Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00284648/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10
im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie w roku 2022"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000716342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 18
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895277727
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp10.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp10.olsztyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie w roku 2022"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79ad8f7-4def-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007420/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Olsztynie w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 116079,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – artykuły spożywcze różne, mrożonki owocowo- warzywne i rybne1. Oferowane produkty powinny być wysokiej jakości w gat. I, dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021).
2. Oferowane artykuły żywnościowe powinny charakteryzować się wysoką jakością i powinny posiadać termin przydatności do spożycia maksymalny dla danego produktu.
3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach detalicznych.
4. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
5. Opakowania artykułów – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
6. Smak i zapach oferowanych produktów powinien być charakterystyczny dla danego artykułu bez obcych posmaków czy zapachów.
7. Nazwy producentów umieszczone w formularzu cenowym wskazują na produkty, które odpowiadają specyficznym potrzebom zamawiającego i są wypróbowanej, dobrej jakości.
8. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.
9. Wielkość zamówienia określona jest w załączniku nr 2a do SWZ.
10.Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
11. Mrożonki owocowe, warzywne i rybne muszą być wysokiej jakości w gat. I.
Muszą być jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, o równych wymiarach, róże lub owoce nie uszkodzone o barwie typowej dla danego gatunku i odmiany (z wyjątkiem mieszanek).
12. Opakowanie zewnętrzne – karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min – 18 ºC, brak oznak rozmrożenia, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń.
13.W przypadku ryb mrożonych glazurowanych etykieta musi zawierać informację dotyczącą pro-centowej zawartości ryby.
14. Opakowanie: czyste, nieuszkodzone, szczelne, prawidłowo oznakowane w języku polskim z podaną procentową zawartością ryby, warstwy filetów przełożone folią, elementy nie posklejane, łatwe wydobywanie pojedynczych elementów z bloku, bez konieczności rozmrażania całości.
15. Opakowania: wiaderka czyste, nieuszkodzone, szczelnie zamknięte, prawidłowo oznakowane w języku polskim z podaną procentową zawartością filetów.
16. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2a do SWZ.
17. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
18. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15411100-3 - Olej roślinny
15411110-6 - Oliwa z oliwek
15612100-2 - Mąka pszenna
15614000-5 - Ryż przetworzony
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15831000-2 - Cukier
15842100-3 - Czekolada
15851100-9 - Makaron niegotowany
15863200-7 - Herbata czarna
15872200-3 - Przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)1. Oferowane produkty powinny być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021) mleko i przetwory mleczarskie wysokiej jakości w gat. I.
2. Oferowane produkty powinny być wysokiej jakości bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
3. Mleko i przetwory mleczarskie powinny pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie krótszy niż 5 dni przed jego upływem.
4. Artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej niż przewidziana w załączniku nr 2b do SWZ.
5. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, klasa jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
6. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.
7. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2b do SWZ.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511000-3 - Mleko
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551300-8 - Jogurt
4.5.5.) Wartość części: 16575,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć III – Pieczywo1. Oferowane produkty muszą być wysokiej jakości w gat. I, muszą być dopuszczone do obrotu
i spełniać wymagania określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(Dz.U. 2020 poz. 2021)
2.Zamawiający wymaga dostaw pieczywa o gramaturze nie mniejszej niż podana w załączniku nr 2c do SWZ.
3.Pieczywo powinno być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, świeże, powinno pochodzić z bieżącej produkcji.
4. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, pojemniki do transportu pieczywa czyste, całe, nie uszkodzone. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.
5. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2c do SWZ.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IV – mięso wołowo- wieprzowe, mięso drobiowe, podroby świeże, wędliny1. Wędliny powinny mieć zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródła pochodzenia).
2. Mięso wołowe, wieprzowe, mięso drobiowe, wędliny muszą być wysokiej jakości, w gatunku I, muszą być świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach).
3. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP temperatura surowców w czasie transportu w zakresie 0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.
Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z Ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. 2020 poz. 1753) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r.)
4. Wielkość zamówienia określona w załącznikach nr 2d do SWZ.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następującym po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych
w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości.
Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15112100-7 - Świeży drób
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 66658,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć V - wyroby garmażeryjne świeże1. Wyroby garmażeryjne muszą być wysokiej jakości w gat. I. Muszą być jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, o równych wymiarach, nie uszkodzone o barwie typowej dla danego produktu.
2. Opakowanie zewnętrzne – karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia max 4ºC, brak oznak brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń.
3. Opakowanie: czyste, nieuszkodzone, szczelne, prawidłowo oznakowane w języku polskim z podaną nazwą producenta.
7. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2e do SWZ.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
9. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020 poz. 2021).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 32846,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć VI - warzywa i owoce świeże, jaja kurze konsumpcyjne1. Warzywa i owoce muszą być wysokiej jakości w gat. I. również pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) oraz dopuszczone do obrotu.
2. Realizacja dostaw odbywać się będzie w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości.
3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia na dowodach sprzedaży (fakturach) nazw warzyw i owoców ze wskazaniem odmian (np. jabłek czy gruszek) oraz kraju pochodzenia (produkt krajowy czy importowany), danych, które umożliwią sprawdzenie zgodności dostarczonego towaru i jego ceny.
4. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2f do SWZ.
5. Jaja świeże, klasa jakości A grupa wagowa L. Skorupa jaja: o normalnym kształcie, czysta, nie uszkodzona.
6. Opakowania: jednorazowe, papierowe wytłaczanki, czyste, każde opakowanie zbiorczo w przypadku hurtu powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwa surowca, ilość sztuk, klasa jakości, data zniesienia, data przydatności do spożycia, data wysyłki, warunki przechowywania.
7. Data przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy zamawiającemu.
8. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.
9. Etykieta zbiorcza powinna zawierać minimum: opis asortymentu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia (nie może przekroczyć daty 28 dni od daty zniesienia jaj) – w przypadku bezpośredniego producenta dopuszczalna faktura zawierająca wymagane dane.
10. Temperatura przewozu jaj w momencie odbioru dostawy 8 – 13 C.
11. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2f do SWZ.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
13. Do każdej dostawy należy dołączyć:
14. Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z Ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (dz. U. 2005 Nr.17, poz. 127) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139
z dnia 30.04.2004r.)
15. Do wglądu aktualne badania bakteriologiczne jaj i fermy w kierunku salmonelli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta w części I została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 z późn. zm.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17404,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22841,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17404,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: : Elbląskie Centrum Mięsne ,,EL-HURT” Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354
7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17404,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69990,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70134,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69990,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: : Elbląskie Centrum Mięsne ,,EL-HURT” Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354
7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69990,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34488,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34488,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34488,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: : Elbląskie Centrum Mięsne ,,EL-HURT” Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354
7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34488,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części VI została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 z późn. zm.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach działania FENX.01.01 Efektywność energetyczna priorytet FENX.01 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi wraz z wdrożeniem, zagwarantowaniem wsparcia technicznego producenta Systemu i przeprowadzeniem warsztatów powdrożeniowych.
- Budowa 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie grupowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, obręb Orzyny, gmina Dźwierzuty - Etap I: budynki nr: 1-5
- Pieczywo na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mrożonek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (4 części)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.