Og³oszenie z dnia 2021-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00009439/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 4 IM. MARSZA£KA JÓZEFA PI£SUDSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490573526
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Janosówka 15B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182011826
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4zakopane@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp4zakopane.edupage.org/?
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej Nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee657035-6191-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00323235
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca jest zobowi±zany wys³ac oferte na adres skrzynki ESP/ePuap Urzêdu Miasta Zakopane: posiadaj±ca adres: /umzakopane/SkrytkaESP
1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Oferta wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1-5 musi byæ pod rygorem niewa¿no¶ci:
a) sporz±dzona w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych,
(Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf)
b) sporz±dzona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym,
elektronicznym podpisem osobistym,
c) z³o¿ona za po¶rednictwem systemu miniPortal ( https://miniportal.uzp.gov.pl )
3. Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, zawieraj±cy dane identyfikuj±ce osobê tj. imiê (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie ¶rodka identyfikacji elektronicznej, identyfikator ¶rodka identyfikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zosta³ z³o¿ony, czas jego z³o¿enia.
4. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego.
5. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów, zawiadomieñ, o¶wiadczeñ, wniosków miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej: sp4zakopane@wp.pl
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania SP4.271.3.2021
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
10. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Zakopane – Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego ul. Janosówka 15a,15b, 34-500 Zakopane.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo.zakopane@gmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP4.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
- 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków,
- 55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków,
- 55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków.
2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zapewnieniu ca³odziennego ¿ywienia dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby sto³ówki szkolnej gor±cego posi³ku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz ca³odziennego wy¿ywienia dla punktu przedszkolnego: ¶niadania, obiadu i podwieczorku zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu niniejszej umowy zosta³y zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanych dalej „OPZ”, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Prawo Opcji:
a) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o który mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP.
b) Przedmiotem ¶wiadczenia w ramach prawa opcji jest zapewnienie identycznych us³ug jak opisane w § 1, tj. zapewnienia ca³odziennego ¿ywienia dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby sto³ówki szkolnej gor±cego posi³ku: obiadu dwudaniowego z kompotem, przez okres wskazany w § 2 ust. 2 niniejszej umowy.
c) Prawo opcji dla ww. okoliczno¶ci, realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
d) Warunkiem uruchomienia zamówienia opcjonalnego jest przekazanie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego pisemnej informacji (zamówienia) o potrzebie skorzystania z prawa opcji najpó¼niej w terminie do dnia 29 lipca 2022 roku.
e) Us³ugi ¶wiadczone w ramach prawa opcji musz± byæ ¶wiadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ (Za³±czniku nr 1 do umowy).
f) Do ¶wiadczenia us³ugi w ramach prawa opcji zastosowanie maj± postanowienia okre¶laj±ce warunki i sposób zap³aty wynagrodzenia, warunki ¶wiadczenia us³ugi oraz kar umownych.
g) Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku korzystaæ z prawa opcji.
h) Wykonawcy nie przys³uguje prawo roszczeñ z tytu³u niewykorzystania prawa opcji lub jego pe³nej warto¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
a) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o który mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP.b) Przedmiotem ¶wiadczenia w ramach prawa opcji jest zapewnienie identycznych us³ug jak opisane w § 1, tj. zapewnienia ca³odziennego ¿ywienia dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby sto³ówki szkolnej gor±cego posi³ku: obiadu dwudaniowego z kompotem, przez okres wskazany w § 2 ust. 2 niniejszej umowy.
c) Prawo opcji dla ww. okoliczno¶ci, realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
d) Warunkiem uruchomienia zamówienia opcjonalnego jest przekazanie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego pisemnej informacji (zamówienia) o potrzebie skorzystania z prawa opcji najpó¼niej w terminie do dnia 29 lipca 2022 roku.
e) Us³ugi ¶wiadczone w ramach prawa opcji musz± byæ ¶wiadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ (Za³±czniku nr 1 do umowy).
f) Do ¶wiadczenia us³ugi w ramach prawa opcji zastosowanie maj± postanowienia okre¶laj±ce warunki i sposób zap³aty wynagrodzenia, warunki ¶wiadczenia us³ugi oraz kar umownych.
g) Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku korzystaæ z prawa opcji.
h) Wykonawcy nie przys³uguje prawo roszczeñ z tytu³u niewykorzystania prawa opcji lub jego pe³nej warto¶ci.
