Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062143/01 - Wynik z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490028289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Podhalańskich 4
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woszkzakopane.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woszkzakopane.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
JEDNOSTKA WOJSKOWA
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fc1c76-617e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109318/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa odbioru odpadów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:
woszkzakopane.zamowienia@ron.mil.pl.
3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
5. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem platformy zakupowej prosi Wykonawców o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem +48 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy zakupowej od poniedziałku do piątku od 7:00 do 17:00.
6. Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej: www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane. Zamawiający zaleca śledzenie strony internetowej w celu uzyskania aktualnych informacji dotyczących przedmiotowego postępowania.
7. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
7.1. akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert oraz wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce "Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
w sprawach dot. przedmiotu zamówienia: zadanie 1 i 4 - Lucjan GAJEWSKI, tel. 261 118 064; zadanie 2 – Aleksandra STANEK-KLEPUSZEWSKA, tel. 261 118 040; zadanie 3 - st. chor. sztab. Daniel STOPKA, tel. 261 118 113;
w sprawach proceduralnych: Rafał CIASTEK, tel. 261 118 017.
9.1. Zamawiający nie przewiduje udzielania żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień, czy odpowiedzi na kierowane zapytania.
9.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej Zamawiającego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące obowiązku stosowania zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP-WOSzK-ZP.2612.20.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych w magazynach i w warsztacie mechanicznym WOSzK w Zakopanem, wyszczególnionych w Załączniku nr 3A – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 1”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje opcję zgodnie z zapisem art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zlecenia odbioru, transportu i unieszkodliwiania dodatkowych ilości odpadów (oprócz ilości podstawowych - po zrealizowaniu zamówienia podstawowego), określonych w zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa” w kolumnie 9 – „Zamówienie w ramach opcji”.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Ostateczna ilość przekazanych odpadów w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji usługi opcjonalnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o ceny jednostkowe zgodnie z zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa”. Usługa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, powstałych w ambulatorium, o kodach: 18 01 03*, 18 01 09 zgromadzonych w magazynie WOSzK w Zakopanem, wyszczególnionych w Załączniku nr 3B – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 2”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje opcję zgodnie z zapisem art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zlecenia odbioru, transportu i unieszkodliwiania dodatkowych ilości odpadów (oprócz ilości podstawowych - po zrealizowaniu zamówienia podstawowego), określonych w zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa” w kolumnie 9 – „Zamówienie w ramach opcji”.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Ostateczna ilość przekazanych odpadów w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji usługi opcjonalnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o ceny jednostkowe zgodnie z zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa”. Usługa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów kuchennych – produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia o kodzie 16 03 80 wytwarzanych w średniej ilości rocznej określonej w Załączniku nr 3C – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 3”, w obiektach stołówkowo – kuchennych WOSzK w Zakopanem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje opcję zgodnie z zapisem art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zlecenia odbioru, transportu i unieszkodliwiania dodatkowych ilości odpadów (oprócz ilości podstawowych - po zrealizowaniu zamówienia podstawowego), określonych w zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa” w kolumnie 9 – „Zamówienie w ramach opcji”.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Ostateczna ilość przekazanych odpadów w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji usługi opcjonalnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o ceny jednostkowe zgodnie z zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa”. Usługa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 01 i 20 03 07, wytwarzanych w średniej ilości rocznej określonej w Załączniku nr 3D – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 4” na terenie WOSzK w Zakopanem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje opcję zgodnie z zapisem art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zlecenia odbioru, transportu i unieszkodliwiania dodatkowych ilości odpadów (oprócz ilości podstawowych - po zrealizowaniu zamówienia podstawowego), określonych w zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa” w kolumnie 9 – „Zamówienie w ramach opcji”.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Ostateczna ilość przekazanych odpadów w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji usługi opcjonalnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o ceny jednostkowe zgodnie z zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa”. Usługa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu, o których mowa w:
1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
1.2. art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 ustawy Pzp;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
– warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualną decyzję właściwego organu uprawniającą do wykonywania usługi w zakresie odbioru rodzajów odpadów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
b) dokument stwierdzający, że wykonawca figuruje w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami urzędu Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej i posiada nadany numer rejestrowy (BDO).
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – sporządzone zgodnie z zał. nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualna decyzja właściwego organu uprawniająca do wykonywania usługi w zakresie odbioru rodzajów odpadów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
2. dokument stwierdzający, że wykonawca figuruje w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami urzędu Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej i posiada nadany numer rejestrowy (BDO).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy, kopii dokumentów regulujących współpracę tych podmiotów (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-25
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
- DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH
- DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.