Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176297/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00259099/01 - Wynik z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Kłodzku z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw.tyrlik@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Kłodzku z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d363211-dc0a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.137 Roboty budowlane związane z utrzymaniem rzek i cieków i budowli hydrotechnicznych na terenie ZZ Nysa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176297/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.42.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3457317,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1625976,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont muru oraz umocnień brzegowych potoku Klikawa w m. Jeleniów.Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Klikawa oraz zabezpieczenie zniszczonego lewego brzegu w sąsiedztwie drogi gminnej i prywatnych posesji oraz remont zniszczonego prawego brzegu w wyniku podmycia na długości około 25 m na terenie zabudowanym miejscowości Jeleniów, gm. Lewin Kłodzki. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• Wycinkę i karczowanie drzew utrudniających przepływ swobodny w korycie potoku
• rozbiórkę zniszczonego muru (pozostałości)
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej – muru regulacyjnego,
• zabezpieczenie prawego brzegu oraz lewego brzegu powyżej muru okładziną kamienną z bloków kamienia łamanego o średnicy powyżej 50 cm na długości 35 mb,
• udrożnienie koryta potoku na długości około 200 mb
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 260576,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont koryta Potoku Łomnica km 0+000-2+800 m. Nowa Łomnica.Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejących umocnień brzegowych oraz przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Łomnica na terenie miejscowości Nowa i Stara Łomnica, gmina Bystrzyca Kłodzka. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta potoku,
• umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 130767,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont koryta potoku Cicha km 0+000-8+200 m. Wolany Nr 2 p. Łodziato oraz udrożnienie cieku na terenie wsi + odmulenie potoku na wys. bud 66 i 68 w m Szalejów Górny - 200 mb.Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie prawidłowego biegu w swej działce Nr 335 oraz przywrócenie prawidłowej przepustowości koryta potoku Cicha wykonanie remontu zniszczonych ubezpieczeń lewego i prawego brzegu w/w potoku w formie, muru regulacyjnego w brzegu prawym oraz narzutu kamiennego w brzegu lewym na wysokości posesji Nr 2 w m. Wolany oraz udrożnienia koryta potoku na wysokości posesji nr 66-68 w m. Szalejów Górny, gm. Szczytna. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wycinkę i karczowanie drzew,
• rozbiórkę zniszczonej części murów regulacyjnych,
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej – muru w brzegu prawym i narzutu kamiennego w brzegu lewym),
• wbudowanie w dno koryta kanału gruzu powstałego po rozbiórce uszkodzonych murów brzegowych,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 182902,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Remont zniszczonych umocnień koryta potoku Trzemeszna w km 0+000-1+060 2+200-2+500 na terenie miasta Kudowa Zdrój.Przedmiotowe zadanie ma na celu usunięcie odłożonych nanosów, udrożnienie oraz przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Trzemeszna oraz wykonanie remontu zniszczonych ubezpieczeń lewego i prawego brzegu w/w potoku w formie, murów regulacyjnych na terenie miasta Kudowa Zdrój. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wycinkę drzew samosiejek w korycie potoku, które utrudniają swobodny przepływ wód,
• usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,
• usunięcie odłożonego rumowiska w kanale oraz na odcinku wlotowym,
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• remont kraty wlotowej kanału,
• wykonanie drewnianych gurtów dennych w celu stabilizacji dna koryta potoku,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 354860,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Przywrócenie właściwego przekroju poprzecznego koryta potoku Posna w km 0+000-7+600 wraz z remontem zniszczonych umocnień koryta potoku w m. Ścinawka Średnia i Ratno Dolne.Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Posna oraz wykonanie remontu zniszczonych murów regulacyjnych lewego i prawego brzegu na długości łącznej około 153,0 mb w terenie zabudowanym miejscowości Ścinawka Średnia - Radków - Ratno, gm. Radków. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wycinkę drzew utrudniających przepływ swobodny w korycie potoku
• rozbiórkę zniszczonego muru,
• odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej – murów regulacyjnych,
• udrożnienie koryta potoku Posna na długości łącznej około 1130,0 mb
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 299992,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Udrożnienie koryta rzeki Ścinawki w km 49+500-58+000 na terenie miasta Mieroszów wraz z odcinkową podbudową podmytych fundamentów istniejących murów i likwidacją wyboju na stanowiskach dolnych jazów wraz z udrożnieniem koryta dla ryb.Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta rzeki Ścinawka oraz zapewnienie stabilności istniejących murów regulacyjnych koryta rzeki poprzez remont fundamentów murów brzegowych na terenie zabudowanym miejscowości Mieroszów, powiat Wałbrzych. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• wykonanie odcinkowego udrożnienia dna koryta rzeki z odwozem urobku na odległość do 3 km,
• wykonanie odcinkowej podbudowy fundamentów murów regulacyjnych na długości łącznej 500 mb,
• wykonanie ściany muru zamykającej wlot do nieczynnej młynówki przy jazie,
• wykonanie umocnienia dennego z bloków kamienia łamanego o średnicy powyżej 50 cm w miejscach powstania wyboju – poniżej jazów,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 212833,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Remont zniszczonego muru w potoku Wilcza na terenie m. Wilcza.Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Wilcza poprzez remont zniszczonych ubezpieczeń lewego brzegu w/w potoku, wykonanych w formie muru brzegowego na terenie zabudowanym miejscowości Wilcza, gm. Kłodzko. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• wbudowanie w dno koryta potoku gruzu powstałego po rozbiórce uszkodzonych murów brzegowych,
• wykonanie betonowych gurtów dennych w celu stabilizacji dna koryta potoku,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 62282,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Remont zniszczonego muru w kanale Młynówka na terenie m. Gorzanów.Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta kanału Młynówka poprzez remont zniszczonych ubezpieczeń lewego i prawego brzegu w/w kanału, wykonanych w formie murów brzegowych na terenie zabudowanym miejscowości Gorzanów, gm. Bystrzyca Kłodzka. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
• rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,
• wbudowanie w dno koryta kanału gruzu powstałego po rozbiórce uszkodzonych murów brzegowych,
• zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
• zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 121761,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309786,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309786,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309786,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Robert Przybylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890476160
7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 26A
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT PRZYBYLSKI ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT PRZYBYLSKI ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309786,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159815,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159815,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159815,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Wodne i Ziemne Adam Hućko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890266220
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 6
7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159815,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216528,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331901,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216528,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JW HYDROKOMBUD Spółka Jawna, Jan Janiczek, Waldemar Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020580536
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 9/3
7.3.4) Miejscowość: Walim
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216528,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445414,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445414,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445414,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Robert Przybylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890476160
7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 26A
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT PRZYBYLSKI ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT PRZYBYLSKI ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445414,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249659,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249659,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249659,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JW HYDROKOMBUD Spółka Jawna, Jan Janiczek, Waldemar Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020580536
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 9/3
7.3.4) Miejscowość: Walim
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249659,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76314,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178090,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76314,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Wodne i Ziemne Adam Hućko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890266220
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 6
7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76314,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149579,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327978,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149579,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Wodne i Ziemne Adam Hućko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890266220
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 6
7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149579,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.