Termin wykonania zamówienia:
1. Rozpoczêcie wykonania umowy w czê¶ci dotycz±cej ¶wiadczenia gwarantowanego ustala siê na dzieñ 03 stycznia 2022 roku, a zakoñczenia na dzieñ 22 czerwca 2022 roku.
2. Rozpoczêcie wykonania umowy w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji strony ustalaj± na dzieñ 05 wrze¶nia 2022 roku, a zakoñczenia na dzieñ 22 grudnia 2022 roku.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-06-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena ³±czna brutto 60 %
2. Urozmaicenie i atrakcyjno¶æ jad³ospisu dwudekadowego (20 dni) 40 %
Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Ad.1. Cena rycza³towa brutto za ca³o¶æ zamówienia - 60 %.
1) Przyjmuje siê, ¿e 1%= 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów
w kryterium. Cena.
2) Cena (im ni¿sza cena brutto, tym wy¿sza ilo¶æ punktów w skali 60 punktowej, pozosta³e proporcjonalnie mniej).
Ad. 2 Urozmaicenie i atrakcyjno¶æ jad³ospisu dwudekadowego (20 dni) – 40 %
1) Ocena bêdzie dokonana w oparciu o analizê za³±czonego do oferty przyk³adowego jad³ospisu dwudekadowego. Mo¿na przyznaæ maksymalnie 40 punktów
2) Zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o analizê za³±czonego do oferty przyk³adowego jad³ospisu dwudekadowego wed³ug nastêpuj±cej zasady:
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, je¿eli zaoferuje, ¿e posi³ki w ramach drugiego dania – dania g³ównego nie bêd± powtarza³y siê w okresie 20 dni szkolnych.
- Przez zaoferowanie ró¿norodno¶ci posi³ków drugiego dania Zamawiaj±cy rozumie zaoferowanie przez wykonawcê, ¿e taki sam sk³adnik g³ówny drugiego dania, tj. miêso, danie rybne, nale¶niki, krokiety, pierogi itp. w takiej samej formie/przyrz±dzony w taki sam sposób, nie bêdzie powtarza³ siê w okresie 20 dni szkolnych.
- Wykonawca za zaoferowanie ró¿norodno¶ci posi³ków drugiego dania otrzyma 20 pkt. W przypadku niezaoferowania przez wykonawcê ró¿norodno¶ci posi³ków drugiego dania wykonawca otrzyma 0 pkt.
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, je¿eli zaoferuje, ¿e surówki lub jarzyny podawane do posi³ków nie bêd± powtarza³y siê w przeci±gu kolejnych 10 dni szkolnych, tj. w ramach jad³ospisu dana surówka lub jarzyny podane jednego dnia nie mog± powtórzyæ siê w przeci±gu kolejnych 10 dni szkolnych.
- Za zaoferowanie ró¿norodno¶ci surówek lub jarzyn wykonawca otrzyma 20 pkt. W przypadku niezaoferowania przez wykonawcê ró¿norodno¶ci surówek lub jarzyn wykonawca otrzyma 0 pkt.
II. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czna ilo¶ci± punktów w skali 100 punktowej.
III. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
IV. Zamawiaj±cy poprawi w tek¶cie oferty: oczywiste omy³ki pisarskie, oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z SWZ, niepowoduj±ce istotnych zmian tre¶ci oferty, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
V. Przez omy³kê rachunkow± Zamawiaj±cy rozumieæ bêdzie ka¿dy wadliwy wynik dzia³anie matematycznego (rachunkowego) przy za³o¿eniu, ¿e sk³adniki dzia³ania s± prawid³owe.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie i atrakcyjno¶æ jad³ospisu dwudekadowego (20 dni)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
posiada aktualny wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posi³ków od surowca do gotowej potrawy, z mo¿liwo¶ci± ich transportu w ramach us³ug cateringowych na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o Bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021)
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
3.1 Do¶wiadczenie wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie ¶wiadczy³ co najmniej 1 us³ugê cateringow± dla szkó³ lub przedszkoli, potwierdzonych dowodami okre¶laj±cymi czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
UWAGA!
