Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222638/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
DLA 24. WOG W GIŻYCKU z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/24WOG1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wojskowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJDLA 24. WOG W GIŻYCKU z podziałem na 3 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3513351-f558-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026582/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa sprzętu Służby Żywnościowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1- dostawa pieca konwekcyjno-parowego (20-półkowy).Wskazany powyżej asortyment precyzują dane przedstawione w wymaganiach taktyczno - technicznych- zał. nr 7 oraz
opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 4a oraz wzorze umowy- zał. nr 3a
ilości zostały określone w zestawieniu cenowym- zał. nr 2a – dostawa do magazynu w Węgorzewie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42214100-0 - Piece kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 191150,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2- dostawa zmywarki tunelowej (komplet).Wskazany powyżej asortyment precyzują dane przedstawione w wymaganiach taktyczno - technicznych- zał. nr 8 oraz
opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 4b oraz wzorze umowy- zał. nr 3b
ilości zostały określone w zestawieniu cenowym- zał. nr 2b – dostawa do magazynu w Węgorzewie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 354907,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3- dostawa zmywarki kapturowej (komplet).Wskazany powyżej asortyment precyzują dane przedstawione w wymaganiach taktyczno - technicznych- zał. nr 9 oraz
opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 4c oraz wzorze umowy- zał. nr 3c
ilości zostały określone w zestawieniu cenowym- zał. nr 2c – dostawa do magazynu w Węgorzewie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 117227,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132444,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212430,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132444,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL Ltd. Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930075920
7.3.3) Ulica: Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132444,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
CZĘŚĆ 1 - 155 406.63
CZĘŚĆ 2 - 288 542.91
CZĘŚĆ 3 - 95 306.61
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko - II postępowanie"
- Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do COS-OPO w Giżycku
- Remont budynku magazynowego nr 7 terenie JW. w Węgorzewie ul. Bema
- Przebudowa ul. Piaskowej w Giżycku.
- Remont budynków magazynowych położonych na terenie 2RBLog Szeroki Bór z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.