Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00281964/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg wewnętrznych – ul. Jutrzenki i ul. Miodowej w Podolszu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Zator
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338412212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zator.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg wewnętrznych – ul. Jutrzenki i ul. Miodowej w Podolszu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28351984-0e59-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003366/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg na przysiółku Podjarki w Podolszu wraz z odwodnieniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281964/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 965247,24
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia - opis ogólny
1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu jest przebudowa dróg wewnętrznych – ul. Jutrzenki i ul. Miodowej w Podolszu w Gminie Zator, polegającą na przebudowie dróg wewnętrznych w zakresie przebudowy jezdni, poboczy, budowy sieci kanalizacji deszczowej (odwodnienie drogi) wraz z przepompownią i rozdzielnicą zasilająco-sterowniczą, przebudowy sieci wodociągowej (usuniecie kolizji z przebudowywaną drogą).
2) Elementy rozbierane: zjazdy, pobocza, ogrodzenia, droga, elementy sieci wodociągowej.
3) Elementy przebudowywane: jezdnia, pobocza, zjazdy.
4) Elementy budowane: sieć kanalizacji deszczowej.
3. Zakres przedmiotu zamówienia i podstawowe dane liczbowe:
1) Długość remontowanej jezdni ul. Miodowej – 219,11 m,
2) Długość remontowanej jezdni ul. Jutrzenki – 140,12m,
3) Szerokość jezdni – 3,0 m,
4) Szerokość mijanki – 5,0 m,
5) Szerokość poboczy – 0,75m,
6) Powierzchnia jezdni ul. Miodowej wraz z mijanką – 732,92 m2,
7) Powierzchnia jezdni ul. Jutrzenki – 441,44 m2.
8) Zakres zamówienia obejmuje sieć kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do rowu przydrożnego. Z uwagi na rzędne istniejącego odbiornika (rowu przydrożnego), projektuje się przepompownie w rejonie skrzyżowania ul. Miodowej z ul. Spacerową. Wody odprowadzane będą do kanalizacji deszczowej za pomocą wpustów ulicznych jezdniowych, dalej do przykanalików i studni. Szczegóły sieci kanalizacji deszczowej przedstawiono w projekcie branży sanitarnej – kanalizacji deszczowej.
UWAGA ODNOŚNIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ !
Kanały DN200 - DN500 należy wykonać z rur PVC-U lite „S” lub PP/PE min SN8 i SN12, mimo iż w przedmiarach podano tylko rury PVC.
4. Dokumentacja projektowa:
1) Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja projektowo wraz z SWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia kosztorysu ofertowego.
2) W skład dokumentacji, o której mowa w pkt. 1, wchodzą:
a) Opisy techniczne,
b) projekty architektoniczno-budowlane dla branż drogowej, kanalizacji deszczowej i elektroenergetycznej,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiar robót.
5. Rozwiązania równoważne:
1) Użyte w SWZ oraz w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: „lub równoważne”. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia a ich użycie w opisie przedmiotu zamówienia służy wskazaniu minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, rozumianych jako wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1178092,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1441965,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1178092,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Berny & Berny spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Numer REGON: 852706683
7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 14
7.3.4) Miejscowość: Jankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1178092,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZATOR
więcej: przetargi ZATOR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.