Og³oszenie z dnia 2022-08-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00329190/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00369893/01 - Wynik z dnia 2022-09-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zestaw histeroskopowy z instrumentarium
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zestaw histeroskopowy z instrumentarium
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d496812e-ebd4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00322829
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094655/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Zestaw histeroskopowy z instrumentarium
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow 3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „Komunikaty”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw histeroskopowy z instrumentarium- 1 kpl. (G³owica kamery 3D k±t patrzenia 30 stopni, G³owica kamery Full HD, Sterownik kamery 3D, ¬ród³o ¶wiat³a typu LED, Monitor medyczny 2D/3D, Insuflator CO2 z akcesoriami, Pompa p³ucz±ca laparoskopowa z akcesoriami, Wózek do zestawu, Instrumentarium) oraz Zestaw instrumentarium do histeroskopii i resektoskopii- 1 kpl. (resektoskop diagnostyczno- operacyjny, histeroskop diagnostyczno- operacyjny)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urz±dzenia i przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jako¶ciowe – parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodno¶ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodno¶ci jednostki notyfikowanej, je¿eli bra³a udzia³ w ocenie zgodno¶ci i zg³oszenie/powiadomienie do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 974) lub w przypadku wyrobów niemedycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, wraz ze zobowi±zaniem ich przekazania na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.2. Karty techniczne, katalogi, foldery, fotografie - dokumentuj±ce i potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego wyrobu z wymaganiami SWZ. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodno¶ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodno¶ci jednostki notyfikowanej, je¿eli bra³a udzia³ w ocenie zgodno¶ci i zg³oszenie/powiadomienie do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 974) lub w przypadku wyrobów niemedycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, wraz ze zobowi±zaniem ich przekazania na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.2. Karty techniczne, katalogi, foldery, fotografie - dokumentuj±ce i potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego wyrobu z wymaganiami SWZ. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych i 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku SBL Z³otów, nr rachunku 67 8941 0006 0017 7904 20 0000 10 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania: 18/ZP/2022”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Niezale¿nie od tre¶ci art. 455 p.z.p., Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiany nazwy i innych danych Stron Umowy, w przypadku zmiany tych danych,
2) zmiany cen jednostkowych na ni¿sze ni¿ zaoferowane,
3) zmiany oferowanego sprzêtu na sprzêt o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany w przypadku wycofania oferowanego sprzêtu z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wy¿szej ni¿ oferowana,
4) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – przez odpowiedni± zmianê wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Strony s± zobowi±zane do niezw³ocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku wyst±pienia zmiany stawki podatku od towarów i us³ug.
2. Zmiany okre¶lone w punkcie poprzedzaj±cym nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci nie mog± skutkowaæ niekorzystn± dla niego zmianê warto¶ci Umowy.
3. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy nale¿y przed³o¿yæ na pi¶mie, a okoliczno¶ci mog±ce stanowiæ podstawê zmiany Umowy powinny byæ uzasadnione i w miarê mo¿liwo¶ci równie¿ udokumentowane przez Wykonawcê.
4. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-06 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-05
INNE PRZETARGI Z Z£OTOWA
- US£UGA UBEZPIECZENIA POWIATU Z£OTOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Z³otów.
- Dostawa p³ynów do wlewów i irygacji
- Remont nawierzchni drogi gminnej w Kleszczynie.
- "BUDOWA DROGI GMINNEJ POMIÊDZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI A UL. DOMAÑSKIEGO W Z£OTOWIE"
wiêcej: przetargi w Z³otowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposa¿enie Gminnego Centrum Us³ug Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostaw± aparatu USK dla Oddzia³u Kardiologii i Chorób Wewnêtrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Pu³awach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urz±dzeñ niezbêdnych do prawid³owego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego u¿ytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIE¯Y ARTROSKOPOWEJ
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.