eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziechowyTermomodernizacja budynków szkół na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków szkół na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.radziechowy-wieprz.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków szkół na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b76191d-e0cb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004857/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja budynków szkół na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz. Zespół Szkolno Przedszkolny Bystra i Zespół Szkolno Przedszkolny Przybędza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187377/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W PRZYBĘDZY
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.
ROBOTY TERMOMODERNIZACYJNE:
Podstawowe parametry charakterystyczne dla przedmiotowego obiektu szkolnego:
• Powierzchnia zabudowy: 460,81 m2
• Kubatura: 3188,00 m3
• Powierzchnia użytkowa: 1 022,00 m2
• Liczba kondygnacji: 2
• Liczba kondygnacji podziemnych: 1
• Wysokość obiektu: 8,90 m
• Wymiary budynku w rzucie: wg części rysunkowej
Projektuje się następujący zakres robót:
o demontaż parapetów zewnętrznych i montaż nowych (blacha ocynkowana powlekana, gr. 0,70 mm) po wykonanych robotach dociepleniowych w zakresie elewacji budynku;
o docieplenie ścian zewnętrznych za pomocą styropianu EPS NRO o współczynniku prze-wodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K), gr. 12 cm wraz z dociepleniem ościeży styropianem o gr. 3 cm; położenie tynku cienkowarstwowego mineralnego o granulacji 1,5 mm;
o wykonanie nowej kolorystyki budynku;
o przebudowa podejść kanalizacji deszczowej związana z odsadzeniem rur deszczowych i czyszczaków od elewacji o grubość ocieplenia oraz wymiana rur spustowych i rynien (materiał: blacha stalowa ocynkowana, powlekana, gr. 0,7 mm);
o obróbki blacharskie związane z ociepleniem elewacji (materiał: blacha stalowa ocynkowana, powlekana, gr. 0,7 mm);
o docieplenie dachu przez ocieplenie go od wewnątrz z użyciem wełny mineralnej NRO o wsp. λ=0,033 W/mK, gr. 20 cm;
o demontaż części drzwi wejściowych do budynku i montaż stolarki aluminiowej, o wsp. Ukmax ≤ 1,3 W/m2K;
o malowanie balustrad.

WYMIANA INSTALACJI C.O:

o demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji grzewczej c.o.,
o przyłączenie projektowanej instalacji c.o. do projektowanego źródła ciepła – gruntowa pompa ciepła,
o roboty budowlane i remontowe związane z projektowanymi robotami instalacyjnymi.


INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA O MOCY 10,88 kWp:

o montaż konstrukcji wsporczych dla dachów spadzistych krytych blachą trapezową – dla montażu paneli w ilości 34 szt. pod kątem ok. 30o.
o montaż ogniw fotowoltaicznych w ilości 34 szt.,
o montaż inwertera (1 kpl.),
o podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów,
o montaż instalacji elektrycznej,
o instalacja odgromowa.

WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH NA OPRAWY LED

o demontaż istniejących opraw oświetleniowych oraz montaż nowych opraw oświetleniowych dla potrzeb oświetlenia wewnętrznego podstawowego i awaryjnego w budynku

BUDOWA INSTALACJI POMPY CIEPŁA POWIETRZE WODA I REMONT ISTNIEJĄCEJ KOTŁOWNI
1. roboty w zakresie kotłowni:
a. dobór kotła,
b. obliczenia i dobór pomp obiegowych,
c. obliczenia wentylacji i dobór wkładu kominowego,
d. dobór zabezpieczenia instalacji c.o. wraz z kotłem,
e. dobór zabezpieczenia podgrzewacza c.w.u.,
3. robo ty w zakresie pomp ciepła:
a. dobór kaskady pomp ci epła powietrze wo da,
b. dobór zabezpieczenia instalacji pomp ciepła,
4. wytyczne dla robót elektrycznych,
5. część rysunkowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja techniczna, stanowiące załącznik nr 1a i 1b do niniejszej SWZ.
3.4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1719048,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W BYSTREJ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1b do niniejszej SWZ.

