eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówRewital. przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa, przebudowa drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej i drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewital. przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa, przebudowa drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej i drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewital. przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa, przebudowa drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej i drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a8dfa8-31ac-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 ETAP II - Rewitalizacja przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa - przebudowa ul. Górnej i ul. Ogrodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239741/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.37.2021.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 866926,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej w Bytowie od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ul. Sikorskiego

Zakres robót obejmuje m.in.:
a) rozebranie jezdni, zjazdów, parkingów i chodników,
b) wykonanie jezdni z kostki brukowej,
c) wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej,
d) wykonanie chodnika i nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej,
e) wykonanie nawierzchni utwardzonej z płytek chodnikowych,
f) budowa schodów terenowych,
g) budowa kanału technologicznego w projektowanej drodze oraz studni telekomunikacyjnych,
h) budowa kanalizacji deszczowej,
i) budowa wodociągu,
j) demontaż i budowa oświetlenia drogowego,
k) wycinka czterech drzew kolidujących z projektowanym obiektem, nasadzenie krzewów, wykonanie murków z kostki kamiennej otaczających zieleń,
l) zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
m) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( 2 egz.),
n) zakup i montaż tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy - Prawo Budowlane (w razie konieczności);
e) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
f) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
g) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
h) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi;
i) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
j) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
k) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji.

Szczegółowy zakres robót dla zadania określa dokumentacja projektowa. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy do wyceny.

W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia.

Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty które zostały przewidziane w dokumentacji i SWZ w okresie ich realizacji.

Przed przystąpieniem do robót w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi właścicieli posesji, budynków, w tym również przyległych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.

Wykonawca rozbierze nawierzchnię bitumiczną poprzez sfrezowanie, Wykonawca odzyska materiały z rozbiórki (w tym urobek), a w przyszłości mogące zostać wykorzystane przez Inwestora i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 7 km od miejsca prowadzenia robót. Pozostałe materiały rozbiórkowe (w tym urobek) niemogące zostać wykorzystane przez Inwestora Wykonawca podda utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 652053,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie

Zakres robót obejmuje m.in.:
a) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych,
b) rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
c) rozebranie krawężników i obrzeży betonowych,
d) rozebranie podbudowy z kruszywa – jezdnia, chodniki i zjazdy,
e) wywiezienie materiałów z rozbiórki samochodami samowyładowczymi,
f) demontaż tablic i znaków drogowych,
g) demontaż słupków do znaków drogowych,
h) profilowania i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
i) wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej,
j) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
k) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej –starobruk,
l) ustawianie krawężników kamiennych,
m) ustawianie obrzeży betonowych,
n) montaż barier ochronnych,
o) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
p) wykonanie murku z kostki kamiennej,
q) przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego,
r) remont kanalizacji deszczowej,
s) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( 2 egz.)
t) zakup i montaż tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wg załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.


Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy - Prawo Budowlane (w razie konieczności);
e) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
f) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
g) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
h) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi;
i) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
j) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
k) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji.

Szczegółowy zakres robót dla zadania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy do wyceny.

W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia.

Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty które zostały przewidziane w dokumentacji i SWZ w okresie ich realizacji.

Przed przystąpieniem do robót w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi właścicieli posesji, budynków, w tym również przyległych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.

Wykonawca rozbierze nawierzchnię bitumiczną poprzez sfrezowanie, Wykonawca odzyska materiały z rozbiórki (w tym urobek), a w przyszłości mogące zostać wykorzystane przez Inwestora i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 7 km od miejsca prowadzenia robót. Pozostałe materiały rozbiórkowe (w tym urobek) niemogące zostać wykorzystane przez Inwestora Wykonawca podda utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 214872,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298

7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425797,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425797,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425797,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298

7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425797,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.