eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno LubuskieŚwiadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957576029

1.5.8.) Numer faksu: 957575080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc6fe629-4dd0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000695/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2022 roku.
2. Zakres usług obejmuje utrzymanie czystości i porządku na wskazanych ulicach, chodnikach - obustronnie i wskazanych placach miasta Ośno Lubuskie, w całym okresie trwania zamówienia w tym:
a) zamiatanie ulic i chodników obustronnie,
b) zbieranie zmiotek,
c) opróżnianie koszy ulicznych,
d) wywóz nieczystości powstałych w wyniku świadczonej usługi,
e) odśnieżanie i aktywne usuwanie gołoledzi,
f) czyszczenie studzienek rewizyjnych kanalizacji burzowej.
3. W ramach zamówienia:
1) Wykonawca będzie opróżniał kosze na śmieci ustawione w miejscach publicznych, w tym w toalecie publicznej.
2) Wykonawca zaopatrzy kosze na śmieci w worki (preferowany kolor czarny), w tym w toalecie publicznej lub
w plastikowe wiadra, o wymiarach nie większych niż kosze na śmieci, które będą mieścić się w tych koszach.
3) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków w koszach na śmieci, po każdorazowym opróżnieniu koszy (jeśli stosuje worki na śmieci).
4) Zmiotki oraz odpady wybrane z koszy na śmieci będą zabierane niezwłocznie (maksymalnie do dwóch godzin od ich zebrania/wybrania).
5) Jeden raz w miesiącu Wykonawca dokona mycia i dezynfekcji koszy i udokumentuje ten fakt w rejestrze – załącznik nr 20 SWZ.
6) Wykonawca zbierze odpady zalegające na chodnikach. Niezależnie od częstotliwości sprzątania chodników, Wykonawca przyjmuje stały nadzór nad stanem czystości wykazanych powierzchni chodników i w razie potrzeby usunie pojedyncze odpady pojawiające się w tych miejscach.
7) Wykonawca uprzątnie ręcznie nieczystości z jezdni ulic pokrytych nawierzchnią kostkową i brukową, szczególnie śmieci i piasek gromadzący się przy krawężnikach (zmiotki) oraz drobne gałęzie.
8) Wykonawca uprzątnie zalegające chwasty gromadzące się na jezdniach ulic i chodników.
9) Wykonawca usunie odpady zalegające na przystankach PKS i przystanku PKP w Ośnie Lubuskim oraz na terenie przyległym w odległości do 15 m od znaku lub wiaty przystanku w każdym możliwym kierunku.
10) W razie wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia powierzchni chodników i ulic Wykonawca niezwłocznie, maksymalnie do 2 godzin od wystąpienia zdarzenia, przystąpi do usunięcia śniegu, skucia lodu oraz posypania chodników i ulic środkami likwidującymi śliskość. Wykonanie tego obowiązku będzie wymagane w razie wystąpienia w/w zjawiska niezależnie od czasu i dnia tygodnia, w tym niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. Posypywanie dróg w/w środkami należy wykonywać mechanicznie. Jedynie w przypadku chodników wymaga się posypywania nawierzchni środkami likwidującymi śliskość za pomocą ręcznych posypywarek.
11) W okresie jesiennym Wykonawca będzie usuwał liście z częstotliwością zapobiegającą ich zaleganiu w obrębie ulic i placów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Nie wymaga się wykonywania niniejszych prac
w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
12) Wykonawca co najmniej jeden raz w miesiącu dokona przeglądu stanu studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej w obrębie ulic wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz dokona ich oczyszczenia
z zalegających nieczystości i udokumentuje ten fakt w rejestrze – załącznik nr 21 SWZ.
13) Przedmiot zamówienia obejmuje także codzienne (przez siedem dni w tygodniu) sprzątanie toalety publicznej, które obejmuje:
a) nieprzerwane zapewnienie dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarno -higienicznych korzystania z toalety w okresie trwania umowy;
b) codzienne wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczenia toalety;
c) utrzymanie czystości poprzez minimum dwukrotne w ciągu dnia, tj. w godzinach od 6:00 do 18:00 sprzątanie wewnątrz toalety, z zachowaniem co najmniej ośmiogodzinnego i co najwyżej dziesięciogodzinnego odstępu czasu pomiędzy kolejnymi pracami porządkowymi (kolejnym sprzątaniem toalety).
Utrzymanie czystości wewnątrz toalety obejmuje:
- sprzątanie pomieszczenia toalety, tj. odkurzanie i/lub zamiatanie;
- mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie armatury i innych przedmiotów (pojemników na mydło, pojemnika na papier toaletowy, pojemnika na ręczniki papierowe, kosza na śmieci);
- opróżnianie, uzupełnienie worka na śmieci, umycie wewnątrz oraz z zewnątrz, przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie pojemnika na odpadki (kosza na śmieci);
- wyczyszczenie, umycie, wytarcie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (muszli sedesowej, umywalki, baterii łazienkowych, deski sedesowej, pisuaru);
- mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie posadzki wykonanej z blachy nierdzewnej;
a według potrzeb, tj. w sytuacji występowania zabrudzeń (różnego pochodzenia):
- czyszczenie ścian, tj. mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie;
- mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie kaloryfera i bieżące usuwanie z niego osadzającego się kurzu;
- usunięcie zabrudzeń z opraw oświetleniowych;
- omiatanie pajęczyn;
- czyszczenie luster, tj. mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie;
- czyszczenie szyb zewnętrznych, tj. mycie z zewnątrz i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjących oraz wytarcie;
- mycie i usunięcie powstałych zabrudzeń z drzwi, ościeżnic drzwiowych, klamek, kratek wentylacyjnych;
- do wykonania usługi wykonawca używał będzie środków czystości i środków higieniczno-sanitarnych posiadających atest PZH do powszechnego stosowania (lub równoważne).
d) utrzymanie czystości poprzez minimum jednokrotne w ciągu dnia sprzątanie w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu, w pasie 3 m od obiektu, między innymi: zamiatanie, usuwanie liści, usuwanie zanieczyszczeń, odpadków, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z wymogami, o których mowa w pkt. 10;
e) bieżące i niezwłoczne zgłaszanie awarii i uszkodzeń urządzeń do osoby upoważnionej do reprezentowania zamawiającego wskazanej w umowie;
f) bieżące prowadzenie rejestru codziennej obsługi toalety publicznej – załącznik nr 19 SWZ.
g) bieżące prowadzenie rejestru utrzymania czystości i porządku na wskazanych ulicach i placach miasta Ośno Lubuskie – załącznik nr 18 SWZ.
14) Uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w kabinie toalety, mydła, ręczników papierowych, odświeżacza powietrza, kostki wc należy do obowiązków wykonawcy, przy czym powyższe artykuły chemiczne zamawiający będzie przekazywał wykonawcy podczas przeprowadzanych odbiorów prac w całym okresie trwania umowy.
15) Wykonawca nie odpowiada za wykonywanie napraw i konserwacji wewnątrz obiektu a także za całodobowy dozór obiektu (toalety publicznej).
16) Zamawiający wymaga systematyczności w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie, zgodnie z opisem zawartym w pkt. 4 SWZ i harmonogramem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Michałek Usługi Ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981542570

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Ośno Lubuskie

7.3.5) Kod pocztowy: 69-220

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.