Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00287409/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
- 2022/BZP 00034548/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88
1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d6e4bd-45e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000068/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Zawodowo zakręceni”, nr RPKP.10.02.03-04-0015/20 i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279747/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 413821,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96929,51 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie.Część I zamówienia obejmuje laptopy i stanowiska komputerowe:
1. Laptop dla nauczyciela – Typ I – 1 szt.
2. Stanowiska komputerowe dla uczniów – Typ I - 12 szt.
3. Zestawy komputerowe (dostosowane do roli serwera) – 12 szt.
4. Stanowiska komputerowe, dla uczniów i nauczyciela – 26 szt.
5. Stanowiska komputerowe dla uczniów – Typ II – 8 szt.
6. Laptopy dla uczniów – 40 szt.
7. Laptop dla nauczyciela – Typ II – 1 szt.
8. Laptopy dla nauczycieli – Typ III - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 340000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie.Część II zamówienia obejmuje wyposażenie pracowni technik informatyk:
1. Zestawy narzędzi monterskich – 7 szt.
2. Tablety dla uczniów – 6 szt.
3. Zasilacz awaryjny – 1 szt.
4. Maty i opaski antystatyczne – 12 szt.
5. Przełączniki programowalne i zarządzalne - 12 szt.
6. Przełączniki programowalne – 2 szt.
7. Routery do usługi NAT, DHCP – 6 szt.
8. Routery do obsługi VPN IPsec/PPTP/L2TP – 6 szt.
9. Oprogramowanie graficzne – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
31214100-0 - Przełączniki
32413100-2 - Rutery sieciowe
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie. Część III zamówienia obejmuje Wyposażenie pracowni technik logistyk:(spedycja):
1. Drukarkę etykiet magazynowych – 1 szt.
2. Skanery kodów kreskowych – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 1700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni nauki zawodu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży w sprzęt komputerowy i oprogramowanie. Cześć IV obejmuje drukarki i projektory:1. Drukarki – Typ I - 3 szt.
2. Projektory z ekranem elektrycznym i uchwytem – 2 kpl.
3. Urządzenie wielofunkcyjne – Typ I – 1 szt.
4. Projektory z ekranem – 3 szt.
5. Urządzenie wielofunkcyjne – Typ II - 1 szt.
6. Monitor interaktywny – 1 szt.
7. Statyw do monitora interaktywnego – 1 szt.
8. Projektor multimedialny – Typ I - 1 szt.
9. Drukarkę – Typ II - 1 szt.
10. Projektor multimedialny – Typ II - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 45121,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420740,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420740,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420740,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361910602
7.3.3) Ulica: Kordeckiego 38
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420740,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39544,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39544,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39544,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361910602
7.3.3) Ulica: Kordeckiego 38
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39544,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1851 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1851 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1851 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361910602
7.3.3) Ulica: Kordeckiego 38
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1851 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W IV części przedmiotowego postępowania cena najkorzystniejszej, niepodlegającej odrzuceniu oferty (76 002,85 zł brutto), przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (66 284 zł brutto).
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zaszła przesłanka unieważnienia IV części postępowania na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Grunwaldzkiej w Toruniu
- Kompleksowe utrzymywanie na bieżąco czystości pomieszczeń biurowych Toruńskiego centrum Usług Społecznych oraz lokali w których TCUS świadczy usługi dla mieszkańców miasta z podziałem na części
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- "Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych budynku internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 24 w Toruniu"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ozimek wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku, materiałów oraz akcesoriów stomatologicznych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Najem przełączników sieciowych wraz z niezbędnymi licencjami i szkoleniem w zakresie jego administrowania
- Dostawa oprogramowania w ramach rozbudowy usługi Chmurowej SaaS EZD RP_NGFW
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym producenta
- Dostawa 3 szt. projektów laserowych dla DAO - DE-dzp.272-105/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.