Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259988/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja projektu BO nr 1881 i 1947 pn.: „Zielone Skwery na Ursynowie i Zielone Skwery na Ursynowie- kontynuacja”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja projektu BO nr 1881 i 1947 pn.: „Zielone Skwery na Ursynowie i Zielone Skwery na Ursynowie- kontynuacja”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c966abf2-0676-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Realizacja projektu BO nr 1947: "Zielone skwery na Ursynowie - kontynuacja"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259988/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/WZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 356427,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu BO nr 1881 i 1947 pn.: „Zielone Skwery na Ursynowie i Zielone Skwery na Ursynowie- kontynuacja” w następującym zakresie:
1.1 Teren zieleni między al. KEN a ul. Polaka – działka nr 3/13 z obrębu 1-10-27
• zakup, dostawa i montaż 4 szt. ławek z oparciem
• wykonanie dwóch łąk kwietnych o łącznej powierzchni 100 m2 wraz z wygrodzeniem drewnianymi palikami połączonymi sznurkiem
1.2 Teren zieleni przy ul. Raabego – działka nr 7/15 z obrębu 1-11-09
• wykonanie nawierzchni mineralnej (280 m2) wydzielonej obrzeżem stalowym (238 mb)
• zakup, dostawa i montaż 3 szt. ławek z oparciem
• zakup, dostawa i ustawienie 2 szt. koszy
• wykonanie nasadzeń krzewów o powierzchni 100 m2
1.3 Teren zieleni przy ul. Cybisa – działka nr 13/220 z obrębu 1-10-11
• rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej (ok. 280 m2)
• weryfikacja stanu istniejących obrzeży betonowych i ew. uzupełnienia w zakresie 10% (296 mb)
• wykonanie nawierzchni mineralno-żywicznej (280 m2)
• przesunięcie istniejącej ławki w granicach opracowania 1 szt.
• zakup, dostawa i posadzenie 3 szt. drzew
• wykonanie nasadzeń krzewów o powierzchni 50 m2
1.4 Teren zieleni przy ul. Zaruby – działki nr: 56/2; 60/2; 66/1; 69/3; 69/9; 69/10; 78/6; 77/1 z obrębu
1-11-13
• zakup, dostawa i montaż 5 szt. ławek z oparciem
• zakup, dostawa i ustawienie 2 szt. koszy
• przesunięcie istniejącego kosza w granicach opracowania
• zakup, dostawa i posadzenie 10 szt. drzew
• wykonanie nasadzeń krzewów o powierzchni 100 m2
• wykonanie łąki kwietnej o powierzchni 150 m2 wraz z wygrodzeniem drewnianymi palikami połączonymi sznurkiem
1.5 Teren zieleni przy ul. Akustycznej i Rytmicznej – działka nr 64, 59/8, 59/5, 48/18, 48/16, 60/7, 60/6 z obrębu 1-09-33
• zakup, dostawa i montaż 2 szt. ławek z oparciem
• wykonanie niecki do retencji wód opadowych
• wykonanie nasadzeń krzewów o powierzchni 450 m2
1.6 Teren zieleni przy ul. Nowoursynowskiej róg Relaksowej – działki nr 88/4 z obrębu 1-11-18
• zakup, dostawa i montaż 2 szt. ławek z oparciem
• wykonanie niecki do retencji wód opadowych
• wykonanie nasadzeń krzewów o powierzchni 50 m2
• wykonanie łąki kwietnej o powierzchni 100 m2 wraz z wygrodzeniem drewnianymi palikami połączonymi sznurkiem
1.7 Teren zieleni przy ul. Bogatki – działka nr 105 z obrębu 1-09-34
• umocnienie przyczółków rowu melioracyjnego wraz z montażem kratek zabezpieczających na rury przepustowe (8 szt.)
• renowacja rowu melioracyjnego (oczyszczenie rowu i przepustów z zanieczyszczeń, wykoszenie rowu- ok. 310 mb)
• nasadzenia zieleni: drzewa (12 szt.) z zabezpieczeniem matą przeciwkorzenną (120 mb), krzewy (467 szt.), byliny i trawy ozdobne (828 szt.)
• pielęgnacja zieleni istniejącej.
UWAGA: Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacjach projektowych i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2, 3 i 4 do Umowy.
Klauzule społeczne:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni, roboty ogrodnicze, prace porządkowe.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególności sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6a do SWZ
3) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ,
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 6c do SWZ,
5) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6d do SWZ,
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 6e do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640021,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1456935,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640021,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640021,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.