Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255726/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i
żłobka w Starym Cykarzewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Mykanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola iżłobka w Starym Cykarzewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4388e5b1-092c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa mebli wraz z wyposażeniem do pomieszczeń do Przedszkola w Starym Cykarzewie, zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym znajdującym się w załączniku nr 1a do SWZWykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części.
Wykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się i weryfikacji załączonych do SWZ załączników ( załącznik nr 1a ), gdzie zostały określone szczegółowe wymagane parametry przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również swoim zakresem: - dostawę z transportem, rozładunek, wniesienie w miejsce wskazane przez zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy).
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad i
usterek, musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich, musi posiadać, o ile
dotyczy według obowiązujących przepisów prawa, niezbędne aktualne na dzień
złożenia oferty atesty, świadectwa jakości, certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikaty
kalibracji i deklaracje zgodności producentów, jak również musi spełniać wszystkie
wymogi norm określonych obowiązujących prawem, musi posiadać karty gwarancyjne i
instrukcje obsługi w co najmniej jednym języku oficjalnym Unii Europejskiej (jeżeli dokumentacja nie istnieje w języku polskim tj. w języku oficjalnym państwa
członkowskiego, w którym przedmiot zamówienia będzie użytkowany, musi zostać
dostarczone tłumaczenie na język polski). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
dla poszczególnych części określa Załączniki 1a i 1 b do SWZ.
6. Wykonawca (określany także zamiennie w dokumentach zamówienia jako Dostawca)
zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Przedszkola
w Starym Cykarzewie ul. Szkolna …..Stary Cykarzew łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem oraz montażem mebli oraz wyposażenia np. montaż regałów do ścian, montaż do ścian wyposażenia itp., na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego
Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia.
Fizyczne dostarczenie przedmiotu umowy pod wskazany adres musi być dokonane w
okresie od 16 sierpnia 2023 roku (okres dostarczenia przedmiotu zamówienia
podyktowany jest faktem, iż budynek przedszkola i żłobka jest w budowie i zakończenie prac
budowalnych wewnątrz budynku nastąpi 14 sierpnia 2023 roku).
Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.
8. Zamawiający wymaga :
Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej
gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia. Obowiązuje
okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 12
miesiący. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od daty końcowego odbioru
przedmiotu zamówienia stosownym protokołem odbioru.
9. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
11. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub produkty lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w OPZ, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
13. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawy będące przedmiotem zamówienia nie jest zamówieniem dla osób fizycznych a stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie Zamawiającego który nie wskazuje szczególnych potrzeb w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp.
15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - dostawa mebli wraz z wyposażeniem do pomieszczeń do żłobka w Starym Cykarzewie, zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym znajdującym się w załączniku nr 1b do SWZWykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części.
Wykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się i weryfikacji załączonych do SWZ załączników ( załącznik nr 1 b ), gdzie zostały określone szczegółowe wymagane parametry przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również swoim zakresem: - dostawę z transportem, rozładunek, wniesienie w miejsce wskazane przez zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy).
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany oraz wolny od wad i
usterek, musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich, musi posiadać, o ile
dotyczy według obowiązujących przepisów prawa, niezbędne aktualne na dzień
złożenia oferty atesty, świadectwa jakości, certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikaty
kalibracji i deklaracje zgodności producentów, jak również musi spełniać wszystkie
wymogi norm określonych obowiązujących prawem, musi posiadać karty gwarancyjne i
instrukcje obsługi w co najmniej jednym języku oficjalnym Unii Europejskiej (jeżeli dokumentacja nie istnieje w języku polskim tj. w języku oficjalnym państwa
członkowskiego, w którym przedmiot zamówienia będzie użytkowany, musi zostać
dostarczone tłumaczenie na język polski). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
dla poszczególnych części określa Załączniki 1a i 1 b do SWZ.
6. Wykonawca (określany także zamiennie w dokumentach zamówienia jako Dostawca)
zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Przedszkola
w Starym Cykarzewie ul. Szkolna …..Stary Cykarzew łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem oraz montażem mebli oraz wyposażenia np. montaż regałów do ścian, montaż do ścian wyposażenia itp., na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego
Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia.
Fizyczne dostarczenie przedmiotu umowy pod wskazany adres musi być dokonane w
okresie od 16 sierpnia 2023 roku (okres dostarczenia przedmiotu zamówienia
podyktowany jest faktem, iż budynek przedszkola i żłobka jest w budowie i zakończenie prac
budowalnych wewnątrz budynku nastąpi 14 sierpnia 2023 roku).
Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.
8. Zamawiający wymaga :
Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej
gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia. Obowiązuje
okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 12
miesiący. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od daty końcowego odbioru
przedmiotu zamówienia stosownym protokołem odbioru.
9. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
11. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub produkty lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w OPZ, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
13. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawy będące przedmiotem zamówienia nie jest zamówieniem dla osób fizycznych a stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie Zamawiającego który nie wskazuje szczególnych potrzeb w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp.
15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. 1710 z późn.zm.) , informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez
negocjacji - udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu- „Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie” dla części I ( dostawa mebli wraz z wyposażeniem do pomieszczeń przedszkola w Starym Cykarzewie) w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 20.06.2023 do godz. 09:00 wpłynęło 5 ofert.
Zamawiający po przeprowadzaniu badania ofert odrzucił oferty dwóch firm które złożyły najkorzystniejszą ofertę. Pierwszą ofertę z najkorzystniejszą ceną odrzucono na podstawie art. Art. 226 ust.1 pkt 2 ppkt c ustawy Pzp , drugą w kolejności najkorzystniejszą ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Do kolejnej złożonej oferty z ceną 121 527,30 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115606,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147285,02 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59634,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85563,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59634,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59634,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI MYKANÓW
więcej: przetargi MYKANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa fantomów
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.