Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00272830/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4163150
1.5.8.) Numer faksu: 32 2582025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f6b621-478c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja, coroczne pomiary elektryczne, resurs i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.063.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 533680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są w szczególności usługi:
1) comiesięcznej konserwacji 23 urządzeń dźwigowych, wymienionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, obejmującej:
a) sprawdzenie stanu urządzeń w maszynowni,
b) oględziny stanu kabiny i przeciwwagi,
c) sprawdzenie szybu oraz podszybia,
d) sprawdzenie lin,
e) sprawdzenie urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
f) prawidłowości obsługi urządzeń dźwigowych, wykonanie jazd w górę i dół, sprawdzenie dojazdu kabiny do progu przystanku każdego z pięter budynku,
g) sprawdzenie drzwi przystankowych, działania rygla, luzownika,
h) działania kontaktów barierek ochronnych, kontaktów podłogi i listew najazdowych;
Po dokonaniu przeglądu serwisant odnotowuje serwis i wszelkie uwagi w dzienniku serwisowym danego urządzenia;
2) corocznych, obowiązkowych pomiarach rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności przeciwporażeniowej dla urządzeń dźwigowych, wymienionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, zgodnie z instrukcją konserwacji urządzeń dźwigowych;
3) naprawach urządzeń dźwigowych, w miarę stwierdzonych w tym zakresie potrzeb Zamawiającego na podstawie „Zgłoszenia urządzenia dźwigowego do naprawy„ załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy
4) wykonywanie resursów, aktualizacji resursów i przeglądów specjalnych urządzeń dźwigowych, wymienionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, wg wytycznych Urzędu Dozoru Technicznego, dotyczących eksploatacji urządzeń transportu bliskiego (wydanie 2, czerwiec 2019 r.).
5) pełnieniu całodobowego pogotowia dźwigowego, polegającego na przyjmowaniu od Zamawiającego i użytkowników zgłoszeń awarii urządzeń dźwigowych pod całodobowym numerem telefonu oraz reakcji na zgłoszenia.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
1) ustawą o dozorze technicznym z dnia 21.12.2000 r. (Dz. U. z 2000 r. nr 122 poz. 1321 z późn. zm);
2) rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r w sprawie warunków technicznych w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2176)
3) normą PN/EN 81.1. do wykonywania raz w roku obowiązkowych pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej urządzenia dźwigowego lub równoważną;
4) normą PN-EN 81-50 – Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów- Badania i próby- część 50: Zasady projektowania, obliczania, badania i próby elementów dźwigowych lub równoważną;
5) normą PN-EN 81-20 – Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów-Dźwigi przeznaczone do transportu osób i towarów- Część 20: Dźwigi osobowe i dźwigi towarowo-osobowe lub równoważną.
3. Wykaz urządzeń dźwigowych objętych przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat producenta, roku produkcji, udźwigu, ilości przystanków i terminie dopuszczenia do ruchu przez Urząd Dozoru Technicznego zawarty jest w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania Zamawiającego z wynikami resursu urządzeń dźwigowych, jego aktualizacji oraz przeglądu specjalnego 7 dni roboczych przed przystąpieniem do rewizji urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego. Płatności wynagrodzenia odbywać się będą po wykonaniu usługi i dostarczeniu protokołu z wykonania resursu, aktualizacji resursu, przeglądu specjalnego urządzeń dźwigowych. Faktura wystawiona będzie na podstawie obustronnie potwierdzonego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu zdawczo – odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 8 do projektowanych postanowień umowy.
5. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI z powodu niemożności dokładnego określenia ilości napraw awaryjnych oraz rodzaju i kosztów zakupu materiałów użytych do ich wykonywania.
1) Obligatoryjny zakres zamówienia stanowią konserwacje, pomiary elektryczne urządzeń dźwigowych, przeglądy: resurs, aktualizacja resursu oraz przeglądy specjalne urządzeń dźwigowych (ilości wskazane w tabeli A, B i D formularza ofertowego).
2) Fakultatywny zakres zamówienia obejmuje naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych przez maksymalnie 5750 roboczogodzin (2000 w budynkach mieszkalnych, 3750 w budynkach użytkowych) oraz pokrycie kosztów zakupu materiałów przeznaczonych do napraw (udokumentowanych fakturami zakupu), do przewidywanej maksymalnej wartości równej wartości roboczogodzin przewidzianych na wykonanie napraw awaryjnych w okresie 3 lat).
Uwaga: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane naprawy, zamontowane materiały i urządzenia na okres 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru napraw urządzenia dźwigowego.
6. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie w tym przedmiocie oświadczenia woli przez Zamawiającego. Zamawiający zlecać będzie oraz rozliczać naprawy poprzez „Zgłoszenia urządzenia dźwigowego do naprawy” (załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy) wystawionego przez Wykonawcę, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od otrzymania zgłoszenia oraz „Protokołu komisyjnego odbioru naprawy urządzenia dźwigowego” (załącznik nr 7 do projektowanych postanowień umowy). Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji określone są w projektowanych postanowieniach umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót elektrycznych, związanych z konserwacją, wymianą lub naprawą linii zasilającej przed wyłącznikiem głównym oraz pionu oświetleniowego poza maszynownią.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ, a w szczególności w załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
9. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z konserwacją, naprawą urządzeń dźwigowych, pomiarami rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności przeciwporażeniowej, resursem, aktualizacją resursu oraz przeglądami specjalnymi na urządzeniach dźwigowych. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
11. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
12. Przyczyny braku podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na konserwacji, pomiarach rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności przeciwporażeniowej, naprawach awaryjnych oraz wykonywaniu resursów, aktualizacji resursów i przeglądów specjalnych urządzeń dźwigowych. Podział zamówienia na części w przypadku odrębnych zleceń w w/w zakresie spowodowałby, że nadzór nad realizacją umowy byłby zagrożony i nierealny do właściwej koordynacji i organizacji pracy kilku wykonawców. Podział na odrębne części zamówienia zlecane różnym Wykonawcom z podziałem np. na adresy zlokalizowanych urządzeń dźwigowych spowodowałby wzrost kosztów całej usługi.
Do realizacji zamówienia nie potrzeba dużego zaangażowania kadrowego, co z kolei nie ogranicza możliwości udziału w zamówieniu dla żadnego podmiotu, w tym nie ogranicza konkurencji ani dostępu do zamówienia wykonawcom z kategorii MŚP. Należy wskazać również, że w dotychczas prowadzonych postępowaniach na wykonanie tego typu usług brali udział mali i średni przedsiębiorcy, dlatego ryzyko zmniejszenia konkurencji poprzez niedokonanie podziału, praktycznie nie istnieje.
12. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy).
13. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500766,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500766,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. VIVA Katarzyna Marczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222 088 72 07
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VIVA KATARZYNA MARCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VIVA KATARZYNA MARCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500766,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi konserwacji i usuwania awarii dźwigów osobowych przy ul. Świętokrzyskiej 14, Al. Jerozolimskie 32, Złotej 68, Nowy Świat 15/17, DS "Rogaś", "Sarna" Osiedle Akademickie w W-wie.
- dostawa wraz z wymianą pasów nośnych w 5 dźwigach osobowych w budynkach: przy ul. Sławka 38, 38a w Katowicach, ul. Bohaterów Monte Cassino 2-2i w Katowicach
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.