eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceBudowa placu zabaw w miejscowości Raszowice



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa placu zabaw w miejscowości Raszowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713126224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.muszczak@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://prusice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw w miejscowości Raszowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c51c3013-0410-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035382/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Raszowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257255/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162280,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa placu zabaw w miejscowości Raszowice” w ramach funduszu solidarnościowego na finansowanie/dofinansowanie zadania w ramach umowy dotacyjnej Nr 13/2021 zawartej dnia 12 sierpnia 2021 roku.
2. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się na działce nr: 202/3 AM-1 w miejscowości Raszowice. Działka posiada dostęp do drogi publicznej.
3. Obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot inwestycji jest plac zabaw, oraz elementy małej architektury. Przedmiotowy obiekt jest miejscem, które ma zapewniać użytkownikom ruch oraz rekreację. Głównym założeniem przy doborze urządzeń była ich wielofunkcyjność, polegająca na umożliwieniu dzieciom wykonywania jak największej liczby różnorodnych aktywności oraz możliwość wykorzystywania ich przez większą liczbę dzieci w jednym momencie, co sprzyja integracji i uczy współdziałania. Na placu wyznaczone zostały ścieżki komunikacyjne w taki sposób, by poruszanie się dzieci pomiędzy poszczególnymi urządzeniami było jak najbezpieczniejsze, a także by ciekawe wzory nawierzchni dodatkowo stymulowały do ruchu i zabawy. Przy placu usytuowane zostaną kosze na śmieci, stojak na rowery lampa LED oraz tablica formacyjna z regulaminem.
4. Charakterystyczne parametry techniczne projektowanych obiektów:
a) Wykaz urządzeń zabawowych
 huśtawka łączona,
 huśtawka wagowa,
 frutti,
 piramida mała,
 bujak sprężynka zebra i tygrys,
 bujak kubełkowy,
 elipso labirynt,
 elipso zjeżdżalnia,

b) Wykaz elementów małej architektury
 ławki – 3 sztuki,
 kosze na śmieci - 2 sztuki,
 stojak na rowery - 1 sztuka,
 lampa ledowa solarna - 4 sztuki,
 tablica formacyjna z regulaminem - 1 sztuka,

c) Zestawienie powierzchni placu zabaw
 Powierzchnia palcu zabaw - 375,0m²,
 Wymiary placu zabaw - 25,00 x 15,00m,
 Powierzchnia utwardzonej kostki betonowej – 25m x 1,50m (37,50 m²),
 Długość ogrodzenia - 78,80m,
 Długość obrzeża betonowego gr. 6cm - 108,00m.
5. UWAGA: Sposób montażu oraz wielkość fundamentów wraz jego parametrami należy dostosować do wytycznych producenta.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz własnym transportem.
7. Wszelkie podane wymiary są wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej w granicach niemających wpływu na przebieg obszarów wolnych oraz obszarów upadku.
8. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
9. W arkuszu wyceny - stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ– który należy obligatoryjnie złożyć wraz z ofertą (Wykonawca powinien podać nazwę producenta i typ/model oferowanego elementu wchodzącego w skład opisu przedmiotu zamówienia, a także ich ceny jednostkowe.
10. Graficzne zestawienie poszczególnych elementów stanowi jedno z opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku wskazania w dokumentacji producenta lub nazwy urządzenia albo kodu istnieje możliwość zastosowania urządzeń równoważnych z zastrzeżeniem powyższych zapisów. Zapis równoważności dotyczy wszystkich wskazanych w dokumentacji materiałów opisanych nazwami własnymi lub nazwami producenta, gdzie inny sposób opisu jest utrudniony. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia, które spełniać będą te same funkcje orz estetykę, co wymagane przez Zamawiającego. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w dokumentacji projektowej i odpowiednie obszary wolne oraz obszary upadku.
11. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest i deklaracje zgodności z polską i europejską normą EN-1176:2009 oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
12. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego.
13. W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa nw. dokumentacja projektowa dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Projektową Wojciech Hercuń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207997,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207997,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207997,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zbigniew Andruszewski, FREEKIDS

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Artur Gąsiorek, FREEKIDS Trzęsowice 32, 55-106 Zawonia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151766609

7.3.3) Ulica: Trzęsowice 32,

7.3.4) Miejscowość: Zawonia

7.3.5) Kod pocztowy: 55-106

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207997,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.