eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUtrzymanie miejsc pamięci narodowej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie miejsc pamięci narodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie miejsc pamięci narodowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e57e7454-4158-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/78/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Utrzymanie miejsc pamięci narodowej oraz grobów i cmentarzy wojennych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265682/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.105.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340421,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje: utrzymania miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin zgodnie z wykazem miejsc pamięci narodowej w tym:
1.1 Prace wykonywane w trybie ciągłym, bez zlecenia:
1.1.1 powierzchniowe oczyszczanie terenu:
1) zbieranie zanieczyszczeń,
2) oczyszczanie ciągów komunikacyjnych (alejek, placów, schodów),
1.1.2 powierzchniowe oczyszczanie pomników,
1.1.3 zimowe oczyszczanie wybranych ciągów komunikacyjnych i pomników
1.1.4 uzupełnianie skupin żwirem,
1.1.5 uzupełnianie skupin korą,
1.1.6 odchwaszczanie skupin z wywozem biomasy,
1.1.7 pielęgnacja rabat kwiatowych z wywozem biomasy,
1.1.8 rozgrabywanie kretowisk,
1.1.9 malowanie koszy na flagi,
1.1.10 pełnienie codziennego dyżuru w godz. 6.00 do 20.00, w tym gotowość do niezwłocznego
przystąpienia do:
1) wywieszenia flag na masztach na placu Litewskim (bez montażu poprzeczki)
2) zdjęcia flag z masztów na placu Litewskim (bez demontażu poprzeczki)
3) wywieszenia flag na masztach na placu Litewskim (z montażem poprzeczki)
4) zdjęcia flag z masztów na placu Litewskim (z demontażem poprzeczki)
5) ustawienia i zabrania koszy z flagami na terenie miasta (1-6 szt. w jednej lokalizacji; cały plac
Zamkowy oraz cały plac Litewski traktowane są jako pojedyncze lokalizacje),
6) wywieszenia i zdjęcia flag na słupach oświetleniowych na terenie miasta
1.1.11 usuwanie nalepek i graffiti z masztów, zniczy i tablic informacyjnych;
1.1.12 mycie tablic informacyjnych znajdujących się przy pomnikach;
1.1.13 zmagazynowanie na własny koszt koszy i flag przeznaczonych do dekoracji,
1.2 Prace, wykonywane na zlecenie (lub potwierdzenie):
1.2.1 prace porządkowe:
1) zimowe oczyszczanie pozostałych ciągów komunikacyjnych i pomników (nie będących w
utrzymaniu stałym),
2) odcięcie darni przy krawężniku z wywozem biomasy,
3) wiosenne oczyszczenie ciągów komunikacyjnych
1.2.2 konserwacja trawników:
1) wygrabienie liści z trawników, skupin i żywopłotów z wywozem biomasy,
2) koszenie trawników na terenie płaskim i skarpach z podkaszaniem w miejscach
niedostępnych z wygrabieniem i wywozem biomasy,
3) pielenie trawników z wywozem biomasy,
4) renowacja trawników,
5) nawożenie trawników nawozami mineralnymi,
1.2.3 pielęgnacja kwietników:
1) przygotowanie rabat kwiatowych do obsady,
2) sadzenie kwiatów,
3) zakupienie materiału roślinnego,
4) obcinanie przekwitłych kwiatostanów i zbędnych pędów z wywozem biomasy,
5) nawożenie rabat,
6) usuwanie starych roślin z wywozem biomasy,
7) ochrona przed chorobami i szkodnikami,
1.2.4 pielęgnacja drzew i krzewów:
1) ścinanie drzew z wywozem biomasy,
2) karczowanie drzewek o obwodzie do 20 cm oraz krzewów,
3) zabiegi pielęgnacyjne krzewów oraz drzew nieprzekraczające 30% objętości korony,
4) zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew,
5) usuwanie odrostów u drzew (niezależnie od ilości odrostów) z wywozem biomasy,
6) usuwanie lub frezowanie pni z wywozem biomasy,
7) cięcie formujące żywopłotów z wywozem biomasy,
8) cięcie odmładzające żywopłoty z wywozem biomasy,
9) odchwaszczanie żywopłotów z wywozem biomasy,
10 ) zabiegi pielęgnacyjne skupin z wywozem biomasy,
1.2.5 dekoracja (na 1 listopada, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego):
1) zakupienie i ustawienie chryzantem,
2) zakupienie i ustawienie wiązanek kwiatowych,
1.2.6 oflagowanie (w sposób zapewniający szacunek barwom narodowym):
1) wywieszenie flag na masztach na placu Litewskim (bez montażu poprzeczki)
2) zdjęcie flag z masztów na placu Litewskim (bez demontażu poprzeczki)
3) wywieszenie flag na masztach na placu Litewskim (z montażem poprzeczki)
4) zdjęcie flag z masztów na placu Litewskim (z demontażem poprzeczki)
5) ustawienie i zabranie koszy z flagami na terenie miasta (1-6 szt. w jednej lokalizacji; cały plac Zamkowy oraz cały plac Litewski traktowane są jako pojedyncze lokalizacje),
6)wywieszenie i zdjęcie flag na słupach oświetleniowych na terenie miasta
7) pranie flag o wymiarach 5m x 1,5m, 1,1m x 0,7m, 0,6 x 0,4 m,
8) dokupienie flag biało-czerwonych o wymiarach 1,1m x 0,7m, 0,6 x 0,4 m,
9) dokupienie drzewców do flag o wymiarach 75 lub 150 cm,
1.2.7. naprawy i drobne prace remontowe:
1) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
2) wykonanie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej (z uprzednim skuciem starych i wywiezieniem gruzu) wraz z pomalowaniem,
3) malowanie liter lub cyfr o wysokości do 3 cm wraz z kosztem farby i uprzednim
oczyszczeniem podłoża,
4) wymiana elementów masztów flagowych oraz tablic informacyjnych,
2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące kluczowe zadania:
2.1.1. powierzchniowe oczyszczanie terenu,
2.1.2. powierzchniowe oczyszczanie pomników,
2.1.3. pełnienie codziennego dyżuru w godz. 6.00 do 20.00,
2.1.4. zmagazynowanie koszy i flag przeznaczonych do dekoracji,
2.1.5. ustawienie i zabranie koszy z flagami na terenie miasta (1-6 szt. w jednej lokalizacji),
2.1.6. wywieszenie i zdjęcie flag na słupach oświetleniowych na terenie miasta,
2.1.7. wywieszenie flag na masztach (bez montażu poprzeczki),
2.1.8. zdjęcie flag z masztów (bez demontażu poprzeczki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

98390000-3 - Inne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288482,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288482,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288482,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOTANIK USŁUGI OGRODNICZE MARCIN KUTNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-236-16-94

7.3.3) Ulica: ul. bp. M. Fulmana 7/107

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-492

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288482,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia – 36 miesięcy od daty zawarcia umowy:
1) w przypadku zawarcia umowy przed 1 stycznia 2022 r. od 1 stycznia 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.