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty).
a) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy, warunek, o którym wy¿ej mowa w rozdziale XI pkt. 2 ppkt. 3) musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
b) W odniesieniu do warunków, o który mowa w lit. a, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
3.2 Dysponowanie osobami:
Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca dysponowa³ co najmniej nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) szef kuchni, tj. osoba, która posiada co najmniej wykszta³cenie zasadnicze zawodowe lub zasadnicze bran¿owe na kierunku gastronomia,
b) dietetyk, tj. osoba posiadaj±ca kwalifikacje zawodowe dietetyka, czyli legitymuj±ca siê co najmniej wykszta³ceniem ¶rednim medycznym w zakresie dietetyki, posiadaj±ca co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie polegaj±ce na pracy w zawodzie dietetyka dla dzieci i m³odzie¿y w ¿ywieniu zbiorowym,
c) technolog ¿ywienia zbiorowego, tj. osoba posiadaj±ca kwalifikacje zawodowe technologa ¿ywienia zbiorowego, czyli co najmniej wykszta³cenie ¶rednie na kierunku technolog ¿ywienia zbiorowego, posiadaj±ca co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie polegaj±ce na pracy w zawodzie technologa ¿ywienia zbiorowego,
d) co najmniej 2 osoby do porcjowania i wydawania posi³ków,
e) Zamawiaj±cy dopuszcza, by wymagania okre¶lone w lit. a), b) i c) mog³a spe³niaæ jedna osoba.
3.3 Dysponowanie sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca dysponowa³ co najmniej jednym pojazdem wpisanym do rejestru, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy PZP, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
- Za¶wiadczenie albo inny dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
- Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy PZP, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- Wykaz us³ug (za³±cznik nr 6 do SWZ) wykonywanych w ci±gu ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia zawodowego (Rozdzia³ XI ust. 2 pkt 3 SWZ), potwierdzonych dowodami okre¶laj±cymi czy wskazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y ¶wiadczone, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty)
- Wykazu osób (za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wykazu narzêdzi (za³±cznik nr 8 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
- Aktualnego wpisu do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Jad³ospis wed³ug wzoru Wykonawcy.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane razem z ofert±:1) Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ),
2) O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. (za³±cznik nr 2 do SWZ)
a) o¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe,
b) o¶wiadczenie sk³adane s± pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
a) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
3) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego /je¶li dotyczy/ (za³±cznik nr 3 do SWZ)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4) Pe³nomocnictwo /je¶li dotyczy/ (za³±cznik nr 4 do SWZ)
a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
c) Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa /je¶li dotyczy/
a) W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
b) Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w odrêbnym pliku.
6) Jad³ospis wed³ug wzoru Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty (za³±cznik nr 4).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 2 SWZ sk³ada ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ug wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowi± za³±cznik nr 5 do SWZ.2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
4. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy.
6. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-30 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca winien zapoznaæ siê z instrukcj± u¿ytkowania MINIPORTALU UZP dostêpn± na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz z Poradnikiem przygotowanym przez Zamawiaj±cego udostêpnionym na stronie internetowej.INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gad¿etów do dalszej odsprzeda¿y - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym O¶rodku Sportu-O¶rodku Przygotowañ Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czteroko³owych oraz skuterów ¶nie¿nych na potrzeby GOPR
- Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyleg³ym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasiñskiego w Zakopanem
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciep³ych posi³ków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mê¿czyzn w Toruniu z podzia³em na czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- Us³ugi gastronomiczne polegaj±ce na przygotowywaniu i dostarczaniu posi³ków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Us³uga przygotowania i wydawania gor±cych posi³ków dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzêbiu-Zdroju
- Us³uga przygotowania i wydawania gor±cych posi³ków dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 9 w Jastrzêbiu-Zdroju
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.