31308e-14cd-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac31308e-14cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033025/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drzwi wejściowych, zakup i montaż platformy zewnętrznej oraz elementów w budynku Urzędu Gminy w celu poprawienia dostępności dla niepełnosprawnych ”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) zakup i wykonanie kontrastowego oznaczenia stopni wewnątrz budynku elastyczną taśmą tworzywową z powłoką mineralną zapewniającą odporność na poślizg w Kolor RAL 1023 (wymóg zgodności z normą DIN 51130: R13 lub równoważną);
2) zakup i instalacja podchwytów w łazienkach ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo na biały kolor:
a) Uchwyty w toalecie uchylne (miska ustępowa)-długość 75 cm, średnica rury 32mm – szt. 2
b) Uchwyty w toalecie (poręcz prosta)-długość 30cm, średnica rury 32 mm – szt. 2
c) Uchwyty w toalecie (poręcz prosta)- długość 60 cm, średnica rury 32 mm - szt. 1
d) Uchwyty w toalecie (poręcz prosta) - długość 35 cm, średnica rury 32 mm – szt. 1;
3) zakup i wymiana 19 szt. klamek gałkowych na klasyczne z odpowiednio długim (min. 130 mm) uchwytem w kształcie litery L z okrągłego profilu o średnicy min. 19 mm, koloru czarnego ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo, z okrągłym szyldem górnym i dolnym ( szyld dolny: 15 szt. z wkładką na klucz i 4 szt. kryte do WC (musi spełniać wymagania normy PN-EN 1906 lub równoważną w klasie 3 - wysoka częstotliwość użytkowania);
4) zakup i montaż 5,5 mb kontrastowego oznaczenia przeźroczystych drzwi za pomocą taśmy oznaczeniowej wykonanej z foli PCV z zastosowaniem kleju: HOT MELT;
5) zakup i montaż 5 mb dotykowych pasów ostrzegawczych przed schodami w budynku z płytek o wysokich właściwościach użytkowych, a kolor płytek należy dostosować kontrastowo do podłogi, uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV;
6) zakup i montaż tabliczek przydrzwiowych 23 szt. z wypukłym oznaczeniem nr pokoju, opisem w alfabecie Braille’ai kodem QR,
7) zakup i montaż podnośnika pionowego platformowego wraz z pracami dostosowującymi do montażu (wykonanie płyty fundamentowej, doprowadzenie instalacji elektrycznej). Zgodnie z projektem – załącznik nr 1 do SWZ,
8) przebudowa schodów zewnętrznych wraz z balustradą polegająca na zdemontować obecnej balustrady na spoczniku, wydłużeniu spocznika poprzez wykonanie konstrukcji i zamocowanie do lica spocznika, a następnie wykończenie go z blachy ryflowanej i po montażu platformy wykonanie balustrady. Zgodnie z projektem – załącznik nr 1 do SWZ.
9) Wymiana drzwi zewnętrznych wraz z poszerzeniem otworu na drzwi ewakuacyjne zewnętrzne aluminiowe częściowo przeszklone z szybą bezpieczną o współczynniku przenikania ciepła maksymalnie 1,3 W/m2K , o wymiarach przejścia po otwarciu drzwi min 120cm (jedno skrzydło min 90cm).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421131-1 - Instalowanie drzwi
34951000-8 - Platformy wejściowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniezamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna
oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Platformy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.