Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18138530-10c8-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028355/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 7 (wpf)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.32.2023.WNK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1365737,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 7 w Zduńskiej Woli, podzielone na dwie części:1) Część I – Termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 7 - Oficyna Prawa,
2) Część II – Termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 7 - Oficyna Lewa.
2. Inwestycja współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach Programu Priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych należących do jednostek samorządu terytorialnego w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery - V edycja” oraz środków własnych Miasta Zduńska Wola.
3. Budynki są wpisane do gminnej ewidencji zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (karta ewidencyjna zabytku lp. 30 i lp. 31) oraz znajduje się w granicach historycznego układu urbanistycznego miasta Zduńska Wola ujętego w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków (karta ewidencyjna zabytku lp. 292). Oficyny usytuowane są w podwórku przy ulicy Getta Żydowskiego 7, którymi zarządza Towarzystwo Budownictwa Społecznego „ZŁOTNICKI” Sp. z o. o. w Zduńskiej Woli.
4. Miejskie Sieci Cieplne w Zduńskiej Woli sp. z o.o. prowadzą pracę związane z budową sieci ciepłowniczej doprowadzającej ciepło do oficyn. W związku z powyższym, należy w pierwszej kolejności wyremontować pomieszczenia przeznaczone pod węzeł cieplny z terminem do 30 września 2023 r.
5. Część 1 Termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 7 - Oficyna Prawa
1) Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych na remont elewacji wraz z dociepleniem ścian i stropów ostatniej kondygnacji, wymiana obróbek blacharskich oraz orynnowania dwóch budynków mieszkalnych , przyjętego bez zastrzeżeń w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 20 stycznia 2022 roku znak: AB.6743.1.766.2021.
2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym :
a) termomodernizację obiektu – docieplenie fundamentów styropianem, wykonanie iniekcji fundamentów, docieplenie ścian zewnętrznych oficyny styropianem oraz wełną mineralną, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną, odtworzenie drzwi zewnętrznych do budynków, wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, odtworzenie detali architektonicznych (w formie płycin, lizen, profilowanych gzymsów podokiennych i wieńczonych oraz cokół), malowanie elewacji, kolor okien biały, drzwi- szary. Współczynnik izolacyjności drzwi wew. bez wymagań, drzwi zew poniżej U 1,3. Brak wymagań dla okien w pomieszczeniach nieogrzewanych;
b) budowę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z podziałem na poszczególne lokale mieszkalne od punktu włączenia instalacji w węźle cieplnym;
c) budowę instalacji wodociągowej wody ciepłej i cyrkulacji od węzła do punktów wejść przewodów wody ciepłej do poszczególnych lokali. Nie przewiduje się wykonania instalacji c.w.u. w lokalach mieszkalnych. Instalację w tychże lokalach wykonuje najemca w ramach aranżacji swojej części użytkowej lokalu. Przed przystąpieniem do budowy nowej instalacji c.o. należy zdemontować całość instalacji grzewczych w poszczególnych lokalach mieszkalnych. Należy zdemontować wszystkie piece służące do ogrzewania pomieszczeń, oczyścić pomieszczenia z gruzu i wywieźć, zutylizować gruz i złom z rozbiórki. Miejsca po rozbiórce pieców doprowadzić do stanu używalności poprzez naprawę podłóg i ścian w podstawowym zakresie – tj. wylewka posadzkowa lub uzupełnienie otworów płytami OSB i wykładziną , uzupełnienie tynków, zamurowanie otworów włączeniowych w przewody kominowe. Przewody kominowe należy oczyścić i przekształcić w przewody wentylacyjne.
d) przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego, zlokalizowanego w pomieszczeniu piwnicznym; wymurować ściankę, zamontować drzwi, wymienić okna, wykonać studzienkę schładzającą wodę z węzła cieplnego (wraz z przepompownią odprowadzającą wodę do kanalizacji sanitarnej), doprowadzić bieżącą wodę, wykonać remont pomieszczenia;
e) wykonanie instalacji RTV, antena zbiorcza na dachu oraz rozprowadzenie instalacji do poszczególnych lokali (jedno gniazdo na lokal).
3) Prawidłowe zabezpieczenie terenu robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy. Wszystkie roboty będą wykonywane w zamieszkałym budynku. Lokatorzy oraz najemcy pomieszczeń użytkowych są powiadomieni o zakresie przeprowadzanych prac i mają obowiązek udostępnienia wszystkich pomieszczeń w celu przeprowadzenia robót budowlanych. Po stronie Wykonawcy jest uzgadnianie terminów przeprowadzenia prac z poszczególnymi najemcami.
4) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
6) Użyte wyroby budowlane muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie mieszkaniowym. Wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB oraz deklarację zgodności.
7) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) dokumentacji projektowej,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:
i. przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,
ii. wyroby mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót –
iii. przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 632459,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Część II – Termomodernizacja dwóch oficyn mieszkalnych przy ul. Getta Żydowskiego 7 - Oficyna Lewa.1) Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych na remont elewacji wraz z dociepleniem ścian i stropów ostatniej kondygnacji, wymiana obróbek blacharskich oraz orynnowania dwóch budynków mieszkalnych , przyjętego bez zastrzeżeń w Starostwie Powiatowym
w Zduńskiej Woli w dniu 20 stycznia 2022 roku znak: AB.6743.1.766.2021.
2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym :
a) termomodernizację obiektu – docieplenie fundamentów styropianem, wykonanie iniekcji fundamentów, docieplenie ścian zewnętrznych oficyny styropianem oraz wełną mineralną, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną, , odtworzenie drzwi zewnętrznych do budynków, wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, odtworzenie detali architektonicznych (w formie płycin, lizen, profilowanych gzymsów podokiennych i wieńczonych oraz cokół), malowanie elewacji, kolor okien biały, drzwi- szary. Współczynnik izolacyjności drzwi wew. bez wymagań, drzwi zew poniżej U 1,3. Brak wymagań dla okien w pomieszczeniach nieogrzewanych;
b) budowę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z podziałem na poszczególne lokale mieszkalne od punktu włączenia instalacji w węźle cieplnym;
c) budowę instalacji wodociągowej wody ciepłej i cyrkulacji od węzła do punktów wejść przewodów wody ciepłej do poszczególnych lokali. Nie przewiduje się wykonania instalacji c.w.u. w lokalach mieszkalnych. Instalację w tychże lokalach wykonuje najemca w ramach aranżacji swojej części użytkowej lokalu.
Przed przystąpieniem do budowy nowej instalacji c.o. należy zdemontować całość instalacji grzewczych
w poszczególnych lokalach mieszkalnych. Należy zdemontować wszystkie piece służące do ogrzewania pomieszczeń, oczyścić pomieszczenia z gruzu i wywieźć, zutylizować gruz i złom z rozbiórki. Miejsca po rozbiórce pieców doprowadzić do stanu używalności poprzez naprawę podłóg i ścian w podstawowym zakresie – tj. wylewka posadzkowa lub uzupełnienie otworów płytami OSB i wykładziną , uzupełnienie tynków, zamurowanie otworów włączeniowych w przewody kominowe. Przewody kominowe należy oczyścić i przekształcić w przewody wentylacyjne.
Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, który zapewnia Wykonawca. Przed przystąpieniem do wykonania prac ziemnych Wykonawca (na podstawie pełnomocnictwa) zobowiązany jest uzyskać decyzję pozwalającą na prowadzenie badań archeologicznych.
d) przygotowanie pomieszczeń węzła cieplnego, zlokalizowane w starej pralni po drugiej stronie podwórka,
e) wymienić dach, naprawić ściany, zamontować drzwi, wymienić okna i okratować, wykonać studzienkę schładzającą wodę z węzła cieplnego, wykonać remont pomieszczenia;
f) wykonanie instalacji RTV, antena zbiorcza na dachu oraz rozprowadzenie instalacji do poszczególnych lokali (jedno gniazdo na lokal).
3) Prawidłowe zabezpieczenie terenu robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy. Wszystkie roboty będą wykonywane w zamieszkałym budynku. Lokatorzy oraz najemcy pomieszczeń użytkowych są powiadomieni o zakresie przeprowadzanych prac i mają obowiązek udostępnienia wszystkich pomieszczeń w celu przeprowadzenia robót budowlanych. Po stronie Wykonawcy jest uzgadnianie terminów przeprowadzenia prac z poszczególnymi najemcami.
4) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
6) Użyte wyroby budowlane muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie mieszkaniowym. Wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB oraz deklarację zgodności.
7) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) dokumentacji projektowej,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:
i. przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,
ii. wyroby mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
iii. przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
7. Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, który zapewnia Wykonawca. Przed przystąpieniem do wykonania prac ziemnych Wykonawca (na podstawie pełnomocnictwa) zobowiązany jest uzyskać decyzję pozwalającą na prowadzenie badań archeologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 733277,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721085,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721085,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remontowo-Budowlane NICIAK Mirosława Niciak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8311472372
7.3.4) Miejscowość: Sięganów, 68
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo-Budowlane "NICIAK" Mirosława Niciak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo-Budowlane "NICIAK" Mirosława Niciak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721085,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 942000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 942000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MGR INŻ. WITOLD DAWID
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8290002594
7.3.4) Miejscowość: Biały Ług 15
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MGR INŻ.WITOLD DAWID
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MGR INŻ.WITOLD DAWID
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 942000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Zakup fortepianów i pianin dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Zduńskowolskiego
- Asysta techniczna i usługa serwisowa oraz usługi wsparcia dla oprogramowania Micomp
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.