Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263513/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ABRUKO PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221574922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plus@abruko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.abrukoplus.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://abrukoplus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0962c133-4162-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego na stanowisku pracownik fizyczny w szacowanej ilości do 31 140 roboczogodzin dla maksymalnie:
- 2 osoby w miesiącu styczeń 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 2 osoby w miesiącu luty 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 7 osób w miesiącu marzec 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 7 osób w miesiącu kwiecień 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 7 osób w miesiącu maj 2022 r., Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 13 osób w miesiącu czerwiec 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 21 osób w miesiącu lipiec 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 21 osób w miesiącu sierpień 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 12 osób w miesiącu wrzesień 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 6 osób w miesiącu październik 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 3 osoby w miesiącu listopad 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne
w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
- 3 osoby w miesiącu grudzień 2022 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne w ilości 1 osoby w tym miesiącu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
79623000-7 - Usługi w zakresie pozyskiwania pracowników handlowych i przemysłowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982451,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1298444,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982451,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INB Agencja Pracy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862346182
7.3.3) Ulica: Śląska 53C/204
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-304
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982451,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Sukcesywne dostawy przypraw, sosów, marynat, dodatków do dań do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: przetargi w Władysławowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.