Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wytworzenie i dostarczenie druków komunikacyjnych i oznaczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wytworzenie i dostarczenie druków komunikacyjnych i oznaczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe01741c-6187-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001012/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wytworzenie i dostarczenie druków komunikacyjnych i oznaczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zmianami), ponieważ spełnione zostały ustawowe przesłanki wskazujące, że zamawiane dostawy i usługi mogą być świadczone wyłącznie przez jednego wykonawcę. Minister Infrastruktury komunikatem z dnia 31 sierpnia 2018 r. (Dz. Urzędowy Ministerstwa Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2018 r. poz. 38) w sprawie wyboru producenta blankietów dokumentów komunikacyjnych poinformował o wyborze Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. R. Sanguszki 1 jako producenta blankietów dokumentów komunikacyjnych. Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA jest jedynym wykonawcą przedmiotowych dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 929268,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: 1. wytworzenie i dostarczenie, na podstawie jednostkowych zamówień zamawiającego, następujących dokumentów i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów: 1) spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych: 2) blankietów pozwoleń czasowych; 3) blankietów kart pojazdów; 4) nalepek kontrolnych; 5) znaków legalizacyjnych obejmujących: a) nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne, b) nalepki na tablice tymczasowe; 6) blankietów praw jazdy w tym blankietów: a) krajowych praw jazdy, b) międzynarodowych prawa jazdy określonego w Konwencji o ruchu drogowym, podpisanej w Genewie dnia 19 września 1949 r. (Dz.U. z 1959 r. poz. 321 i 322), c) międzynarodowych prawa jazdy określonego w Konwencji o ruchu drogowym, sporządzonego w Wiedniu dnia 8 listopada 1968 r. (Dz.U. z 1988 r. poz. 40 i 44); 7) blankietów pozwoleń na kierowanie tramwajem; 8) druków wniosków o wydanie prawa jazdy. 2. wykonanie i dostawa dokumentów i oznaczeń takich jak: 1) spersonalizowane karty pojazdu; 2) spersonalizowane nalepki kontrolne; 3) inne spersonalizowane dokumenty lub oznaczenia komunikacyjne, które Zamawiający będzie zobowiązany wydawać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. świadczenie usług w zakresie: 1) Systemu Wysyłania Powiadomień (SWP); 2) Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej dedykowanej dla systemów Pojazd i Kierowca, umożliwiającej składanie wniosków elektronicznych o wydanie prawa jazdy, rejestrację czasową, rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu. Usługa ta stanowi funkcjonalność systemów Pojazd i Kierowca, uruchamianą na życzenie Zamawiającego w ramach cen za wytwarzanie dokumentów komunikacyjnych; 3) innych dodatkowych funkcjonalności systemów teleinformatycznych Pojazd i Kierowca; 4) wdrożenia i utrzymania rozwiązania Portal Starosty, zapewniającego w szczególności prowadzenie elektronicznego rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców i innych upoważnionych podmiotów prowadzących szkolenia oraz wprowadzenie elektronicznych mechanizmów sprawowania przez Zamawiającego nadzoru nad procesem szkolenia kandydatów na kierowców; 5) Systemu Płatności PiK wraz z opcjonalnym Modułem Kasa umożliwiającego dokonywanie przez obywateli opłat administracyjnych z tytułu czynności Zamawiającego związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami oraz dopuszczeniem pojazdu do ruchu, opcjonalnie w Module Kasa również innych opłat urzędowych za pośrednictwem zintegrowanej platformy usług i płatności www.info-car.pl, będącej własnością PWPW S.A. Dokonywanie płatności w ramach Systemu Płatności PiK, może nastąpić poprzez płatność online lub płatność w formie przedpłat (e-przelew) za pośrednictwem strony www.info-car.pl albo przy użyciu kart płatniczych lub innych elektronicznych instrumentów płatniczych, obsługiwanych przez PWPW S.A. w ramach realizacji umowy; 6) przechowywanie danych dotyczących wymiany prawa jazdy przesłanego z zagranicy, oraz danych dotyczących dokumentów wydawanych przez Zamawiającego (m.in. zezwoleń do kierowania tramwajem); 7) informowanie na stronie internetowej PWPW S.A. https:??info-car.pl o stanie realizacji zamówienia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego w PWPW S.A. Informacje o bieżącym statusie sprawy będą dostępne dla interesantów, po wpisaniu przez nich następujących danych kierowcy: numer PESEL lub data urodzenia, imię i nazwisko w przypadku prawa jazdy lub ostatnich 5 znaków numeru nadwozia i numer rejestracyjny pojazdu, w przypadku dowodu rejestracyjnego, 8) utrzymania oraz serwisu oprogramowania systemów oraz sprzętu dostarczonego przez PWPW S.A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22454000-7 - Prawa jazdy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22420000-0 - Papier ze znakiem wodnym
22456000-1 - Pozwolenia
22458000-5 - Pozostałe druki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929268,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929268,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929268,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP5250001090
7.3.3) Ulica: Sanguszki 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego
- Wykonanie i dostarczeniu papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów ukończenia studiów oraz świadectw ukończenia studiów podyplomowych dla jednostek UJ wraz z UJCM.
więcej: Papier ze znakiem wodnym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.