eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnopol"Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnopol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Krasnopol

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-503

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875164038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.krasnopol.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnopol.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5596bcb8-fe43-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5596bcb8-fe43-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013740/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294033

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199639,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Krasnopolu – zgodnie z
Załącznikiem nr 5 – Opisem Przedmiotu Zamówienia.
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do:
1) uzyskania zatwierdzenia produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą,
3) dowozu (dostarczenia) w dniach roboczych przedmiotu zamówienia do budynku Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w
Krasnopolu, wniesienia dostarczonego wyposażenia, mebli i wszystkich elementów, oraz rozmieszczenia i montażu (w
szczególności montażu mebli, sprzętu RTV) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca w cenie oferty
musi uwzględnić koszt transportu, rozładunku, montażu,
4) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest
dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru
będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia. Poprzez montaż należy rozumieć instalację
kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie
użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na
złożeniu, zainstalowaniu, ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów),
5) informowania Zamawiającego co najmniej 2 dni wcześniej o planowanej dostawie, wskazując datę oraz przewidywaną
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00269785/01 z dnia 2024-04-03
2024-04-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
godzinę dostawy wyposażenia,
6) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać
niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych
obowiązującym prawem, zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy,
7) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, zostaną
przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru,
8) wszystkie odpady (w tym opakowania, kartony), powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany
zagospodarować i usunąć na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do
uporządkowania terenu dostaw, wywiezienia powstałych odpadów,
9) przekazania Zamawiającemu (w formie papierowej, w języku polskim) w dniu odbioru kart gwarancyjnych, wszelkich
atestów i certyfikatów dopuszczających do stosowania dostarczonego wyposażenia oraz instrukcji dostarczonego
wyposażenia,
10) odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, i wnoszenia przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich zniszczeń i uszkodzeń powstałych podczas wnoszenia i montażu.
Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt.
Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów wyposażenia w granicach
(+/-) 10% wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku mebli należy uwzględnić wymiary
pomieszczeń i konieczność dopasowania ich wielkości do docelowego miejsca przeznaczenia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

30213100-6 - Komputery przenośne

39140000-5 - Meble domowe

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

33100000-1 - Urządzenia medyczne

39200000-4 - Wyposażenie domowe

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona uchylił się od zawarcia umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378632,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.