ROBOTY TERMOMODERNIZACYJNE:
Podstawowe parametry charakterystyczne dla przedmiotowego obiektu szkolnego:
• Powierzchnia zabudowy: 573,55 m2
• Kubatura: 2 603,00 m3
• Powierzchnia użytkowa: 900,00 m2
• Liczba kondygnacji: 3
• Liczba kondygnacji podziemnych: 1 (częściowe podpiwniczenie)
• Wysokość obiektu: 11,2 m
• Wymiary budynku w rzucie: wg części rysunkowej
Projektuje się następujący zakres robót:
o demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej po wykonanych robotach dociepleniowych;
o demontaż i ponowny montaż po wykonanych robotach dociepleniowych elementów za-montowanych na elewacjach;
o demontaż części drzwi wejściowych do budynku i montaż stolarki aluminiowej, o wsp. Ukmax ≤ 1,3 W/m2K;
o demontaż parapetów zewnętrznych i ponowny montaż z nowego materiału po wykonanych robotach dociepleniowych (blacha ocynkowana powlekana, gr. 0,70 mm);
o demontaż części okien i montaż stolarki z PVC, o wsp. Ukmax ≤ 0,9 W/m2K wyposażonej w nawiewniki higrosterowane o wyd. Qnom=30,0 m3/h;
o docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku (z wyłączeniem elewacji południowej), w tym szkoły, przedszkola i łącznika za pomocą styropianu EPS NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K), gr. 14 cm wraz z dociepleniem ościeży styropianem o gr. 3 cm; położenie tynku cienkowarstwowego mineralnego o granula-cji 1,5 mm;
o docieplenie elewacji południowej budynku szkoły z zastosowaniem wełny mineralnej NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K); położenie tynku cienkowarstwowego mineralnego o granulacji 1,5 mm;
o docieplenie stropu nad przejazdem (spód łącznika) za pomocą styropianu EPS NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K), gr. 14 cm wraz z dociepleniem ościeży styropianem o gr. 3 cm; położenie tynku cienkowarstwowego mineralnego o granulacji 1,5 mm;
o odmalowanie elewacji farbami silikonowymi, zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji;
o docieplenie połaci dachowych budynku szkolnego z zastosowaniem płyt wełny mineralnej o wsp. λ=0,033 W/mK, gr. 22 cm;
o docieplenie połaci dachowych części przedszkolnej z zastosowaniem płyt wełny mineralnej o wsp. λ=0,033 W/mK, gr. 14 cm;
o przebudowa podejść kanalizacji deszczowej związana z odsadzeniem rur deszczowych i czyszczaków od elewacji o grubość ocieplenia oraz wymiana rur spustowych i rynien (materiał: blacha stalowa ocynkowana, powlekana);
o obróbki blacharskie związane z ociepleniem elewacji.
WYMIANA INSTALACJI C.O:
o demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji grzewczej c.o.,
o przyłączenie projektowanej instalacji c.o. do projektowanego źródła ciepła – gruntowa pompa ciepła,
o roboty budowlane i remontowe związane z projektowanymi robotami instalacyjnymi.
INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA O MOCY 11,51 kWp:

o montaż konstrukcji wsporczych dla dachów spadzistych krytych blachą trapezową – dla montażu paneli w ilości 36 szt. pod kątem ok. 20o.
o montaż ogniw fotowoltaicznych w ilości 36 szt.,
o montaż inwertera (1 kpl.),
o podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów,
o montaż instalacji elektrycznej,
o instalacja odgromowa.

WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH NA OPRAWY LED

o demontaż istniejących opraw oświetleniowych oraz montaż nowych opraw oświetleniowych dla potrzeb oświetlenia wewnętrznego podstawowego i awaryjnego w budynku

BUDOWA INSTALACJI POMPY CIEPŁA POWIETRZE WODA I REMONT ISTNIEJĄCEJ KOTŁOWNI
1. roboty w zakresie kotłowni:
a) dobór kotła,
b) obliczenia i dobór pomp obiegowych,
c) obliczenia we ntylacji i dobór wkładu kominowego,
d) dobór zabezpieczenia instalacji c.o. wraz z kotłem,
2. roboty w zakresie pomp ciepła:
a) d obór pompy ci epła powietrze woda,
b) dob ór zabezpieczenia instalacji pomp ciepła,
3. wytyczne dla robót e lektrycznych,
4. część rysunkowa.

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja techniczna, stanowiące załącznik nr 1a i 1b do niniejszej SWZ.
3.4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1975307,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2244577,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2421566,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2244577,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Remontowo-Budowlany „AZBUD” Andrzej Zawada – lider

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „WIECHA” Wiesław Fiedor - partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531009976

7.3.4) Miejscowość: Cisiec

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2244577,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2775224,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2968198,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2775224,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PORTAL S.C. Paweł Lech

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371806044

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2775224,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.