eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieRemonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2022 w zakresie remontów dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2022 w zakresie remontów dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2022 w zakresie remontów dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7edea44-6192-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1) poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania
lub
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bzp@piekary.pl oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej.

2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.

3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://josephine.proebiz.com/pl/

4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.

5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO):

1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul. Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411, adres e-mail: um@piekary.pl.
2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych pod adresem – e-mal: dane.osobowe@piekary.pl. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.
3. Celem zbierania danych jest : prowadzenie procedury przetargowej, w wyniku której zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania.
5. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym i jest niezbędne do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym.
6. Pani/Pana dane będą ujawniane i upubliczniane zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 1 oraz art. 253 ust. 1 ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r., a ponadto udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu, lub kurierowi w celu przekazania korespondencji papierowej, a także podmiotom przetwarzającym :
- LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie.
7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan iż przepisy RODO zostały naruszone.
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat - dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat - umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.). Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271-57/IG/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1203527,11 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 813106,75 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:


1 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 3 cm z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 125
2 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm gr. z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 375
3 Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 2750
4 Frezowanie nawierzchni asfaltowej – każdy następny 1 cm grubości z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 8250
5 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach jezdni i chodnika gł. 20 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m2 400
6 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją m 400
7 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z odwozem gruzu do 20 km i jego utylizacją m 250
8 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z segregacją, ułożeniem na paletach do odzysku i transportem do 20 km na miejsce składowania m 60
9 Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną wraz ze skropieniem t 56
10 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm m3 56
11 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 8 cm m2 340
12 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości m2 4080
13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów t 7
14 Remont cząstkowy AWARYJNY nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu t 7
15 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 5 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 11
16 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia od 5 do 20 m2 ) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża t 11
17 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 2400
18 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 4800
19 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni m2 1300
20 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni m2 1300
21 Utwardzenie terenu płytami ażurowymi 60 x 40 cm gr. 8 i 10 cm (wjazdy, skarpy itp.) m2 56
22 Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30
i 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 250
23 Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją m 130
24 Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na nowej ławie betonowej – krawężnik z odzysku z wykonaniem rowka, odwozem ziemi, gruzu do 20 km i ich utylizacją m 55
25 Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltobetonowego (cały materiał Wykonawcy) grubości 7 cm z przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm oraz skropienie emulsją asfaltową i transportem m2 200
26 Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) grubości 7 cm z przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm oraz skropienie emulsją asfaltową i transportem m2 200
27 Wypełnienie szczelin masą zalewową – szer. do 50 mm m 200
28 Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. o gł. do 10 cm Z ZASTOSOWANIEM TŁUCZNIA KAMIENNEGO, KLIŃCA KAMIENNEGO I DESTRUKTU asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) o gł. do 10 cm m2 120
29 Wykoszenie i oczyszczenie rowu z namułu i innych drobnych zanieczyszczeń na rowach ziemnych i utwardzonych płytami ażurowymi
gr. do 30 cm z wyprofilowaniem skarp z odwozem do 20 km i utylizacją m 300
30 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. do 10 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km i ich utylizacją m2 420
31 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. za każde dalsze 5 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km i ich utylizacją m2 280
32 Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem. Grubość warstwy humusu 10 cm m2 170
33 Frezowanie pni i korzeni z odwozem do 20 km i utylizacją cm2 5200
34 Zabudowanie nowego wpustu ulicznego z wykopem, zasypką, odwozem do 20 km i utylizacją ziemi i gruzu szt. 7
35 Ułożenie kanału z rur PCV Ø 200 – przykanalik z wykopem, odwozem do 20 km, utylizacją ziemi i gruzu m 30
36 Remont wpustu ulicznego wraz z wymianą kraty żeliwnej z wykopem, odwozem do 20 km i utylizacją szt. 7
37 Remont studni rewizyjnej beton, średnicy 1000 mm wraz z wymianą włazu żeliwnego szt. 7
38 Regulacja pionowa studni teletechnicznych szt. 7
39 Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych szt. 7
40 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 13
41 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 13
42 Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT r-g 300

Roboty wykonywane będą każdorazowo na podstawie zlecenia określającego przedmiot, zakres robót i termin ich wykonania. Ponadto wykonawca zgodnie z postanowieniami umowy będzie zobowiązany do awaryjnego zabezpieczenia miejsc awarii i przystąpienia do wykonania robót awaryjnych. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazanych robót w przedmiarze robót stanowią ilości szacowane, a ich faktycznie zlecony zakres może być inny w związku z występującymi awariami, warunkami atmosferycznymi lub warunkami eksploatacji dróg - zgodnie z postanowieniami umowy i warunków przetargowych.

2. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych

Na podstawie art. 100 u.p.z.p., Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek wcześniej w niniejszej ST. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia, w szczególności w zakresie komunikacji i likwidacji progów, a także nierówności nawierzchni, podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz innych rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i pozostałych ST.Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższymi wymogami zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie.
Pełny opis zawiera SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W przypadku przewidywania powtórzenia podobnych zamówień w okresie 3 lat od udzielenia
zamówienia podstawowego :
- zakres zamówienia: remont dróg i ulic jak w zamówieniu podstawowym.
- warunki udzielenia zamówienia: w przypadku wykorzystania środków przed końcem 2022 roku
lub w przypadku braku wybranego wykonawcy na rok następny, lub spowodowane innymi
okolicznościami podyktowanymi koniecznością nagłego awaryjnego wykonania robót drogowych
przekraczających ilości wskazane w zamówieniu (warunki atmosferyczne, awarie, stan
techniczny)
- szacunkową wartość tego zamówienia (netto): 325 242,70 zł

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie czasu na zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 100 000,00 zł

3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:

3.4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy w tym okresie wykonał:
- co najmniej jedno zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto lub
- co najmniej 1 robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto.


3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował:

- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.3
Dokument potwierdzając, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł


- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1

wykaz robót budowlanych:
- co najmniej jedno zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg w ramach okresowego utrzymania tej drogi lub dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto lub
- co najmniej 1 robota budowlana polegająca na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub drogi o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto;

wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.

wykaz osób:
co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),
3) dostarczenia kosztorysów szczegółowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. 12 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału 12 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy zgodnie z zapisami §15 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-04 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.