eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock"Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej
na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej
na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55caf262-2760-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00118101/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przeprowadzenie szkoleń z zakresu centrum symulacji medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Symulacje medyczne kluczem do sukcesu w kształceniu położnych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224431/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.MB.232.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn.: „Symulacje medyczne kluczem do sukcesu w kształceniu położnych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Zamówienie zostało podzielone na niżej wskazane części:

Część 1

PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)

DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwa)

TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwa)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 36765,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn.: „Symulacje medyczne kluczem do sukcesu w kształceniu położnych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Zamówienie zostało podzielone na niżej wskazane części:
Część 2

PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych).

DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych).

TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych).

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE MCSM – ASPEKTY: MERYTORYCZNY, ORGANIZACYJNY, EKONOMICZNY, PRAWNY.
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych).

OBSŁUGA TECHNICZNA I INFORMATYCZNA MCSM
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych).

OCENA STOPNIA OSIĄGANIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ METODĄ OSCE
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych).

STANDARYZOWANY PACJENT
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

79632000-3 - Szkolenie pracowników

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 161600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Easyrescue Wojciech Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342517123

7.3.3) Ulica: ul. Koszykowa

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-781

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Easyrescue Wojciech Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342517123

7.3.3) Ulica: ul. Koszykowa 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-781

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.