eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Kłodzku z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Kłodzku z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw.tyrlik@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Kłodzku z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d363211-dc0a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.137 Roboty budowlane związane z utrzymaniem rzek i cieków i budowli hydrotechnicznych na terenie ZZ Nysa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176297/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3457317,07 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1625976,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Remont muru oraz umocnień brzegowych potoku Klikawa w m. Jeleniów.
Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Klikawa oraz zabezpieczenie zniszczonego lewego brzegu w sąsiedztwie drogi gminnej i prywatnych posesji oraz remont zniszczonego prawego brzegu w wyniku podmycia na długości około 25 m na terenie zabudowanym miejscowości Jeleniów, gm. Lewin Kłodzki. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• Wycinkę i karczowanie drzew utrudniających przepływ swobodny w korycie potoku
• rozbiórkę zniszczonego muru (pozostałości)
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej – muru regulacyjnego,
• zabezpieczenie prawego brzegu oraz lewego brzegu powyżej muru okładziną kamienną z bloków kamienia łamanego o średnicy powyżej 50 cm na długości 35 mb,
• udrożnienie koryta potoku na długości około 200 mb
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 260576,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Remont koryta Potoku Łomnica km 0+000-2+800 m. Nowa Łomnica.
Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejących umocnień brzegowych oraz przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Łomnica na terenie miejscowości Nowa i Stara Łomnica, gmina Bystrzyca Kłodzka. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta potoku,
• umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 130767,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Remont koryta potoku Cicha km 0+000-8+200 m. Wolany Nr 2 p. Łodziato oraz udrożnienie cieku na terenie wsi + odmulenie potoku na wys. bud 66 i 68 w m Szalejów Górny - 200 mb.
Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie prawidłowego biegu w swej działce Nr 335 oraz przywrócenie prawidłowej przepustowości koryta potoku Cicha wykonanie remontu zniszczonych ubezpieczeń lewego i prawego brzegu w/w potoku w formie, muru regulacyjnego w brzegu prawym oraz narzutu kamiennego w brzegu lewym na wysokości posesji Nr 2 w m. Wolany oraz udrożnienia koryta potoku na wysokości posesji nr 66-68 w m. Szalejów Górny, gm. Szczytna. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wycinkę i karczowanie drzew,
• rozbiórkę zniszczonej części murów regulacyjnych,
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej – muru w brzegu prawym i narzutu kamiennego w brzegu lewym),
• wbudowanie w dno koryta kanału gruzu powstałego po rozbiórce uszkodzonych murów brzegowych,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 182902,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Remont zniszczonych umocnień koryta potoku Trzemeszna w km 0+000-1+060 2+200-2+500 na terenie miasta Kudowa Zdrój.
Przedmiotowe zadanie ma na celu usunięcie odłożonych nanosów, udrożnienie oraz przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Trzemeszna oraz wykonanie remontu zniszczonych ubezpieczeń lewego i prawego brzegu w/w potoku w formie, murów regulacyjnych na terenie miasta Kudowa Zdrój. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wycinkę drzew samosiejek w korycie potoku, które utrudniają swobodny przepływ wód,
• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,
• usunięcie odłożonego rumowiska w kanale oraz na odcinku wlotowym,
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• remont kraty wlotowej kanału,
• wykonanie drewnianych gurtów dennych w celu stabilizacji dna koryta potoku,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 354860,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Przywrócenie właściwego przekroju poprzecznego koryta potoku Posna w km 0+000-7+600 wraz z remontem zniszczonych umocnień koryta potoku w m. Ścinawka Średnia i Ratno Dolne.
Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Posna oraz wykonanie remontu zniszczonych murów regulacyjnych lewego i prawego brzegu na długości łącznej około 153,0 mb w terenie zabudowanym miejscowości Ścinawka Średnia - Radków - Ratno, gm. Radków. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wycinkę drzew utrudniających przepływ swobodny w korycie potoku
• rozbiórkę zniszczonego muru,
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej – murów regulacyjnych,
• udrożnienie koryta potoku Posna na długości łącznej około 1130,0 mb
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 299992,02 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Udrożnienie koryta rzeki Ścinawki w km 49+500-58+000 na terenie miasta Mieroszów wraz z odcinkową podbudową podmytych fundamentów istniejących murów i likwidacją wyboju na stanowiskach dolnych jazów wraz z udrożnieniem koryta dla ryb.
Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta rzeki Ścinawka oraz zapewnienie stabilności istniejących murów regulacyjnych koryta rzeki poprzez remont fundamentów murów brzegowych na terenie zabudowanym miejscowości Mieroszów, powiat Wałbrzych. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wykonanie odcinkowego udrożnienia dna koryta rzeki z odwozem urobku na odległość do 3 km,
• wykonanie odcinkowej podbudowy fundamentów murów regulacyjnych na długości łącznej 500 mb,
• wykonanie ściany muru zamykającej wlot do nieczynnej młynówki przy jazie,
• wykonanie umocnienia dennego z bloków kamienia łamanego o średnicy powyżej 50 cm w miejscach powstania wyboju – poniżej jazów,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 212833,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Remont zniszczonego muru w potoku Wilcza na terenie m. Wilcza.
Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Wilcza poprzez remont zniszczonych ubezpieczeń lewego brzegu w/w potoku, wykonanych w formie muru brzegowego na terenie zabudowanym miejscowości Wilcza, gm. Kłodzko. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• wbudowanie w dno koryta potoku gruzu powstałego po rozbiórce uszkodzonych murów brzegowych,
• wykonanie betonowych gurtów dennych w celu stabilizacji dna koryta potoku,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 62282,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Remont zniszczonego muru w kanale Młynówka na terenie m. Gorzanów.
Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta kanału Młynówka poprzez remont zniszczonych ubezpieczeń lewego i prawego brzegu w/w kanału, wykonanych w formie murów brzegowych na terenie zabudowanym miejscowości Gorzanów, gm. Bystrzyca Kłodzka. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• wbudowanie w dno koryta kanału gruzu powstałego po rozbiórce uszkodzonych murów brzegowych,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 121761,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309786,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309786,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309786,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Robert Przybylski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890476160

7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 26A

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-260

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309786,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159815,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159815,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159815,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Wodne i Ziemne Adam Hućko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890266220

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 6

7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159815,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216528,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331901,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216528,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JW HYDROKOMBUD Spółka Jawna, Jan Janiczek, Waldemar Kocjan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020580536

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 9/3

7.3.4) Miejscowość: Walim

7.3.5) Kod pocztowy: 58-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216528,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445414,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445414,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445414,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Robert Przybylski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890476160

7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 26A

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-260

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445414,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249659,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249659,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249659,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JW HYDROKOMBUD Spółka Jawna, Jan Janiczek, Waldemar Kocjan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020580536

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 9/3

7.3.4) Miejscowość: Walim

7.3.5) Kod pocztowy: 58-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249659,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76314,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178090,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76314,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Wodne i Ziemne Adam Hućko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890266220

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 6

7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76314,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149579,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327978,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149579,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Wodne i Ziemne Adam Hućko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890266220

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 6

7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149579,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.