Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246880/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w ABRUKO Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ABRUKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abruko@abruko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.abruko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://abruko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi drogowe, komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w ABRUKO Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f02fee-368f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego na stanowisku pracownik fizyczny w szacowanej ilości do 23 520 roboczogodzin dla maksymalnie:
- 15 osób w miesiącu styczeń 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 15 osób w miesiącu luty 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne
w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 15 osób w miesiącu marzec 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 15 osób w miesiącu kwiecień 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne
w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 15 osób w miesiącu maj 2022 r., Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 15 osób w miesiącu czerwiec 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 15 osób w miesiącu lipiec 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
2. Świadczenie usług nastąpi od dnia 02 stycznia 2022 r. na okres 7 miesięcy.
3. Określone w pkt. 1 maksymalne liczby pracowników tymczasowych i łączną ilość roboczogodzin stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie oraz możliwość dochodzenia odszkodowania. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne na pracowników tymczasowych określone w pkt.1.
4. Rozliczenie umowy będzie następować na podstawie rzeczywiście przepracowanych przez pracowników tymczasowych roboczogodzin w danym miesiącu, z wyłączeniem czasu dowozu do miejsca pracy.
5. Stawka godzinowa powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia bez których nie można zrealizować przedmiotu zamówienia.
W szczególności w cenie należy uwzględnić: wynagrodzenie pracowników tymczasowych, koszty badań lekarskich, koszty szkolenia z zakresu BHP, koszty odzieży roboczej, założenie i prowadzenie teczki personalnej, marżę Wykonawcy, koszty dojazdów i wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania umowy na świadczenie pracy przez pracowników tymczasowych.
6. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego kosztów zakupu odzieży, kosztów dojazdu do miejsca pracy Zamawiający obciąży wykonawcę wykonaną usługą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
79623000-7 - Usługi w zakresie pozyskiwania pracowników handlowych i przemysłowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752169,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1002121,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752169,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INB Agencja Pracy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862346182
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 53C/204
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-304
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752169,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Sukcesywne dostawy pieczywa cz. I oraz ciast i ciastek -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywne dostawy kawy i produktów wspomagających sprzedaż (część I) oraz herbaty (część II) do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: przetargi w Władysławowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.